Onu yıprattım bizi yıprattım, en çok içimi yakan buydu.
Resim kursuna yazılmıştım mezun olduğum okuldan en sevdiğim hoca veriyordu ve resime karşı ilgim vardı baya o yüzden yazıldım bide Serhat'ta yazılmıştı birazcıkta onun yüzünden yazılmış olabilirdim.Alper gibi bir gereksiz yüzünden sevdiğim adamdan vazgeçtim oda benden sanırım her gün onu başka biriyle görme korkusu sarmıştı içimi sonuçta Alper benim resim kursu çıkışlarıma geldiğinde Serhat'la göz göze geldiğimiz oluyor bakamıyordum net bir şekilde utanıyordum, bu yaptıklarımı şuan bunları bilse bana çok kızar, sonrada gider o Alper'in ağzını burnunu kırardı...
İnsanın korktuğu başına gelirmiş ya, hani...
Kurs sınıfına girdiğimde Serhat'la sarışın bir kız yanımdan geçti bunun da sarışınları bitmiyordu, Serhat yüzüme dahi bakmadı el eleydiler dağıldım o anda paramparça oldum boşlukta gibiydim. Aleyna yanımdaydı yüz ifademi görünce baya korktu zaten,elim ayağım titriyor, gözlerimden yaşlar, o kızlardan kurtuldum derken yine sarışınlar ve yine hiçbir şey olmamış gibi eski hayat...Kurstan çıktığımda yine karşımda Alper, hiç şaşırmamıştım ama aklıma hain planlar da gelmiyor değildi Serhat bey sarışınlarına nasıl yaklaşıyorsa ben de Alper'e yakınlaşacaktın ne yapalım ben de ki malzemede bu kullanacaktım, ben de onun canını yakacaktım...
Alper'in yanına yaklaştığımda yanağına bir öpücük kondurdum
şaşırmış bir ifadeyle:
- Hayret Sima hanım ne değişti 2 güne ama güzelll alışacağım bak buna.
- Alışsan iyi edersin.
Eli belimi kavradı iyice, yürüyorduk öylece evime bırakacaktı beni.
Tam da 12 den vurmuştum zamanlamayı,
Serhat geliyordu karşıdan.
Yine elinde sigara, aslında onun o parfümle karışık sigara kokusunu özlemiştim en çok, bu düşüncelerden çıkmam gerekip
Hemen bir şeyler yapmam gerekiyordu,
- Ya Alper şöyle deniz havası falan mı alsak hani?
Derken bile yakınlaşıyordum
- Olur neden olmasın hayatım.
yanağıma öpücük kondurdu,
Serhat bir an olsun gözlerini üzerimizden ayırmıyordu farkediyordum hele ki bu öpücükten sonra kim bilir nasıl yanmıştır canı benim ki gibi dağılmış mıdır yüreği, yoksa hiç mi takmıyordur umursamıyor mudur beni , ne olursa olsun durum, ben yine yapacağımdan geri kalmıyordum.
Kararlıydım canımı yakanın canını yakmaya şimdiye kadar en çok ben üzülmüştüm bu ilişkide,en çok ben acı çekmiştim en çok ben korkmuştum onu kaybedicem diye zaten kaybetme korkusundan bu durumdayız Alper gibi psikopatın ona zarar vermesini engellemek için ondan ayrıldım aslında kılına zarar gelse uğruna öleceğim adamın şimdi canı yansın istiyordum.
Alper beni deniz kenarına götürmüştü oyun icabı mecburen bir süre idare edecektim bu psikopatı.
Elimden tutuyordu,bizim Serhat'la ellerimiz soğukken bile ben sıcaklık hissediyordum o elleri benim elimi tutuşu bir başkaydı unutamıyordum o anları hep gözümün önüne geliyordu, ama bu Alper psikopatı elimi öyle bir sıkıyorduku canım yansa da gıkımı çıkaramıyordum.
Deniz kenarında bir süre oyalandıktan sonra beni evime bıraktı Alper,Eve geldiğim de kimsecikler yoktu ben de mutfakta kendime tost ve portakal suyu hazırlayıp odama çıktım yine film açtım laptoptan hem yiyor hem izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULARIM #Wattys2019
ChickLitHayat en büyük perde dediler. Benim en büyük perdem göz kapaklarım bir kere yumduğum an binlerce hayal. Kimi zaman mutluluk, kimi zaman hüzün, kimi zaman ayrılık, kimi zaman vedalar..