Bu kitabı ihanetime, daha doğrusu sadakatime saplanan o bıçağın sahibine ithaf ediyorum.
Kalbimin buruk yanından hem özür diliyor hem teşekkür ediyorum.İyi okumalar.
Not =ilk bölüm olarak kısa olabilir ama ben zaten karşılaşmaları uzun sevmem.
(16.12.2017)
Hava oldukça kasvetliydi.
Bu hava da kim dışarda olurdu ki? dışarda olmak bir yana kim bir mezarlıkta beklerdi ki? beklediği neydi? kimdi?
Kimse..
Zaten beklese de kimse gelemezdi o yalnız olandı diğer herkesin tabiriyle kimsesiz olan.
Oturduğu mezarın ucuna dokundurdu parmaklarını, soğuktu. Hiç tanımadığı ailesi yatıyordu burda..
Öylesine dalmıştı ki düşüncelere biraz ilersinde ki adamı farketmedi. Adam ondan farksız değildi. Acı kimindi? en çok ağlayanın mı? susmayı tercih edenin mi?Acı yüreğindi..
Kimse bilmezdi..
Acıyı var eden de saklayan da yürekti..
Ve asla bilemezdiniz kimin yüreği daha büyüktü..saatlerce süren sessizliğin ardından ikisi de ayaklandı. Adam ilerisinde duran kadını yeni farketmişti. Ne işi vardı burda? kimdi? ne zamandan beri ordaydı? peki bunun bi önemi var mıydı yoktu
Bir yabancıydı..
kısa bir an kadın gözlerini kendisine çevirdi tahmin ettiği gibi ağlıyordu. kaşlarını çattı farketmeden, uzun kirpiklerli ıslanmış, üstü çamur içinde kalmış, burnu kızarmıştı ağlamaktan. Siyah saçları karışmıştı ama güzeldi. "Çok güzel" diye geçirdi içinden adam.
Haklıydı.
Çok güzeldi.Kadını izlerken kendisine sorulan soruyu farketmedi.
"İyi misiniz?"
diye sormuştu kadın.
yüzünde ufak bir tebessüm oluştu farketmeden. Kendi haline bakmadan ona mı soruyordu "iyi misin" diye.
"Kimsiniz" diye sordu bu seferde. Cevap vermedi,
ince ve soğuk yüzünden titrek çıkmıştı sesi.
Kadın kendisine cevap verilmemesine kızmış gibi kaşlarını çatmış ve adamı izlemeye koyulmuştu.
toparlanıp gideceğini anladı o an adam..
"Burada ne yapıyorsun?" diye sordu.
Kadın şaşırmıştı. Demek ki konuşabiliyordu neden sorusuna sessiz kalmıştı. İyi değil diye geçirdi içinden. İyi değilseniz "iyiyim" demek gelmezdi içinizden. biliyordu.
"Ben ailemi ziyaret ediyordum." dedi. arkada yan yana olan iki mezarlığa kaymıştı bakışları. anladım dercesine kafa salladı adam. Sonra ise ilerlemeye başladı arkasında kendisini izleyen bir kadın bırakarak. " Adınız ne" diye arkasından seslenen kadınla duraksadı. Neden sormuştu?
sessiz kaldı.
arabasına binmeden hemen önce kadını son kez gözleriyle kontrol etmiş ve cevap vermişti sorusuna" Yağız Deniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana "Beni Kaybettin" diyemem
DiversosBazen birini çok seversin ama karşılığı olmaz sevginin. Kusursuzu olursun, ailesi, ablası, kardeşi...bir sevdiği olamazsın. Bazen bir insan suçlu olduğu halde pişmanlık duymaz size yaptıklarından. Ve hayır ölürseniz pişman olup mezarınızda ağlayacak...