0.1

74 7 0
                                    


17.04.2024

Birini sevmek nasıl bir his? Bunun cevabını senle tanışmadan önce hep merak ederdim.Birine aşık olmak,birini sevmek isterdim.Seni gördüğüm zaman anladım.Serin bir yaz akşamı gibi hissettiriyordu seni sevmek.Bu ilk görüşte aşk değildi.Geleceğin habercisiydi.Sana aşık olacağımın habercisiydi.

Beni öyle duyguların içine sürükledi ki.Daha önce böyle bir şey yaşamadığım için korkutum ilk başta.Endişelerim ve korkularım vardı tonlarca.Ama senin gözlerinin içine bakınca hepsi teker teker kayboldu.Sadece sana bakarak bu kadar rahatlayabiliyorsam,konuşunca ne olduğunu tahmin edebiliyorsundur.Senle aynı ortamda olmak bile beni aynı zamanda panikletirken mutlu da edebiliyor.Midemde kasılmalar oluyor,tırnak etlerimle uğraşıyorum,bacaklarım titriyor ve gözlerimi kaçırıyorum.Ama sorun değil.

Sen beni hiç görmüyorsun büyük bir ihtimalle.Ama ben bütün günümü seni izleyerek geçiriyorum.Senin için ara sırada selam verdiğin biriyim.Ama bu bile benim için yeterli.Sadece seni sevmeme izin versen yeterli.Seni sevmek tahmin edebileceğinden dahada güzel.

Şu an arkadaşlarınla sıraya yaslanmış sohbet ediyorsun.Bazen sohbete ortak olup bazense gülüp kahkaha atıyorsun.Bazen ise ellerini ve mimiklerini kullanarak konuşuyorsun.Arada saçlarını geriye atıyorsun.Saçlarının anlına düşmesinde hoşlanmıyorsun.

Gülüşün çok hoş.Adına düzinelerce şiir yazılabilecek kadar güzel.Sen ne kadar gülüşünü beğenmesende,ben o gülüşe aşığım.Geçen kütüphanede bana gülümsediğinde kalbim duracak gibi hissetmiştim.

Sadece bir gülümseme diyebilirsin ama ben o anı zihnime kazımak istedim saniyesi saniyesine.Gülünce gözlerini kısılıyordu ve sağ yanağında ki gamze daha çok ortaya çıkıyordu.Seni hep gamzenden öpmek istemişimdir.Gamzene bile aşıktım galiba.

Hoca sınıfa geldi.Ve hemen duvar kenarındaki yerine geçtin.Yanında ki arkadaşınla konuşurken diğer yandan defterini çıkarıyorsun.Defteri masaya koyduktan sonra hocaya odaklanıyorsun.Hoca yoklama alırken arkadaşınla konuşup yoklamayı takip ediyorsun.Hoca adını söyledikten sonra burada diyip arkadaşınla muhabbetine geri dönüyorsun.

Evet tüm günüm seni ve hareketlerini izleyerek geçiyordu.Çünkü yapıcak daha iyi bir şey yoktu.Sınıfta işaret dili bilen kimse yoktu.Zahmet edip benimle konuşmak isteyen pek kimsede yoktu.Yani dersi dinlemek ve sırada oturmak dışında başka yaptığım bir şeyde yoktu.

Senin dışında.Beni yalnız gördüğün zaman defterim sayesinde benimle konuşuyordun.Beni hiç konuşamadığım için yargılamadın.Sana aşık olmamın bir sebebi de bu.Ailem bile beni yargılarken beni hiç yargılamadın veya acıyan gözlerle bakmadın.

Sana aşık olmamın binlerce sebebi var aslında.En küçük ayrıntılarına bile aşık oluyorum.Ve sana daha fazla kapılmayı durduramıyorum.

Yeni kurguuuuu!?!
Normalde her ficin sonu aklımda olurdu ama bundan hiç emin değilim ama devamlı bölüm atacağım
Umarım bölümü beğenmişsinizdir~

Morana•jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin