1

96 9 79
                                    

"İzninizle Şimşek Tanrı'm."

Münazara köşküne geç kaldığım için azarlanacaktım.Yavaşça yutkunup yerime geçtim.

Şimşek Tanrı'sı babam gözlerini kısarak bana baktı.

"Eminim buraya neden topladığımızı biliyorsunuzdur."

Yeşil gözlerim hep kelebeklerin konduğu narin ellerime kaydı.

"Bilmeyen varsa da söyleyeyim,utanmaz kızım Kelebek Tanrıçası İllio'yu cezalandırmak için buradayız."

Gözlerim duyduklarım karşısında şaşkın bir şekilde açıldı.Ellerim titreye titreye masaya tutundum ve öfkeyle ayağa kalktım.

"Buraya insanlara verilecek ceza için geldiğimizi sanıyordum!Bana verilecek ceza için değil!"

"Ne yaptığınızın farkında değilsiniz!Hemen yerine oturunuz Tanrıça İllio!"

"Emirlerinize ihtiyacım yok Doğa Tanrıçası Antu!Kime ne yaptığımın gayette farkındayım!"

Şimşek Tanrı'sına döndüm."Kendinizi eğlendirmek istiyorsanız başka kişileri seçebilirsiniz!"

Sessiz ve egosu tatmin olmuş şekilde bana üstten bakmayı sürdürdü.Bu sinirimi tepeme bindirdi."İşlevini yitirmiş onca Tanrı varken beni seçemezsin!Duydun mu beni!"

Sessizlik odada devam etti.

"O kadar kişi varken beni gönderemezsin!"

Ailem olacak insanlara baktım.Beni dinlemiyorlardı."Dinazor Tanrı'sını bile göndermemişken neden ben?Söyle Light!"

Şimşek Tanrı'sı boş gözlerle bana bakmayı sürdürdü."Sen bu savaşı kaybettin İllio.Cezanı çekmelisin."Büyü Tanrıçası kardeşime baktım.

"Ne yaptım ben!Tek yaptığım kelebekleri korumaktı!"

"Sessiz ol İllio!"Işık Tanrısı kuzenime döndüm."Sadece sus."

Babam Light Reenkarnasyon Tanrıçası'na döndü.Kafasını sakince salladı.

"Hayır!"diye bağırdım."Hayır!Beni cezalandıramazsınız!Sırf kelebekler insanların aklından çıktığı için beni cezalandıramazsınız!"

Ayağa kalkıp gideceğim sırada kollarım ve ayaklarım birbirine görünmez bir bağla kenetlendi,düştüm.

"Yo!Yo!Yo!"

Babaannem ellerini yavaşça salladı.Etrafımda minik parıltılar oluşurken içinden gelenleri söyledim.

"Göreceksiniz!Geri geleceğim ve hepinizi yeryüzüne göndereceğim! İntikamımı alacağım!Alacağım!!"

                         ☾✵ஐ✵☽

Ben Vannesa Senterria.İnsan adım bu daha doğrusu.Hatta yaşamakta olduğum 17. hayatımdaki adım buydu.

Evet, doğru tahmin ettiniz.Kelebek Tanrıçası İllio'nun ta kendisiyim.Ben kaybetmiş eski Tanrıçayım.

İntikamımı almak için yaklaşık 250 yıl boyunca uğraşmıştım fakat elim bomboştu.Neden mi?Çünkü yıllardır kelebeklerini kutsadığım yere,Nassiew'e, gidememiştim.

Nassiew dış işlere neredeyse tamamen kapalı deniz kenarı bir ülkeydi.Kelebek Tanrıçası'na tek değer veren ülkeydi Nassiew.Fakat adımı bile bilmiyordu ülkenin sakinleri.

Yıllardır gitmeye çalıştığım fakat gidemediğim iki ülkeden biriydi Nassiew.Tek bildiğim şey şehrin Kelebek Tanrıçası adına yapılan kelebek kanatlı insan heykelleriyle dolu olduğuydu.

Kelebek Tanrıçasının Reenkarnasyonu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin