O Cuma gecesi "S", Reki'nin kafasından çıkaramadığı her şeyden uzaklaşmak için hoş bir şeydi. Heyecanlı atmosfer, insanlar, gürültü, yarışların heyecanı. Her ne kadar her şey hâlâ aklının bir köşesinde olsa da kısa bir süreliğine yeniden kendisi gibi hissetti.Reki depoya doğru ilerlerken birisinin "Miya bu sefer kesinlikle kazanacak" dediğini duydu, her iki arkadaşı da karşıya geçtiğinde bitiş çizgisinde olmak istiyordu. Kesinlikle Langa'ya tezahürat yaparken, Miya'nın da kazanmasından mutlu olurdu. Sonuç ne olursa olsun güzel bir gece olacağı kesindi.
Böyle olacağından emindi.
Bitiş çizgisinde zaten bekleyen bir kalabalık vardı, her tarafta "Miya" ve "snow" fısıltıları yankılanıyordu. Langa ne zaman yarışsa, bu büyük bir olaydı. Sonuçta namağluptu. aslında o kadar sık yarışmadı. Shadow, "S"de herkesin ona meydan okuyabileceği bir tür bekçi figürü olsa da, onun "üstünde" sıralananlar biraz daha korkutucuydu. Büyük yarışların dışında hiç kimse Langa'ya meydan okumamıştı, ancak eğer meydan okurlarsa Reki onun evet diyeceğimden oldukça emindi. Langa asla geri çevirmezdi.
Daha büyük monitörlerden birinin önünde bir yer bulan Reki, telefonunu çıkardı ve Langa'ya bir mesaj gönderdi.
Reki: Hazır mısın?
Langa: Sanırım öyle
Reki: Biraz daha hevesli olabilirsin.
Langa: Neden? Bu sadece Miya
Reki gözlerini devirerek telefonunu tekrar cebine koydu ve dikkatini tekrar monitöre çevirdi. Personel pisti temizledikten sonra yarış yakında başlayacaktı.
"Merhaba, Reki."
Birinin kendi adını kullanmasına (ve adını bilmesine) şaşıran Reki, sesin üzerine hızla döndü. Abartılı makyajlı ve koyu mavi saçlı, kısa boylu, genç bir kadın. Ona gülümsüyordu, elleri utangaç bir şekilde arkasında kenetlenmişti.
Doğru, onunla daha önce konuşmuştu. Adını öğrenmiş miydi? Muhtemelen artık sormak için çok geç.
"Hey!" dedi gülümseyerek ve bu enerjik selamlamanın daha önce ne hakkında konuştuklarını hatırlayamadığı gerçeğini telafi edeceğini umarak.
Biraz daha geniş bir gülümsemeyle onun yanına çıktı ve ikisi de monitöre bakmak için döndüler.
"Snow yarışıyor, değil mi?" diye sordu.
"Evet, Miya bu haftanın başlarında onu sığır eti yemeye davet etti."
"Siz... siz de Miya'yla arkadaş mısınız?"
Kaşları çatılan Reki merakla ona baktı.
"Çünkü sen aynı zamanda Snow'la da arkadaşsın," diye devam etti.
Doğru! Daha önce de bunu konuşmuşlardı!
"Ah evet." Reki tekrar sırıttı. "Miya bizim için bir nevi kardeş gibi. Biraz huysuz ama iyi biri."
"Herkesi tanıyorsun."
Reki omuz silkti. "Sanırım."
"Kimin kazanacağını düşünüyorsun?"
"Langa" demekten bile çekinmedi.
Kıkırdadı. "O kadar eminsin ki."
"Miya iyi ve elbette antrenman yapıyor ama Langa da sürekli kayıyor. Ayrıca Langa gerçekten çok becerikli. İlerlemek için her zaman aklında çılgın bir fikir var."
"O halde Miya'ya oy vermem gerekecek."
Reki burnunu kıvırdı ve ona göz kırptı.
"Sırf Snow'a tezahürat yaptığın için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Practice Makes Perfect +18 - renga
Teen FictionEn iyi iki arkadaşın, "öpüşme pratiği" ile başlayan aşk hikayesi. SERİ İNGİLİZCE ÇEVİRİDİR!! ANLATIM BOZUKLUĞU VARDIR! (elimden geldiğince düzeltiyorum.) seri 8. bölümden başlamaktadır. SADECE BENİM DEVAM ETTİRDİĞİM BİR SERİDİR. 1. bölümden, baştan...