Hasret mi ölüm mü deseler ölümü seçerdi.
Tereddütsüz,
hiç gözünü kırpmadan.
Ama ona soran olmadı ki...
Benim adım Sima,18 yaşına yeni girdim yakın zaman da, İstanbul'da yaşıyorum ve çekirdek aileye sahibim annem babam ağabeyimden oluşan.
Bana gelirsek: O küçücük yüreğinde kocaman aşk taşıyandım, birini uzaktan sevdim tanımadan onun bakışıyla,duruşuyla, ses tonu ile aşık oldum ona,
benim ki çok başka apayrı bir şeydi ama ona nasıl açılıp bu içimdeki sevgiyi hissettirebilecektim, bilemiyordum adını bile bilmiyordum o gizemli aşkımın...Lisenin son sınıfı sayılırdım artık çünkü tatil bitmek üzereydi ve okul başlayacaktı.
Okumakta baya zorlanıyordum sevmiyordum ders, ödev okulla ilgili herhangi gibi bir şey duymak bana işkence gibi geliyordu ama beni okula bağlayan bir şey vardı bir çocuk, gizemli aşkım, çok karizmatik yakışıklı,sempatik biri ve harika bir ses tonu vardı zaten beni ona bağlayan şeyler buydu sanırım onu her gördüğümde kalbimin atışı içimdeki kendimle yüzleşemediğim hisler vardı bir tarafımda da o hiç istemediğim korkular... Çünkü her masal kavuşunca bitermiş ya hani.
Tatilden dolayı hiç göremediğim için, uzun zamandır o çocuğu düşünüyordum aklımın içine öyle bir yerleşmişti ki ama ben hala adını bile bilmiyordum bir nevi bu beni üzmüyor değildi neyse kendimi toparlamam gerekiyordu çünkü okul başlamak üzere ve artık onu doyasıya görebilecektim...
ARKADAŞLAR BU TANITIM BÖLÜMÜ OLDUĞU İÇİN BİRAZ KISA İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ :)
(Bu bölümler kısa diğer bölümleri okursanız mutlu oluruz) ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULARIM #Wattys2019
ChickLitHayat en büyük perde dediler. Benim en büyük perdem göz kapaklarım bir kere yumduğum an binlerce hayal. Kimi zaman mutluluk, kimi zaman hüzün, kimi zaman ayrılık, kimi zaman vedalar..