SevmekAltı harfli bir fiildir.Pek çok cümle çeşidinde kullanılabilir.Örneğin kedileri severim.Benim ise en sevdiğim bir insandan gelince ömür boyu unutulmayan kullanımı.
Sevmek kimine göre güzel ve zarif bir duyguyken bazılarının korkulu rüyasıdır.Tabi bu durum sevdiğiniz kişiye göre değişebilir.
Her ne kadar Jungkook mükemmel bir insan olsada, acı veriyordu aşkı.Bu acı ne kadar zor olsada onun yüzüne bakınca hepsini unutuyordum.
Sanki hayatım bir zehirdi ve Jungkook ise panzehirin ta kendisiydi.
Bugün yine projeye çalışmak için buluşmak için buluşmuştuk.Proje süresinin bitmesine daha zaman vardı.Ama bizim ki bitmek üzereydi.Bu yüzden bi tık mutsuzdum.Projenin bitmesi demek artık konuşmayacağımız anlamına geliyordu.Bu her ne kadar beni üzsede bencil olmamam gerektiğini düşünüyordum.Önce ki halim olsa bunu söyleseniz deli olduğunuzu düşünürdü.Hem belki benimle konuşmaya devam ederdi ha?
Bu sefer kütüphane yerine parka gelmiştik.Parkın çoğu çim olduğu için bir ağacın altına kurulmuş kitap okuyorduk.Hava sıcak ve mayıştırıcıydı.Bunun ve önceden kitabı okumamım etkisiyle, gözlerim kapanmaya başlamıştı.Bunu fark eden Jungkook göz ucuyla bana bakmıştı.
"İstersen bugünlük burada bitirebiliriz."
Aslında olabilirdi ama onun omzunda uyumak daha cazip görünüyordu.O an daha sonradan hatırlayıp kırmızının her tonuna bürüneceğim hareketi yaptım.Kafamı onu omzuna koyup gözlerimi kapattım.O tepki vermeyince,onun nefes sesleriyle kendimi dünyanın en huzurlu uykusuna bıraktım.
...
Bir saate yakındır omzunda uyuyan çocuğun yüzünü inceliyordu Jungkook.Nasıl başını omzuna koymuştu ve uyumuştu hala anlamıyordu.Anladığı bir şey vardı ki delice çarpan kalbinin sesiydi.
Kütüphaneye gittikleri gün emin olmuştu onu sevdiğine.Bir annenin çocuğunun sevmesi gibi değilde bir papatyanın güneşi sevmesi gibiydi.Günlerce aklından çıkmamıştı ve çıkmasınıda istemiyordu.Tek istediği o pembe ve yumuşak dudaklarına dokunmaktı.
Daha çok utanıp başını karşısında ki batan güneşe baktı.O etrafı izlerken omzunda bir hareketlilik oldu.Başını çevirdiğinde omzunda ki genç gözlerini ovuşturup etrafa bakıyordu.Bu hali gülümsetmişti.
"Sen sormadan ben söyliyeyim.Bir saattir uyuyorsun.Hayır geç olmadı ve benim için sorun değil.Ve aç mısın?" Diyerek bütün laflarını sıralamıştı.
Karşısında ki küçük şaşırmıştı.En çokta onu ezberlemek istercesine izlemesine şaşırmıştı.Elleriyle daha önce öğrettiği işaret dili ile ne oldu dedi.
"Çok güzelsin."
Bütün dünya beyninde ki çirkinsin düşüncesiyle birlikte durmuştu.O söylüyorsa güzeldi.Başka bir şansı olamazdı.
Utançtan hiçbir şey yapamazken karşısında ki bunu umursamamıştı.
"Bembeyaz tenine vuran turuncu gün ışığıyla,kirpiklerinin gölgesiyle ve yumuşak pembe dudaklarınla o kadar güzelsin ki aklımı kaçırmamı sağlıyorsun.Sahi nasıl bu kadar güzel olabilirsin?"
İltifatlar karşısında ne yapacağını bilemeyen genç gözlerini kaçırmıştı.Çok güzelsin demekle bunları söylemek apayrı şeylerdi.Karşısında ki genç ise dediklerinin hiçbirinden pişman değildi.
Jimin gelen itiraflarla daha çok utanarak bugün çoktan hazırladığı konuşmayı yapmak için Jungkooka döndü.Jungkook hala dikkate karşısında ki genci izliyordu.
Jimin ellerini titretmemeye çalışıp aklındakileri topladı.Ne kadar istesede yapamıyordu.Onun aşkını anlatmaya işaret dili yetmiyordu.Karşısında ki genç ise daha fazla dayanamayarak küçüğünün çenesinde tutarak dudaklarını birbirlerine yaklaştırıp konuştu.
"Bende seni seviyorum Park Jimin."
Sonrasında ise dudakları birleşmişti.Bu sadece bir öpücük değildi.Bir kavuşmaydı.Güneşin ve ayın kavuşmasıydı.Kurtuluştu.Bu genç kalpler için hayatın acımasızlığından kurtulmak için bir kurtuluştu.
Uzun genç küçüğü belinden tutarak iyice kendine çekti.Şehvet ve tutkuyla değil.Birbirlerine duydukları saf sevgiyle öpüşüyorlardı.Ağızlarında ise küçüğün gözlerinden gelen yaşların tuzlu tadı vardı.
Her ne kadar bölümleri uzun yazmak istesemde aralarında bir dialog yazamıyorum.Çünkü Jimin konuşamadığı için zor oluyor.Umarım bölümlerin kısalığını anlayışla karşılarsınız:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Morana•jikook
FanfictionVe o gün bir kez daha anladım ki,her sabah o gülüşünü görmek için her şeyimi verirdim. 03.05.2024