Otelin yemek hanesine gittim kızlar ordaydı. Hemen açık büfe sırasına girdim ve bi kaçtane kreple bi kaçtane nutella aldım. Bu kadar ukala olmasına rağmen bu çocukta farklı bişeyler vardı. Bilmiyorum ama vardı bişiler. Hızla kızların olduğu masaya yöneldim ve oturdum. Konuştukları konuya dahil oldum.
Ece: kızlar annemden haber geldi ben dönmek zorundayım
Bu dediğine adeta şok olmuştum. Ama bunu bekliyordum annesi çok değişik bi kadındı. Ece yi pek de sevmezdi ne yalan söyliyim. Ece ve melisa ikizler. Bu yuzden ece nereye melisa oraya.
Doğa: Bizde dönmek zorundayız uzaktan bi akrabamız vefat etmiş tanımıyorum pek ama babamla annem orda bulunmamı istedi.
Öykü: Burayı pek sevmedim bende dönüyorum.
Ne yani? Tek mi kalicam. Bu imkansız çünki benim oda parami gün gün kızlar ödüyordu. E ben şimdi nasıl kalicam?geriyede dönüp üvey annemin yanına gidemem. Hızla sòze girdim
- Ee ben napicam bu durumda eve dönemem kızlar biliyosunuz?
Doğa: Otelin sahipleri burda değilmiş. Ama oğulları burdaymîş. Acaba onla bi konuşsak olurmu ya bence olur akşam parti varmîş zaten biz yarın sabah gidiyoruz. Gitmeden konuşuruz.
- peki
Dedi. Ve topluca yemeklerimizden atıştırdık ve kalktık.Akşam oldu. Kızlar giyinip aşağı partiye indiler. Ben ise hala bu laned olası dolabın önünde giycek bişiler ariyorum. Gözüme siyah bir elbise ilişti. (Media) hemen üstüme geçirdim. Eyeliner çektim ve siyah farımı gözlerimin iç kısımlarına uyguladım. Bordo rujumu sürdüm. Ve siyah iki bantlı ayakkabımı giydim. Saçımı odaya girer girmez ördüğüm için hafif dalgaları oldu. Saçımı 2ye ayırdım. Hazırdım. Cantaya gerek yok. Zaten arayan soranımda yok:Ddd. Odanın çıkışîna yöneldim. Ve asansör e bindim. 8.kattaydık. Bodrum kat a inmek için -1tuşuna bastım. Partinin orda olması zaten ayrı bi bokluk ta hadi neys. 7.katta asansör durdu. Bende kaldık zannettim altıma sıçıyodum jsjxj. Sonra o havuz faciasındaki çocuk içeri girdi. Farketmeden inceledim. Normalde beyaz olan ama üstünde ara ara siyah detayları olan bi gömlek giymişti. Gömlek o kadar oturmuşki baklavalarını görebiliyordum. Altındada buz mavisi bi pantolon vardı. Ne yalan söyliyim etkilenmiştim çok karizmatik gözüküyordu.
- Beni incelemeyi ne zaman bırakcaksın canım:D
- Ben seni ne incelicem be
- Hıhı:D bak yine görüştük
-maalesef
Ve o anda 2.katta durduk. Hayır bu sefer cidden durduk katta falan da değil bildiğin durduk kaldık yani. Stres bende çok büyük şeylere yol açar. Delirmek,bayılmak.
- "kaldık". Dedim
- panik yapma bak sakın tamammı?
5dakika sonra~~
-ya şurdan 1insan evladı geçmezmi kafayı yicem
-hepsi partide tabi:Dd
- gülme sırası değil
- pardon cnm
-1.si canım deme 2.panik yapmaya başliyorum
- malmısın panik yapma
- panik yapan birine panik yapma deyince panik yapan panik yapmaktan vazgeçmiyo ama
- bunu gercekten bi kerede mi söyledin:Dd
-ya ne güzel dans edicektim ya
- e edelim
- nasıl ya ne diyon be
Der demez beni kendine doğru çekti. Iki elini de belime koydu. Bende şarkının ritmini az da olsa duyuyordum. Ses ta 2.kata kadar geliyordu. Bende ellerimi boynuna doladım. Ve dans etmeye başladık. Yani bilmiyorum ama farklı hissediyorum. Onun kalp atışlarını hisedebiliyordum. Tabiki aticak doğal olarak ama bu farklıydı. Herhangi bi kişinin kalbi bu kadar hızlı atmamalı.
- Kalbin çok hızlı atiyo
- Seni görünce böyle oluyor
Kafamı boynundan çektim ve yüzüne doğru baktım. Gözleri parlıyordu. Sonra kendi kalbimi hissettim. O da aynî şekilde Adil'inki gibi atıyordu. Belimdeki kollarını biraz gevsetti. Bende bu yapışından sonra ellerimi boynundan tam çekiyordumki bi anda başımı asansör deki aynaya çarptım. Sonra beni duvar ve ayna arasında sıkıştırdı ve sertçe öpmeye başladı. Ne yapicağımı bilemedim.
Sağ elimi boynundan kavradım ve kendime doğru iyice çektim ve ona karşılık verdim. Tam o anda asansör kapısı açîldı. Olayı gören herkez asansör kapısına doğru baktı. Ve bizi öpüşürken görünce alkışlamaya başladılar. Harika. Ilk öpücüğümü az önce yitirmekle kalmamış birde alkışlanmıştım. Ama nedense Adilin dudaklarindan kopamadım ve öpüşmeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumsalda Aşk
Chick-LitBu aslında tanıdığım birinin yaşadıklarından alıntı. Tabiki arada abarttığım yerler var. Ama siz sadece şunu bilin burdaki erkekler hayal ürünü kızlarr djxjsjx öptüm bayüü