(alazdan)
Odamda öylece oturmuş yiğitle konuşurken kapım tıklandı. Gel komutunu verdiğim sırada içeri Asel girdi. Aseli gördüğümde umursamayıp yiğitle konuşmama devam ederken Asel masamın üstüne bir kargo bıraktı ve dil çıkardı.
Tam o dilini çıkardığı an ayağa kalktım ve Asel hızla odadan çıktı. Masanın üstüne koydugu kargo paketine baktıgımda tişört olduğunu gördüm. Telefonu omzumun arasında kulağıma bastırdım ve paketi açtığım sırada yiğitin ani hızıyla bağırmasıyla telefonu yere düşürdüm.
"Hay senin ben, lan yigit ne bağırıyorsun ayı gibi? Kulağımın zarı gitti gerizekalı"
"Lan oğlum kız bana evlenme teklifi ediyorr!!"
"Ne?"
"Yemin ederim! Yazmış ki evlen benimle, kocam ol kocişim! Çıldırıcam amı-"
"KES SESİNİ YİĞİT, SESİN ÇOK ÇIKIYOR O KÜFÜRÜ SOKARIM BİR YERİNE!"
Yiğite sinirle bağırdığım sırada birazda olsa sakinleşti ve kendine geldi. Olayı bana tamamen anlatmaya başladı ve aşırı saçma ilişkileri vardı. Bir yandan paketi açarken tişört gözüme çok güzel geldi.
Tişörtü odamın bir yanına bıraktım ve yiğitle öylece konuştuktan sonra aşağı indim.
"Abii! Koşş!"
"Noldu lan!?"
"Yav koş sen!"
"Bekle Asel"
Aselin neşeli bağırışlarını duymamla hızla aşağı indim ve bahçeye çıktığımda aselin kucağındaki yavru köpeği görmemle gülümsedim.
"Noldu bu bücüre?"
"Acıkmış bide bacağı yaralı"
Aselin o acılı bakışlarını gördüm ve yavaşca yanına eğilip köpeği elinden alıp içeri girdim. Banyodan sargı bezine ilaç döküp yavaşca yaralı yerinde gezdirdim.
Köpek sessizce inledigi an kafasını öpüp Okşadım ve peçeteyle temizleyip kucağıma aldım. Mutfağa girdim ve aselin köpeğe koyduğu mama kabının önüne yavaşca onu koydum ve yemeye başladı.
"Sana benziyor.. ama o daha güzel"
Dedim Asele yalandan.sinir etmek aşırı hoşuma gidiyordu. Tabiki o kırık eliyle bana vuramazdı çünkü karşılığını alırdı.
"Sus abi"
"Kes"
"Sus dedim abi"
"Kes lan"
Diyip kafasına bir anda sertçe vurdum. Yemin ederim yavaş vurucaktım hay anasını.
Asel kafasını önüne eğdi ve köpeğin yanına oturdu. Çaktırmadan yüzüne baktığımda gözleri dolmuştu. Of hayır hayır benim kardeşimi üzmemem gerekiyor, o bana anne ve babamın emaneti..
Aselin gözleri dolarken yanına eğildim ve yavaşca sarıldım. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu ama üzmek asla.
"Özür dilerim.."
"Yapma şu hareketlerini abi, sevmiyorum diyorum anlamıyorsun"
"Bı daha yapmayacağım abim, özür dilerim. Affet tamam mı?"
"Bakarız"
Dedi Asel gülerek. Ona tebessüm ettim ve köpekle öylece oynamaya başladık. Köpeğin adını da 'gece' koymuştuk
Asel geceyi kucağında okşarken bahçede ki minik kulübenin içine koydu ve gece mayışmış bir halde kendini uykuya bırakıp gözlerini kapattı.
Asel yanımdan başı eğik bir şekilde geçti. Ona kızdığım zamanlar hep benden uzak dururdu. Ama sonradan gelir di yine yanıma.
"Asel"
"Hı?"
"Küstün mü güzelim?"
"Iıı..yani"
"Özür dilesem kabul etmezsin, biliyorum. O yüzden senle biraz vakit geçirelim. Ne dersin?"
"Derslerim var abi ya sonra gelirim"
"Ders?"
"Yani iş anlamında"
"Çok mu önemli işin abim?"
"Tamam tamam, yapalım senle abi kardeş gün"
Dedi Asel tebessüm ederek. Aselin kabul etmesiyle direk ona sıkıca sarıldım ve yanağını öptüm.
"Abi dur elim!"
"Pardon, bir an heyecanlandım"
Dedim elimi enseme atıp. Daha sonradan aselle salona geçip öylece dert dinlemeye başladık.
Kestikkk
Bölüm nasıldı
Asel ve alaz nasıl
Bir daha ki bölümde nolur sizce
İyi geceler güzellerim bölüm 1 hafta geç geldi özür dilerim. Şimdiden iyi tatiller dilerimm ❤️💫
00:05
14/06/2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumacı abim
AventuraKüçüklügünden beri abisini hem annesi,hemde babası olarak gören AselSoydan, ve Onu her daim her kötülükten korumak için kendini öldürmeye razı olan Alaz soydan {Abi kardeş konulu kitaptır} {yazar; kitaplarnamusdur}