Tatil

197 3 0
                                    

Vee işte o gün geldi. Tatil günü. Nihayet bu evden ve içindeki insanlardan kurtuluyorum. Ah evet ailemi sevdiğim söylenemez. Ama babamı çok severim şahsen. Haziran ayını genelde evde geçirdikten sonra bu tatilin bana iyi gelceğinden adım gibi emindim. En iyi arkadaşlarımla geçirceğim bi tatilin zaten kötü olcağına pek ihtimal veremem sanırım. Ben Bihter.16 yaşındayım. Açık kumral saçlarım ve bal rengi gözlerim var. (Media) Beni arkadaşlarım güzelliğimden dolayı öve öve bitiremezler. Ama ben onların aksine kendimi pek beğenmiyorum. En iyi arkadaşım Doğa. Zaten tayfadaki herkezi seviyorum fakat Doga'nın yeri herzaman apayrı. Okullar kapandıktan sonra ilk defa tatile gelceğim için çok heycanlıyım. Marmaris'i her zaman çok sevmişimdir. Her yaz sıklıklıkla oraya giderim ailemle. Fakat bu babamın son girdiği iş ten sonra bi türlü fırsat bulamadığımız için ben de arkadaşlarım Doğa, Melisa,Öykü ve Ece 'yle gitme kararı aldım. Saat 07:00 de telefonumun alarm sesi tüm odada  yankılandı. Alarmı sabah erken kalkma agrasifliğimle kapadım ve ayaklandım. Banyoya doğru yol aldım.Soğuk bi duş aldım ve rutin işlerimi de hallettik ten sonra altıma siyah şortumu geçirdim. Üstümede bordo dar bisiklet yaka göbeğimi hafif açıkta bırakcak bi bluz giydim. Siyah vanslarımıda giydikten sonra gri bavulumu alıp odam dan dışarı çıktım. Aşağı indiğimde annem babam ve kardeşin beni kapıda bekliyorlardı. Koşarak babama sarıldım ve yanaklarını vakumlayarak öptüm. Kardeşimin yüzüne bile bakmadan evden çıkmak için adım atmıştımki cici üvey annem kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çekerek aniden sarıldı. Ben de onu iterek evden çıktım. Caddeye doğru yürürken siyah deri sırt çantamdan siyah yuvarlak çerçevelu bi gòzlük çıkardım ve taktım. Caddeye vardıktan sonra hemen önümde bi taksi durdurdum ve bindim. Havalimanına doğru yol aldık. Vardığımızda ücreti verdim ve arabadan indim valizimle birlikte bizim tayfayı bekledim. 5dakika geçmeden hemen hepsi yanımda bulundular. Birbirimize sımsıkı sarıldık.
Doğa:Kızım çok özledim seni
Ece: 1Aydır görüşemiyoruz kızım ya
Melisa: kızlar hazırmısınız
Hepbi ağızdan:"marmarisee" diğe bağırdık ve kol kola girerek uçaga doğru ilerlemeye başladık. Biznıs (yazamiyorum evetjsjxj) bölümüne geldik ve yerlerimizi aldık. Hadi bakalım başlasın eğlence!

Kumsalda AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin