Sabah uyandığımda başım o kadar çok zonkluyorduki ayağa kalķamaz hale gelmiştim. Dün utanç verici olaydan sonra Adilin suratına nasıl bakıcağımı düşünmek beni yoruyordu. Kızları yanımda görünce hüzünlendim. Gidiyolardı. Vedalaştık. Ve onları otel çıkîşına kadar uğurladım. Burda bi kaç gün ücretsiz kalmak için izin isteyecektim müdürün oğlundan. Normalde istemem ama ben ve ailem buraya her sene geliriz. Alıştılar bize. Izin verceklerini düşünüyorum."asansör"e bindim ve 3numara ya bastım. Genelde otel sorumluları bu kattaydı. Hemen koridorun en sonundaki odaya yöneldim. Ve kapıyı tıklattıp açtım. Koskoca bi hassiktir. Eski sevgilim Güney otel sahibinin oğlumuydu yani? Tam bi fiyasko.
- Vay Bihter görüşmeyeli uzun zaman olmuştu neden teşif ettin benim odama yoksa..?
- O saçma düşüncelerini kafandan at. Ben senden bişi istiycektim sadece
- Sòyle bebek
- Otelde bi kaç gün ücretsiz kalabilirmiyim?
-tabii..
Deyince şok olmuş bi şekilde ona baktım. Evet sevgilimdi bi ara ama merhametinin eski sevgilisine bu kadar olacağını düşünmüyodum. Normalde bi şart koyardı.
- Ama bi şartla
Şomazına sıçayım
-Söyle
- Tekrar beraber olucaz ? :)
- Bunu rüyanda bile göremessin göt herif
- Resepsiyona git çıkışınî yapsinlar o zaman ;)
Hemen kapıyı çarparak çıktım. Ve asansöre bindim. 8numaraya bastım. Fakat bu lanet giresice asansòr hep bana denk gelerek 7numaralı katta duruyordu. Adil asansöre girdi. Ve asansörü durdurma tuşuna bastı.
Ona her ne kadar utansamda sıkıca sarıldım. Ve geriye çekildim.
-Birdaha görüşemiycez sanırım
- Sebep
- Kızlar döndüler benim odamı onlar karşılıyodu. Otel sahibinin oğluyla konuştum. Eski sevgilim çıktı. Onuda lanet odayıda istemiyorum. Başka bi seçenek kalmadıgına göre dönüyorum.
- Bende kal
-Ne
- Ya zaten yatak iki kişilik odaya gelip dalcak halleri yok senin bende kalcağınıda düşünemeyeceklerine göre
-Yok artık dahaneler
-Başka bi seçeneğin varmı
- Evet
-Gitmek yok çıkar onu kafandan. Gitmek dîşında başka bi seçeneğin varmı
-Yok
-Eşyalarını topla 7.kata gel o zaman
-Tamam
Dedim oflayarak. O sırada 8.kata çıkmış ve odama girmiş eşyalarımî toplamaktaydım. Odadan çıkmamla Adille burun buruna gelmem bir olmuştu. O kadar yakındıkki 1 cm dahi yoktu aramızda. Beni kapıyla kendi arasında sıkıstırdı. Saçlarıma bi öpücük kondurdu. Ah o mütüş kokusu beni benden alıyordu. Geriye doğru çekilmişti ama ben hala kendime gelememiştim.
- Şş öldünmü la
-Şş kızım cevap versene
-Kızım hasta etme beni hadi yürü
-Madem yürümüyosun
Dedi ve beni kucağına aldı. Bavuluda o kattaki bi çalışana teslim etti ve 7.kattaki 1469.numaralı odaya gönderilmesini istedi. Sonra beni kucağından indirmemeye devam ederek beni şuanki odama soktu içeri girdi ve kapıyı kapadı.
- Napcaz burda
- Bence bisiler yapmalıyız artık ne dersin :D
- Adil sen benle kafamı buluyon
- Sevgilimin tamamiyle benim olmssını istiyorum artıkIltifat. En kötu yerden vurdu köpek. O dediğinden sonra 1saat çıkmadık odadan. Niye çıkmadığımızı sizin mütüşlü hayal gücünüze bırakiyorum tabisi djxjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumsalda Aşk
Genç Kız EdebiyatıBu aslında tanıdığım birinin yaşadıklarından alıntı. Tabiki arada abarttığım yerler var. Ama siz sadece şunu bilin burdaki erkekler hayal ürünü kızlarr djxjsjx öptüm bayüü