2.BÖLÜM

74 5 2
                                    

Yine günlük rutinleri  yaptım ve kahvaltı yapmak için mutfağa geçtim.Herkes sofrada beni bekliyordu

.Maşallah hepsinin yüzünde güller açıyordu(!)Onları görünce benim de yüzüm düştü.

Hemen yemeğimizi yedik ve dışarıya çıkmak için hazırlandık.Günlerden Cumartesi 28 Nisan.

Evet boğa burcuyum,inatçıyım,yemek yemeyi çok severim.

Üzerime lila bir tişört ,açık mavi bir kot pantolon,beyaz çanta ,beyaz ayakkabı giydim.Saçımıda üstten topladım .Hemen dışarı çıktım.

doğum günüm diye sabahtan süslenmek istemedim,kendimi akşama hazırlıyordum :).

Akşam çok güzel bir parti planladık.Arkadaşlarımla beraber güzel bir yer kiraladık birkaç saatliğine.En iyi şekilde eğleneceğim ve arkadaşlarımı da eğlendireceğimi düşünüyorum.

Evden çıktım ve önümde en çok istediğim şeyi gördüm...

Simsiyah Yamaha R6.Şok oldum,mutluluktan ağladım.

Direkt babam ve anneme sarıldım .Ardından motoruma koştum.Çok güzeldi.

Kendimi şimdiden ona aitmişim gibi hissetmeye başlamıştım .Ailem yanda bana bakıyor, ben motoruma...Sürmek için heyecanlanıyordum. Babamlardan izin aldım ve gideceğimiz yere kadar Murat'ı artçım yapıp sürmeye başladım.

Çok güzel bir histi.Bir kafeye geçtik. Oturduk.Pencereden motorumu izliyordum.Annem"Kızım yeter artık,Biraz da bize bak", "Ama anne napim yani sanki yenidoğan bir bebeğim olmuş gibi hissediyorum " "İnşallah onu da görürüz bir gün kızım" onlara aynen dercesine bir mimik yaptım geri motoruma döndüm.Siparişlerimiz geldi.

Soğuk kahve ile suffle sipariş etmiştim .Biraz sohbet ettikten sonra eve geçtik.Bu sefer Ezel'i artçım yaptım .Çarşıda biraz gezdikten sonra eve geçtik.Partiye 1 saat kalmıştı.Hemen hazırlanmaya başladım.Şansa motorumla aynı renk elbise almıştım.Ayagıma siyah topuklu,siyah bir çanta,hafif bir makyaj ve dalgalı saç ile tamamen hazır olmuştum.Elbise ile motor süremeyeceğim için arabayla gittim.Arabamız siyah jettaydı.Bindim ve yola koyuldum.

Beni kapıda karşıladılar,pastamızı kestik ve biraz sohbet ettikten sonra hediyeleşme kısmına geçtik. Parfüm,tişört,makyaj malzemeleri derken Eslem'den hiç beklemediğim bir hediye geldi ."kask" almıştı.Bildiğimiz motor kaskıydı ama cok güzeldi.Üzerinde *Esmer Fırtına * yazıyordu.

Bayaa bilindik bir markaydı.Eslem'e motor aldıklarını nerden bildiğini sorduğumda "Anne,Ezel ve Murat'tan canımm 😉"dedi.Anlamıştım az çok.Biraz daha oturduktan sonra kalktık.Evlere dağıldık.Eve varınca direkt bugün çekindiğimiz fotoları ayarladım ve paylaştım.

Daha 1 saat geçmeden beğeni+yorum 5 bini açmıştı.Bu halimden çok memnundum.Kısa bir duş aldım ve hemen uyudum.Çabucak sabah olmasını istiyordum.Sebebini tahmin edebiliyorsunuzdur.Gazlayacaktım. Sabah oldu yine günlük rutinler,kahvaltı derken oturma odssına geçtim.Telefonda gezinmeye başladım .

Ben İzmirliydim. Ve İzmir'de çok fazla motorcu vardı.Bide Nisan ve Mayıs ayında kaynaşma partileri,toplantıları,turlama planları bile düzenliyorlardı.İzmirin motorcuları diye bir sayfa vardı.Uzun zamandır takip ediyordum.Profilinin üzerine tıkladım,hikayeyi izledim . Yine bir kaynaşma programı düzenlemişlerdi.

Bu sefer bende katılacaktım. 'Karanfil Kafe' de saat 14.00'da  buluşuyormuşuz. Dün ailecek gittiğimiz kafeydi .Çok uzak değildi,motorla 20 dakika sürerdi.Hemen hazırlandım suan saat 11 ama AVM'ye gitmem gerekiyordu.Kask dışında hiçbir ekipmanım tam değildi.Anneme haber verip uçtumm.

AVM'ye ulaşmam 40 dakikamı alır. Motorcu ceketi,eldiveni ve bandanası aldım.Ve kafeye doğru yol aldım .Erkeklerin çoğu dışarıdaydı,sigara içiyorlardı.Programın başlamasına daha 10 dakika vardı. Motoru güzel bir yere park ettim ve kafeye geçtim.3-5 kadın bir masads oturmuştu.Motorcu olduklarını anlamam uzun sürmedi.

Masadaki kasklar sağolsun.Yanlarına gidip selam verdim,kendimi kısaca tanıttım sonra onlarda biraz kendilerinden bahsettiler.Benimle beraber 5 kadın gelmişti.

Bana,daha fazla motorcunun oldugunu söylediler ama çoğu müsait olamadığı için gelememiş.Anlayışla karşıladım...











ACABA ASEL MOTORCULARLA NASIL ANLAŞACAK ???
HAFTADA ATABİLİRSEM EĞER 2 BÖLÜM ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM
BÖLÜM HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN
OYLAMAYIDA UNUTMAYIN 🤍🤍🤍💕💕💕🎀🎀🎀💫💫💫🖤🖤🖤

MOTOR VE SEVDALISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin