Bölüm 11

21 2 0
                                    



Reki öğleden sonra ve gecenin çoğunu uyuyarak geçirdi, bu da onun ne kadar yorgun olduğunu gösteriyordu çünkü normalde altı saat içinde yetişirse kendini şanslı sayıyordu. Ama her şeye ek olarak bir değil iki duygusal çöküntü yaşamıştı, bu yüzden belki de bedeni pes etmişti. Langanın olması da ona yardımcı oldu; sanki düşünmek istemediği her şeyden güvenli bir şekilde uzakta, bu yalıtılmış balonun içinde var olabiliyordu.

Langa'nın yatak odasına gitmeden önce su ılık olana kadar küvette kalmışlardı. Çarşafların altından çıplak bir şekilde yatan Reki'nin gözleri, kafası yastığa değdiği anda kapanmıştı. Kollarını Langa'ya dolayarak arkasına geçmiş ve uykuya dalmıştı.

Bir süre sonra, Langa kayıplara karıştığında henüz uyanmamıştı. Reki nereye gittiğini sorduğunda, Reki'ye olduğu yerde kalmanın sorun olmayacağına dair güvence vermeden önce annesinin evde olduğuna dair bir şeyler mırıldanmıştı. Langa'ya güvenmekten hiç çekinmeyen adam homurdandı ve yüz üstü dönerek gözlerini tekrar kapattı. Yanında Langa olmadan pek de hoş olmamıştı ama battaniyenin altındaki sıcaklık devam etmişti ve o tanıdık nane kokusu ona sürekli olarak nerede olduğunu hatırlatmıştı - sanki Langa'nın tüm varlığı onu örtülerin içinde güvenli bir şekilde kapatmış gibi. aslında orada olmasa bile.

Reki bir ara yatak odasının dışında sesler duyduğunu hatırlamıştı ama neyin gerçek olduğunu ve zihninin rüyalar arasında sürüklendiğini söylemek zordu. Nihayet oda akşamın karanlığına büründüğünde Langa tekrar ona katılmaya gelmişti. Hemen yanına sarılmıştı, Reki tekrar uykuya dalmadan önce Langa'yı göğsüne doğru çekebilmek için gözlerini zar zor açmıştı.

O andan itibaren dünyaya karşı tamamen yenilmişti ve Langa'nın telefonundaki alarm çalmaya başlayıncaya kadar bir daha uyanmamıştı. Gözleri yaşlı ama önceki güne göre daha iyi hisseden Reki doğrulup yüzünü ovuşturdu, Langa ise inleyerek onun yanına sırtüstü çöktü.

"Okula gitmek istemiyorum" dedi Reki esneyerek, günün yavaş yavaş aydınlandığı yatağın yanındaki pencereden dışarı bakarken.

Langa yeniden inledi, gözleri hâlâ kapalıydı ve eli çıplak göğsünde kaşınıyordu.

Reki kaçınılmaz olarak pes etti. Çoğunlukla bir günü daha kaçırıp okula annesini tekrar arama konusunda ilham vermek istemediği için. Geri dönme konusunda biraz temkinliydi çünkü ya yöneticiler birine bir şey söyleseydi? Ama sonra Langa gitmeden bunu bilemeyeceklerini ve eğer birisi bir şey söylediyse, bununla ilgileneceklerini söylemişti.

Reki'ye nihayet yataktan kalkma cesaretini veren şey "birlikte" kısmıydı (normalde yukaridaki paragrafta "birlikte." yazıyodu ama anlamsız oldugu için onu sildim. rekinin demek istediği, okula birlikte gidecek olmaları langanın olması).

Langa, okul üniforması, çorapları, eşofmanı ve iç çamaşırlarından oluşan ve hepsinin üzerinde kafa bandı bulunan, düzgünce katlanmış bir yığın eşyayı ona verirken, "Kıyafetlerini yıkadım" dedi.

"Ah..." Reki bu kadar... düşünceli bir şey beklemediğinden aptalca gözlerini kırpıştırdı. Langa'ya dönerken "Teşekkür ederim" dedi.

Langa sadece gülümsedi, gözleri neşeyle dans ediyordu. "Sorun değil" dedi pantolonunu çekerken.

Giyindikten sonra kapıdan dışarı çıktılar, Reki çekingen bir şekilde Langa'nın arkasında kaldı. Nanako'nun tezgâhta kahvaltı hazırladığını görmek onu tedirgin etmişti ama Langa, annesinin onun orada olduğunu bilmekle kalmayıp, bu durumla ilgili bir sorunu olmadığı konusunda da ona güvence vermişti. "Okulda birbirlerine el yordamıyla dokunmaya" varacak kadar düşüncesizlikleri.

Only Practice Makes Perfect +18 - rengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin