33. časť -o chvíľu to začne

29 3 0
                                    

Keď sme dorazili domov,Damon ju strčil do pivnice a zamkol. Bola stále v bezvedomí,ale o chvíľu by sa mala už zobudiť.

,,Ako sa ti to stalo?" Pýtala sa ma Freya. Boli sme v izbe ja,Damon,Freya a Finn. Otec bol s vlkodlakmi niekde v lesoch.

,,Camillie jej nastriekala do očí Železník." Odpovedal jej Damon,aj keď sa ona pýtala mňa.

,,To nebude len Železník." Povedal Finn.

,,Bude to aj vlkodlačí jed."

,, Čože!"

,,Nehýb sa Sienna a upokoj sa! Nemáš ho v krvi,nespraví ti to nič."

,, Však nič nevidím!"

,,Damon,prines mi kufrík s bylinkami z mojej izby. Spravím jej zábal a zmiernim opuch."

Damon odišiel z izby a ja som tam zostala len so súrodencami.

,,Prinesiem jej krv." Ponúkol sa Finn a tiež odišiel.

,, Ľahni si." Cítim sa akoby som šla na operáciu.

Damon sa onedlho vrátil a Freya začala vyťahovať rôzne bylinky a hovoriť rôzne kúzla.
Po chvíli opuch ustúpil a ja som konečne videla. Bola som z toho celá spotená,ubolená,normálne akokeby prebehol exorcizmus.

Čas so mnou strávil Finn. Freya a Damon šli zabíjať po uliciach upírov a my dvaja sme sa rozprávali. Zistila som,že je celkom fajn. Nemá so súrodencami dobrý vzťah. Všetci ho neznášajú, síce nechápem prečo,ale je to tak.

Po niekoľkých hodinách som sa postavila a Finn ma nechal konečne osamote. Šla som za tou ženou.
Bola v pivnici. Keby chcela ujsť,zakusne ju hneď prvý upír. Otvorila som dvere a vkročila dnu.

Ležala na zemi, ešte trochu mimo.

,, Prepáč ten neporiadok. Predtým som tu nučila vlkodlaka." Ospravedlnila som sa.

,,Čo chceš odomňa?"

,,Pozri sa." Čupla som si.

,, Klaus má Caroline. Nastane obchod. To je všetko." Skoro všetko,ale vešať na nos ti to nebudem.

,,Kto je Caroline?"

,,Jeho ex,Damonova ex a moja kamarátka." Spresnila som.

,,Jaj prepáč. S Klausom ste sa ešte nedostali k téme "ex partneri"? Nechcem ťa sklamať,ale za tých 1000 rokov ich mal určite veľa."

,,Povedal mi o Caroline. Robila som mu psychologičku."

,,Ty si psychologička? Wow. " Musím uznať,že dobre.

,,Áno Sienna. A dokážem odhadnúť ľudí. A viem,že ty nie si taká,za akú sa pretvaruješ."

,, Prosím ťa,tieto kecy ti nepomôžu,si si toho vedomá však?"

,,Som. A volaj ma Cami."

Zjazvené srdce Where stories live. Discover now