3. bölüm

112 8 1
                                    

(alazdan)

Üzerimdeki yorgunluğumu uykuyla sonlandırdıktan sonra asel arkadaşlarıyla dışarı çıkacağını söyleyip gitmişti. Her ne kadar merak etsemde nereye gideceğini soramamıştım. Şuan nedense karnım 10 gün yemek yememiş kurt gibi açtı. Asel olsa pişman olurdu çünkü açken gözüm birşey görmüyor ve her gördüğümü yiyorum.

Bu yüzden de yanlışıkla sabun yemiştim. Korkmayın ya sadece çikolataya benzettiğim için yedim yoksa yemezdim yani niye yiyeyimki ben sabun.

Mal olduğun için yersin alaz

Harbi yerim dimi ben?

Bana niye soruyorsun? kendini tanısana azıcık

Kendimi biraz toparladım ve banyoya girip yüzümü yıkadım. Yüzüme baktım ve yakışıklı olduğumu kabul edip aşağı mutfağa indim. Ay şimdi keşke Asel olsada bana noodle yapsaydı.

Çok güzel yapıyor aslında.

Kesinlikle acizlikten dolayı demedin

Yoo, ne alakası var ben kardeşime köle muamelesi yapmam kii (!)

Her abi yapar sen mi yapmayacaksın alaz?

Ay sus be ayol yetoğ aaaa

Dolaptan kendime korili noodle aldım Ve kaynar olan sıcak suyu tabağın içine koyup her şeyi içine koydum. Tabak üstüne kapatıp telefonumu elime aldım ve Instagramdan bizimkilere baktım. Emirhan yine manitasıyla storyler atmıştı. Oğuz desen o zaten yemek hastası olduğu için yemek storyleri atmış. Yiğitle eren de beraber gezdikleri yerde yedikleri bokları atmışlardı. Beni hepsi gel diye ne kadar zorlasalarda yorgun olduğum için gitmedim çünkü hep bişey yapıyorlardı ve buda davar gibi koşup, kaçmamıza sebep oluyordu.

Biraz takıldıktan sonra bana attıkları mesajları cevaplayıp noodle'mı alıp masaya geçtim. Asel acaba ne zaman gelir diye merak etsemde umursamayıp kendime telefondan hızlı ve öfkeli açıp yemeğimi yemeye başladım.

(...)

Filmi öylece 1-2 saat boyunca kesintisiz izlerken araya giren reklamla kendimi biraz rahat bıraktım ve kafamı koltuğa attım. Gözlerimi dinlerdirdikten sonra Asel bana mesaj attı wpden. Hemen girdim ve mesajı okumaya başladım.

Aselim: abi senin şu mal arkadaşların peşime takıldı eve geliyoruz beraber haberin olsunda korkuyom, yanımda değişik hareketler,sesler yapıyorlar

Aselin attığı mesajı okurken kahkaha attım. Benim arkadaşlarımla pek anlaşamazdı. Hep onları garip bulurdu ama aralarından en sevdiği Oğuz ve yigitti. Zaten ne zaman 3'ü birleşirse başımıza iş açıyorlardı gerizekalılar.

Siz: siz gelinde hayırlısıyla bir Asel sksjwjsj dikkat edin geçen gün ki gibi oğuz la seni köpek kovalamasın

Aselim: abi yemin ederim yanımızda 6 tane siyah büyük köpek var hepsi bize bakıyor yukarı mahalleden bağırma sesleri gelirse biz yaşıyoruzdur oke?

Siz: oguzun çığlığı geliyor şuan normalmi

Aselim: bi tanesi havlayıp üstüne koştu da o yüzden, neyse geldik aşko ehhedjjdj

Siz: aşko kuşkocu Asel hshshshs

Wpden çıktığım sırada kapı açıldı ve içeri ordu girdi. Yemin ederim şuan hepsini öldürmek istiyorum çünkü karı gibi bağırıyorlardı. Asel hariç. Oğuz mal mal bağırırken yanına gidip ensesine vurdum. Bana bakıp güldü ve hepsiyle sarılıp sohbet etmeye başladık. Aselde telefonunda bişey yapıyordu bana da sarılmamıştı?

Bizimkilerle öylece sohbet ederken erenin geçen maçı izlemedigimi hatırlatmasıyla hemen televizyonu açtım ve maç tekrarı olarak Galatasarayın geçen ki maçını açıp izlemeye başladık. Maçı heyecanla izlerken eskiden gittiğimiz maçta erenin çektiği videoyu izlemeye başladık. Çok güzeldi o zamanlar ya.

Videoyu kahkkalarla izledikten sonra maçı biraz daha izledikten sonra hep beraber PlayStation oynadık ve kazanan tabiki yine benle yiğit olduk. Öylece eglendikten sonra erenler gitti ve bende etrafı toparlayıp ışıkları kapattım. Telefonumu eşofmanımın cebine atıp yukarı çıktığım sırada odama gidecekken karanlıkta önümü görmediğim için küçük bir bedenin bana çarpmasıyla irkildim. Işıkları açtığım sırada aseli görmemle güldüm.

"Gülme ya, 2 metre boyun var ezip geçtin beni abi"

Dedi Asel isyan edersesine bir sesle. Bende ona daha fazla gülüp saçını dağıttım.

"Napayım küçüğüm ama, sende öyle karşıma çıktın karanlıkta görmedim."

Dedim ve elinden tutup ayağa kaldırdım. Aselde bana gülüp sarıldı ve odasına gitti. Bende odama girdim ve üstümde ki switi çıkarıp beyaz bir tişört giyip altıma da gri eşofman altı giydim.

Telefondan gelen bir kaç bildirime baktıktan sonra yatağın yanındaki örtüyü aldım ve telefonumu çalışma masamın üstüne bırakıp yatağa girdim..

Gerisi karanlık oldu...

Kestikkk

Bölüm nasıldı

Umarım beğenirsiniz canlarım

Alazın arkadaşları nasıl

Aselin kısalığı pekii

Sizce Asel neden telefonla ilgilenip abisine bakmadı

Kamışlar yaratsamkiii NİHAHAHAHAHA

sizi seviyorum canlarımmm bir dahaki bölümde görüşürüz inşAllah ♥️ bysss 💫

Korumacı abim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin