časť 34- ľútosť?

21 1 0
                                    

,, Prečo by som sa mala s tebou rozprávať? Môj čas je drahý." Sadla som si na stoličku oproti nej.

,, Nemusíš,nenutim ťa."

Zasmiala som sa.

,,Rozkazuješ mi? Ty? Človek? Prosím ťa,vy ľudia ste podriadený druh."

,,Aj ty si bola kedysi človekom nie? Nechceš sa o tom porozprávať?"

,, Nechcem!" Prudko som sa postavila.

,,A drž hubu,lebo ti zlomím väzy."

Pohľad Damon

,,Kde si bola?" Spýtal som sa Sienny keď prešla okolo mňa.

,,Čo ťa do toho." Bože zas je nasraná.

,,Sienna!" Zakričal som,keď sa upírskou rýchlosťou vyparila.

,,Nie." Ozvalo sa,keď som chcel ísť za ňou. Bol to Mikael,kto mi položil ruku na plece.

,,Teraz chce byť sama chlapče."

Pohľad Klaus

,,Odovzdal si môj odkaz?" Opýtal som sa Elijaha.
Díval som sa von oknom. Pršalo. Mám rád dážď. Jeho kvapky kreslia na oknách rôzne obrazy.

,, Samozrejme." Posadil sa.

,,Čo sa deje Elijah?" Otočil som sa na neho. Je nejaký nesvoj.

,, Niečo mi tu nesedí. V meste je Caroline. Dnes som videl aj Damona Salvatoreho. Koho tu ešte stretnem? Určite sú na Mikaelovej strane." Otočil som sa a nalial nám obom burbon.

,, Chceš predstaviť moju tajnú zbraň?"
Kývol hlavou.

,, Pôvodne som chcel,aby to bolo prekvapenie aj pre teba. Rebekah s Kolom sú myšlienkami úplne inde. Avšak moja tajná zbraň nimi otrasie."

,,Ale čo. Čo je to. Alebo sa mám pýtať....kto je to?"

Usmial som sa.

,,Predstavujem ti takzvaného Jacka Rozparovača."

,, Stačilo by Stefan,ale ty si nikdy nemal zmysel pre humor Klaus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, Stačilo by Stefan,ale ty si nikdy nemal zmysel pre humor Klaus."

Pohľad Sienna

Dvesto tridsať upírov je mŕtvych. Svoju frustráciu som si vybila na Klausovych upíroch. Neviem čo sa to so mnou deje. Neviem čo so mnou robí Damon. Potrebujem sa s niekým porozprávať.

"V ten deň keď údajne zomrela, prišla sa rozlúčiť,ale ukázala sa iba Stefanovi. Na mňa ani nepomyslela."

,,Vedela som, že prídeš."
Zavrela som dvere.

,,Vravela si,že si psychologička. Tak spusti. Čo vieš o Klausovych plánoch?" Sadla som si oproti nej.
Otec je doma a ostatní neviem. Ja som šla za ňou do pivnice. Budem musieť urobiť niečo,na čo nebudem hrdá.

Pred niekoľkými hodinami

,,Spravila si dobre, že si ju priviedla." Postavil sa vedľa mňa otec keď sa mi už polepšilo.

,,Bude to rýchle. Pre ňu." Prikývla som.

,, Myslíš,že sa Klaus na to chytí?" Spýtala som sa.

,,Niklaus je možno silný,ale nemá na nás. My sme múdrejší,prefíkanejší ako on. Sme rovnaká krv Sienna." Chytil mi dlane a ja som sa pozrela do jeho očí. Mám ich ako on.

,, Vieš čo máš urobiť." Prikývla som,keď sa jeho oči začali vpíjať do tých mojich.

,,Cami z toho nevyviazne živá." Dodal.

Súčasnosť

,, Aký máš problém?"

,, Pýtala som sa niečo iné. Čo vieš o Klausovych plánoch?" Zopakovala som.

,, Buď mi odpovieš normálne,alebo ten Železník z teba vykrváca." Položila som pred ňu obrovský nôž.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zjazvené srdce Where stories live. Discover now