11. časť - poradové čísla

100 6 0
                                    

,, Vieš Lucas,toto čo tu vlastním je prakticky peklo po mojom. Všetci ktorých tu vidíš,sem priviedla moja alebo niekoho iného ruka z mojej rodiny. Každý Mikaelson tu má svojich ľudí ktorích zabil. Ty si padol Elijahovou rukou,tak si tu. Chápeš?"

,,Nie som sprostý."

,,Ja viem." Zasmial som sa.

,,Hoci nie som natoľko mocný,aby som mal pod palcom aj druhú stranu,toto mi postačí. Druhú stranu má na starosti Quettsiah. Je to mocná bosorka ktorá ťa už nevráti medzi živých. Buď sa k nej dostaneš mojou rukou,alebo niekoho z mojej rodiny,alebo zanikneš po pár rokoch čo si tu."

,,Po koľkých rokoch?"

,, Pár." Usmial som sa.

,,Klaus Mikaelson!" Ozvalo sa zdiaľky.

,,Khaleesi Reewesová, aké to milé prekvapenie." Usmial som sa na prichádzajúcu ženu.

" Usmial som sa na prichádzajúcu ženu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

,, Okamžite ma pusti z tejto diery!"

,,Zlatko, obávam sa, že to nie je možné. Prosím,povedz tuto Lucasovi koľko tu trčíš rokov."

,, Koľko tu si?" Spýtala sa ho.

,,Asi dva týždne. Ty?"

,,800 rokov. Klaus,som na rade."

,, Poradové číslo?" Usmial som sa.

,,S poradovým číslom choď dakde do riti. Chcem slobodu a ty mi ju dáš."

,,Snívaj."

,, Čo chceš za to,aby si ma pustil?"

,,Siennu."

,,Okrem nej? Môžem ti robiť nájomnú vrahyňu."

,,Ty si bola nájomná vrahyňa. A tú mi robí teraz Tatyana."

,,Si si istý? Dlho ti už nikoho nepriviedla. Obávam sa,že ti už neslúži tak dobre ako kedysi."

,,Obávaš sa zbytočne Khaleesi. Tatyana mi je oddaná."

,, Keď myslíš."

Pohľad Sienna

,,Si príliš slabá."
Odhodila som upíra a len tak tak mu stihla zlomiť väzy.

,,Tebe sa to hovorí." Oprášila som si ruky a pozrela sa na Elijaha.

,,Nie každý má mužskú silu vieš?"

,,Mala by si zvážiť nejaký tréning. Takto sa dlho neudržíš pri živote. Jeden kôl do srdca a si mŕtva."

,,Bez teba by som to vôbec nevedela.Radšej by si mohol zistiť prečo ide po mne zrazu toľko upírov. Namiesto toho tu stojíš a komanduješ ma."

,,Nie som povinný pomáhať ti. A navyše mám ti pripomínať to,že päť minút dozadu si nechcela o mojej pomoci ani počuť?"
To som ešte nevedela že si môj brat. A takéto zistenie celkom mení situáciu.

,,Sienna môžem sa niečo spýtať?" Založil si ruky do kabáta.

,, Už sa pýtaš Elijah."

,, Čo ťa štve?"

,, Mňa? Nič. Pozor!" Elijah sa v tom momente otočil a prichádzajúcemu upírovi vytrhol srdce.

,, Mám to z teba vytiahnuť?"

,, Veľmi poetické." Pozrela som sa na srdce v jeho ruke.
Pousmial sa a pustil ho na zem.

,,Elijah koľko upírov žije v New Orleans?"

,, Zopár, väčšina z nich nemá prstene na denné svetlo. Vlastne odkiaľ máš ten svoj? Nejaká známa čarodejnica?"

,, Už si nespomínam."

Rok 1087

Už vyše 80 rokov žijem v tieňoch. Prestáva ma to baviť.

,,Prstene! Kúpte si prstene?" Vykrikovala nejaká predavačka. Chystala som sa na loď,veď predsa už je tma a nikto nič nepredáva.
Ten s modrým kameňom je pekný. Ale aj ten červený.

,,Vezmem ten červený." Pristúpila som k nej.

,,Podľa mňa sa vám viac hodí k očiam ten modrý. Nech sa páči, vyskúšajte si ho." Podala mi ho a ja som si ho nastokla na prst. Sadol ako uliaty.

,,Pristane vám. Bude to rovných 200."
Vypočítala mi sumu. Som na mizine.

,,Zabudni na to,že som tu bola." Ovplyvnila som ju a nastúpila na loď.

Zjazvené srdce Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin