Bölüm 9

30 2 3
                                    



Bu içinde bulunduğum en kötü durumdu. Kesinlikle. Langa sakin kalmaya çalışsa da Reki'nin gözlerinde paniğin gün geçtikçe arttığını görebiliyordu. Ona bir şey söylemek, her şeyin yoluna gireceğine dair bir şekilde güvence vermek istiyordu ama onlar yönetici ofisinde yan yana otururken ve müdür masasının arkasından onlara sert bir şekilde bakarken, pek de öyle değildi. Bu tam olarak bir seçenek değil.

Üstelik Reki ona bakmadı bile. Langa ona birkaç kez yan gözle bakmıştı ama Reki kararlı bir şekilde dizlerine bakıyordu. Sandalyesinde dimdik ve dimdik otururken tam bir heykel gibiydi.

Kesinlikle iyi değil.

"Siz ikiniz..." diye söze başladı müdürleri, sesi yaşının etkisiyle çatlıyordu. Ufak tefek bir kadın olmasına rağmen, yüz ifadesinin keskin bir darlığı vardı, bu da bedenindeki eksikliği telafi ediyordu. Gri saçları başının üzerinde toplanmıştı, masasındaki sandalyede Reki kadar dimdik oturuyordu.

İçine kapanık Langa da biraz doğruldu.

"Tam olarak ne yaptığınızı sanıyordunuz?" diye sordu, eleştirel bir tavırla aralarına bakarak.

Reki cevap vermedi, hareket bile etmedi.

Böylece Langa yükü kendi üzerine almaya karar verdi. "Biz... okuldan kaçıyorduk?" açıklamasının sonunda Reki'nin dehşete düşmüş dikkatini çekmesine şaşırarak zayıf bir şekilde vazgeçti. Ne yaptıklarını söylemesi gerekmez miydi? Yalan söylemek için biraz geç değil miydi? Reki Langa'nın pantolonunun önünü çekiştirirken Langa kelimenin tam anlamıyla elini Reki'nin elinin üzerine koyarken öpüşürken yakalanmışlardı. Yalan söylemek muhtemelen onları bir yere götürmeyecekti.

"Her zamanki gibi çok açık sözlüsün," diye cevapladı müdürleri düz bir sesle. Langa'nın da beklediği bir şeydi bu. O ve Reki hiçbir zaman birlikte hareket ederken yakalanmamış olsa da (biri genelde kaçardı), Langa yönetici ofisinde pek çok kez bulunmuştu. Ve oraya her geldiğinde, söylediği hiçbir şeyin kimseyi mutlu etmediğinin kesinlikle farkındaydı.

"Siz sordunuz," diye yanıtladı Langa basitçe, Reki de onun yanına çömelerek dikkatini tekrar kucağına verdi.

"Bu sana göre bir şaka mı?" Müdür sordu.

"Hayır."

Arkalarındaki kapı açıldı ve içeri Müdür Yardımcısı girdi; uzun boylu, sürekli kaşlarını çatan bir adamdı. Yanında onları yakalayan araba da vardı, hâlâ yüzü kızarmış ve öfkeliydi.

Belki de bunun için bir adım atmaları gerekirdi.

Müdürleri, "ABD'de işlerin farklı yürüdüğünün farkındayım" diye başladı.

Langa, "Ben Kanadalıyım," diye düzeltti.

"—ama bu tür... şehvet düşkünü davranışlara okul sınırları içerisinde izin verilmez." Konuşurken doğrudan Langa'ya bakarak sertçe masasını işaret etti. Sanki her şey onun hatasıymış gibi. Bu da iyiydi; Reki'dense sıcağa dayanması daha iyi. "Burası bir eğitim tesisi ve senin yaşındaki çocukların bunu düşünmeye bile hakkı yok..." Bunu söylemeye cesaret edemedi. " Özellikle  diğer oğlanlarla!"

Ah. Elbette.​

Saygısız bir şekilde koltuğuna yaslanırken kasıtlı olarak sıkılmış bir ses çıkaran Langa, "Düşündüklerime engel olamıyorum" dedi.

"Eğitimlerine odaklanmalısın" diye devam etti. "İkinizin de özellikle iyi olmadığı bir şey."

Langa inatla, "Annem Japon eğitim sisteminin bozuk olduğunu söylüyor," diye mantık yürüttü, ifadesi tamamen düzdü.

Only Practice Makes Perfect +18 - rengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin