Bolum 8

92 4 4
                                    

önceki bölümleri okumak için aysiraen hesabına gidebilirsiniz.


Reki, tik tak eden, ağır sessizliğin çok uzun sürdüğünü biliyordu. Bir şeyler söylemesi gerekiyordu. Sorun şu ki ne diyeceğini bilmiyordu. Doğal tepkisi ağzı açık bakmak ve yüksek sesle sorgulamaya başlamaktı ama ailesinin de evde uyuyor olması onu geride tuttu. Bu muhtemelen en iyisiydi, çünkü Langa'nın itirafı üzerinde ne kadar uzun süre düşünürse bunun gerçekten önemli bir olay olduğunu o kadar çok fark etmeye başlardı.

Bildirinin kendisi değil, Langa'nın bunu ona söylemiş olması. Tamam, belki eşcinsellik kısmı aslında önemliydi ama Reki'nin odaklanması gereken şey bu değildi, değil mi? Ama o zaman gerçekten elinde değildi. Langa eşcinsel olduğu için mi? Langa... eşcinsel gibi görünmüyordu ama gerçekte eşcinsel biri nasıl görünürdü ki? Reki hiç eşcinsel tanımıyordu. Görünüşe göre Langa hariç. Langa çok uzun boylu ve atletikti ve gittiği her yerde ona yapışan kızlar vardı. Reki her zaman tanımadığı insanlarla (iyi ya da kötü) "tsundere" tipi bir kişiliğe sahip olduğunu düşünmüştü, ama görünüşe göre o sadece... kızlardan hoşlanmıyordu.

Tüm itirafları reddetti ve hiçbir zaman bir kızdan hoşlandığından bahsetmedi. Reki'nin bir şeyi fark etmesi mi gerekiyordu? Bunu anlayamadığı için kötü bir arkadaş mıydı? Yoksa hiç düşünmemiş olması daha mı iyiydi—

Langa aniden ayağa kalkınca sarmal gibi dönen düşünceleri durma noktasına geldi. Hiçbir şey söylemedi, sırtı kamburdu ve nefesi hâlâ titriyordu.

Kahretsin, Reki'nin gerçekten bir şeyler söylemesi gerekiyordu ama ne?! ne yapması gerekiyordu?

Langa huysuzca, "Özür dilerim," dedi. "Ben... hiçbir şey söylememeliydim. Annem beni uyardı. Japonya'da durumun farklı olduğunu ve muhtemelen ortalıkta dolaşıp kimseye söylememem gerektiğini söyledi. Bu onları rahatsız falan ediyormuş. sanırım Kanada'da da bazen öyle oluyor, ama Aynı değil mi? Neden aynı olmadığını anlamıyorum. O kadar aptaldım ki... "

"Hey, hey," dedi Reki nazikçe, Langa'nın yanına oturup elini dikkatli bir şekilde onun omzuna koyarak. Langa sıçradı ve sustu, bakışları kucağına kaydı. Langa'nın ne hakkında gevezelik ettiği hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen Reki içgüdüsel olarak "Sorun değil" dedi. "Ben sadece... şaşırdım. Ve gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum." Belki de dürüstlük sunabileceği en iyi şeydi; istese de istemese de dürüstlüğün genel olarak en iyi seçenek olduğunu yavaş yavaş anlamaya başlıyordu.
Özür dilerim," dedi Langa, hâlâ ona bakmayı reddederek.

"Senin... özür dilemene gerek yok," diye mantık yürüttü Reki, düşüncelerini yavaş yavaş toparlamaya başladı. "Özür dilemeni gerektirecek bir şey yok." Elini Langa'nın omzundan sırtına doğru hareket ettirerek annesinin çocukluğunda hep yaptığı gibi rahatlatıcı bir şekilde okşadı. "Üzgün ​​falan değilim. Dürüst olmak gerekirse sadece şaşırdım."

" Bu nasıl şaşırtıcı? Daha önce sana tam anlamıyla oral seks yapmıştım. "

"Hım..." Reki sözlerini dikkatle seçmeye çalıştı. "Bazen İngilizce konuşurken daha rahat hissettiğini biliyorum ama bu konuda hiçbir şey yapamam."

Langa yeniden "Özür dilerim," diye mırıldandı.

"Bunu söylemeyi bırak. Özür dilemene gerek yok Langa. Eğer bu senin kimliğinin bir parçasıysa, o zaman bu sorun değil."

"Sorun olmadığını biliyorum," diye savunmaya geçen Langa, Reki'nin hafifçe geri çekilmesine neden oldu.

"Ben... şuan ne söyleyeceğimi bilemiyorum" diye mırıldandı. "Ne dememi istiyorsun?"

Only Practice Makes Perfect +18 - rengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin