"Hey," dedi Reki, Langa'nın dairesinin ana odasındaki eski yeşil kanepeye yerleştikten kısa bir süre sonra. Bacakları önünde uzanıyordu, Langa ayak bileklerini sehpanın üzerinde çaprazlamıştı, Reki ise yanındaki minderin üzerinde dizlerini göğsüne kadar çekmişti.Langa tembel tembel kanallarda gezinerek onu onaylayan bir mırıldandı. Çoğunlukla bir şey için kendisi de annesi de pek televizyon izlemiyordu ama beyaz gürültü onu sürekli Reki'ye bakmaktan alıkoyuyordu ki bunun takdir edilmeyeceğini düşünüyordu.
"Sadece, ah, daha önce olanlar için özür dilerim" dedi Reki sıkıntılı bir şekilde. "Çünkü... sürekli ağladım falan."
Uzaktan kumanda hâlâ televizyona dönükken Langa, Reki'ye meraklı bir bakış atmak için yaptığı şeyi yapmayı bıraktı. "Bunun için üzgün olmana gerek yok," diye düşündü.
"Bilirsin, hiç hoş değildi" dedi Reki, kafa bandını beceriksizce çekiştirirken açıkça utangaçtı.
Langa hızla, "Öyle değildi" dedi. "Üzüldüğünde bunu saklamaktansa bana söylemeni tercih ederim." Oturarak kumandayı bir kenara bıraktı ve önceki çabalarından vazgeçti. Reki yan tarafa baktığında, "Cidden," diye ısrar etti. "Ağla ya da ağlama, bilmek istiyorum. Her zaman."
Reki kayıtsızca mırıldandı ama yanıt vermedi. Langa uzanarak onu yavaşça omzundan dürttü. Bu, Langa'nın tuhaflıklarından komik bir şekilde etkilenmemiş görünen Reki'nin bakışlarını ona doğru çekti. Langa da bunun yardımcı olacağını umarak gülümsedi.
Reki oflayarak birkaç saniye baktı, sonra inledi ve yana devrilip yüzü Langa'nın omzuna çarptı.
Langa kolunu kaldırdı ve Reki'nin etrafına doladı ve onu yakınına çekti, ikisi de donuk gözlerle televizyona bakarken sessiz kaldılar. Langa ikisinin de aslında izlemediğini, ikisinin de dikkatlerinin eşit derecede dağıldığını biliyordu ama Reki özellikle "bu konu" hakkında artık konuşmak istemediğini söylemişti, bu yüzden Langa onun isteklerine saygı duymak için elinden geleni yapıyordu.
Üstelik Reki zaten orada otururken uyuyabilecekmiş gibi görünüyordu, bu yüzden Langa bunun muhtemelen en iyisi olduğunu düşündü.
Sonunda Langa'nın yanına kıvrılıp gitti. Yaklaşık yarım saat sonra o kadar da rahat olmadığı ortaya çıktı. Onları elinden geldiğince dikkatli bir şekilde yeniden konumlandıran ve Reki'yi sadece beş saniye kadar uyandıran Langa, sonunda ikisini de kanepeye yatırdı; bacaklarından biri arka minderlere sıkıştırılmış, diğeri ise kenardan sarkıyordu. Reki aralarında yayılmıştı, başı Langa'nın göğsündeydi ve kolları Langa'nın yanlarında sıralanmıştı. Langa arkasına yaslanarak sandalyenin koluna yaslandı ve boş boş televizyona bakan ellerinden biri Reki'nin sırtına yerleşti.
Şekerleme yapacak kadar yorgun olmasa da Langa, Reki uyuduğu sürece olduğu yerde kalmaktan fazlasıyla mutluydu; bu, insanın içini uyuşturan öğlen programlarını izlemek anlamına gelse bile. Her zamanki gibi, alabileceği her şeyi alacaktı, özellikle de o ve Reki artık... "pratik" yapmayacaklarsa.
Gerçeği söylemek gerekirse, bu korkunç derecede hayal kırıklığı yaratan bir düşünceydi ve Langa'yı o kadar üzgün bırakmıştı. Ancak bunun muhtemelen kaçınılmaz sonuç olduğunu biliyordu; aralarındaki anlaşmanın kısa ömürlü olacağı kesindi. Bunu en başından beri fark etmişti ve kendisine bağlanmasına izin vermemeliydi.
Annesi haklıydı; gerçekten bu kadar aptal olabilirdi.
Ama onun ne istediği önemli değildi. Önemli olan Reki'ydi. Az önce yaşadığı onca şeyden sonra Langa'nın karşılaştırma açısından bu kadar önemsiz bir şeye odaklanması mümkün değildi, özellikle de birlikte yaptıkları şeyler Reki'nin kendi sorunlarını çözümleme yeteneğini doğrudan etkiliyorsa. Günün sonunda onlar her şeyin ötesinde çok iyi arkadaşlardı. Bu nedenle Langa, Reki'nin olabileceği en iyi arkadaş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Practice Makes Perfect +18 - renga
Teen FictionEn iyi iki arkadaşın, "öpüşme pratiği" ile başlayan aşk hikayesi. SERİ İNGİLİZCE ÇEVİRİDİR!! ANLATIM BOZUKLUĞU VARDIR! (elimden geldiğince düzeltiyorum.) seri 8. bölümden başlamaktadır. SADECE BENİM DEVAM ETTİRDİĞİM BİR SERİDİR. 1. bölümden, baştan...