Evlenme teklifine, hayır demeyi düşünüyordum çünkü korkuyordum evet demekten bidaha geri dönüşü yoktu bunun yaşım küçük ve ailem istemiyor diye geçiştirmeye çalışacaktım...
Alper'le en kısa zaman da konuşmam gerekiyordu,
Kağan aramıştı bugün Aleyna'ya evlenme teklifi edeceğini söyledi teklif eden edene, onu dışarı çıkarmam gerektiğini ve o çok şık ve oldukça pahalı olan Mina restoranın önüne getirmemi söyledi.
Bir şekilde Aleyna'yı ikna edip götürecektim hemen aradım Aleyna'yı:-Alo nasılsın canım ?
-iyiyim tatlım sen
-iyiyim ben de şey bugün buluşsak ya biraz evde otur otur sıkıldım tatlım ya şöyle güzel havada alırız yemekte yeriz mis!
-Olur vallahi süper olur.
Aleyna'yı ikna etmek zor olmamıştı yahu...
-Tamam tatlım 6 gibi hazır ol ben seni bizim sokağın başında beklicem
-Tamamdır bebeğim.
Aleyna'yla buluştum 6 gibi bizim sokağın başında baya da süslenmisti sanki biliyormuş gibi Kağan'ın evlenme teklifi edeceğini...
Taksiye binmiştik yoldaydık,
-Sima tatlım senin Alper'le işin ne gözlerinde bulunan o Serhat'a karşı aşkı hiç bitirmemişken Alper niye? hep sormak istedim ama seni sıkmak istemedim, onu o kızlarla gördüğünde yüzünün ifadesi ellerinin titremesi, gözlerinden akan yaşlar, Serhat'ı sevdiğine işaret ama sen Alper'i seviyormuş gibi onun yanındasın neden?
-Bu mesele çok karışık Aleyna, bana sana anlatmam için kısa bir zaman ver hatta yarın akşam bize gel oturalım konuşalım çünkü şimdi anlatsam moralimiz bozulacak lütfen.
'Tamam tatlım dediğin gibi olsun bakalım,
Aleyna bu Alper konusunda beni hiçbir zaman sıkıstırmamıştı ama şimdi beni soru yağmuruna tutmuştu haklıydı arkadaşım olarak olan biten herşeyi gözlemliyordu tabiki anlayacaktı zaten olduğundan çok akıllı bir kızdı Aleyna,
Restoranın önüne geldiğimizde, güller vardı yerlerde, Aleyna şaşırmış gibi bakarken hadi içeri girelim dedi, takside cüzdanımı düşürmüşüm diyerek ayrıldım yanından taksici ile telefonda çağırırken anlaşmıştım, cüzdanımı bilerek arabada bırakmıştım onun ben gelmeden içeri girmesini söyledim o içeri doğru yol alırken ben çok yavaş hareket ediyordum taksiye bindim ve beni aldığı yere tekrar götürmesini söylemiştim bundan sonrası Kağan'daydı inşallah çok güzel bir gece olurdu ikisi içinde keşke bizde Serhat'la böyle olabilseydik...
ALEYNA'DAN;
Sima taksiye cüzdanımı alıcam diye gitti ama Sima bindiği gibi bir anda taksi uzaklaştı neler oluyordu acaba bu güller falan ?
Telefonuma mesaj geldi Sima'dan iyi eğlenceler bebeğim...
Ne eğlencesi diyerek içeri girdim
Bi baktım karşımda Kağan smokin giymiş, o kadar yakışıklı olmuş ki tam damat gibi gözlerim doluverdi yaklaştı yanıma,- Aa yapma en mutlu günümüzde.
-Nabayım ama duygulandım, çok yakışıklısın yine sevgilim.
-Sen de her zaman ki gibi çok güzelsin prenses.
-Teşekkür ederim.
Daha sonra sandalyemi çekti oturdum centilmen sevgilim benim, sonra geçti karşıma.
En sevdiğim yemekleri getirmeye başladılar garsonlar, şampanya falan patlattılar.
Belli ki Kağan çok uğramıştı bu gece için,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULARIM #Wattys2019
ChickLitHayat en büyük perde dediler. Benim en büyük perdem göz kapaklarım bir kere yumduğum an binlerce hayal. Kimi zaman mutluluk, kimi zaman hüzün, kimi zaman ayrılık, kimi zaman vedalar..