(Asel den)
Sabah gözlerimi abimin yüzümü defalarca ufak ufak öpmesiyle Hafifçe tebessüm edip abime baktım. Yine her zaman ki gibi kusursuz du canım abim.
Sen ur abin kaçar karıya sonra görürüm seni
Sus kız Raziye, o beni bırakıp gitmez bir yere hıhh
"Kalk hadi uykucu şirin"
Dedi abim gülerek. Bende uykulu bir şekilde kafamı salladım ama abim görmüş olacak ki beni kucağına alıp banyoya girdi ve yüzüme soğuk suyun gelmesiyle yerimden sıçrayıp yere düşüyordum ki abim ani refleksle belimden tutmuştu.
"Asel erkenden ölmek mi istiyorsun abim?"
Dedi abim kaşları çatık bir şekilde, bana zorda kalmadığı sürece tepki göstermezdi bende ona aynı şekilde davranırdım. Abimin elinden kurtulup geri odama girdim ve altıma gri kot şortumu giyip üstümede zara' nın Mickey mouse'lu tişörtünü giyip odadan çıktım. Çıkmaz olaydım.
Abimle odalarımız yan yana olduğu için maalesef odadan çıktı ve beni baştan aşağı süzüp yüzüme bakıp iç çekti.
"Asel'im sen beni kıskandırmak için mi böyle giyiniyor sun?"
"Abi rahatıma düşkünüm valla kusura bak- ALAZZ ABİİİ!"
abim beni kucağına saniyesinde alıp mutfakta masanın üstünde ki içi buzla dolu olan suyu yüzüme döktü. Ulan senin şimdi ben varya,
"ABİ BİTTİN SEN!"
Dediğim an abim beni kucağından yere bırakıp kaçmaya başladı tabi bende arkasından koşuyordum. Abimle 5 dakika boyunca birbirimizi kovaladıktan sonra abimin durmasıyla o kaya gibi sırtına sertçe çarpıp yere yapıştım. Şimdi bana mal demeyin o halde bile gülüyordum.
"Asel! Lan iyimisin yemin ederim ki bilmiyordum arkamdan geldiğini abim, ben durdun sandım. Özür dilerim"
Dedi abim ve endişeyle beni kollarının arasına alıp öpmeye başladı. Bana bişey olunca veya olmasından fazlasıyla korkuyordu. Bana yanlışıkla vurmaktan bile korkuyordu ama öyle bir şey olsa bile ona aptalca şeyler yapıp ta üzmem çünkü isteyerek bana kötü birşey yapmaz,sadece şakasına öylesine yavaşca vurmuş gibi falan yapar.
"Abi senin şu kasların olmasa sorun yoktu aslında"
Dedim abime gülerek. Hafifçe kafama vurup kaşları çatık bir şekilde bana odaklandı.
"Kas yapmasam da olmaz ki, hem sen niye o kadar hızlı koştun eşek sıpası"
"Bana bir daha eşek sıpası dersen dayak yersin abiciğim"
"Eşek sıpası"
Dedi abim kahkaha atarak, bende dudak büzüp kalkıcakken kolumdan tutup kalktı. Ben ona şaşkınca başkışlarımı sunarken o ise bana gülerek bakıyordu.
"Bakma öyle, sen nasıl yardım isteyince bana tutunuyorsan bende sana tutunuyorum işte."
Dedi abim. Bense ona göz devirip mutfağa girdim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Abim arkadan çayın kaynamasını beklerken kafasına vurmayı denedim ama başaramadım çünkü boyu 2 metre mübarek. Tam yine vurucakken abimin bana dönmesiyle utançtan kafamı önüme eğip işime odaklandım.
"Asel hadi, 110 Luk boyunla bana vurmayı nasıl o olmayan beyninden geçiriyorsun sen?"
"Yaa abii! Senin boyun 193 se benim kide 171, aramızda çokta fark yok ki"
"O yüzden mi 8 yaşına kadar bir yere gittimizde elimi tutamadığın için bacağıma yapışıyordun Asel? Kesinlikle boy kısalığı yüzünden bacağımı tutmuyordun he"
Abimin gülerek söyledikleriyle sinirim bozulmuş bir şekilde ofladım ve kalan bir kaç şeyi hazırlamaya devam ettim. Kahvaltı hazır olunca abim beni kendine çekip kolunun altında öldürüyordu ki saçımı dağıtıp bıraktı. Adam her sabah beni kolunun arasına alıp saçımı bozmasa ve nefessiz bırakmasa ölecek sanki de.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra evi topladım ve saatin 13;01 oluğunu farkedince salona geçip koltuğa oturdum. Tabi abimin arkadan omzumu sıkmasıyla kendimi kedi gibi toplayıp bağırdım,kesinlikle evde benim sesim inlemedi. Şerefsiz vurmuyor böyle yapıp acıtıyor.Abime sinirle bakıp koluna vurduğum sırada yanağımı sıkıp bıraktı.
"Asel ben seni sevdiğim için böyle yapıyorum, sen niye bana vuruyorsun ki?"
Dedi abim ağlamaklı bir ses tonuyla. Bizim abi kardeş ilişkimiz Allah'a şükür iyiydi bazıları gibi kötü değil çok şükür.
(Kesinlikle gönderme yapmadım boraya skssjn)
Kestik efendimmm
Ee bölüm nasıldı
Karakterler hakkında düşünceleriniz nelerdir
Kitabın başlangıcı nasıl
Keyif aldınız mı okurken
Asel le alazın kardeşliği nasıl peki
Bölümü kısa yapmış olabilirim canlarım şimdiden özür, bu kitabı güzel yazıp iyi sonla bitircem skmsjdj korkmayın borayla nisa gibi olmayacak.
Aglaa kalbim agla sen ağla kalbim ağla sus sesin duyulmasın içinden ağla içinden ağla....
Bölüm hazırlama tarihî; 10/05/2024 ' 10 Mayıs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumacı abim
AventureKüçüklügünden beri abisini hem annesi,hemde babası olarak gören AselSoydan, ve Onu her daim her kötülükten korumak için kendini öldürmeye razı olan Alaz soydan {Abi kardeş konulu kitaptır} {yazar; kitaplarnamusdur}