Bölüm 18

5 2 0
                                    



Langa uyanmaktan hoşlanmıyordu—her günün en tatsız kısımlarından biriydi. Sersemlikten ve vücudunun aktif forma geri dönmesindeki yavaşlıktan nefret ediyordu. Göz kapaklarının ağırlığı ve genel uyuşukluk. Bu da, bir saat uyuduktan sonra her şeyin daha da kötü olduğu anlamına geliyordu...

Saate bakmak için yatağının yanındaki sehpadan telefonunu aldı.

Yaklaşık on sekiz saat mi?!

Yatakta doğrulurken, başı sallanırken soluk soluğa kaldı, eli alnını tutmak için yukarı çıktı. Gözleri çapaklıydı, yüzü mumsu ve iğrenç hissettiriyordu ve korkunç derecede tıkanmıştı. Bunların hepsi uyanmayı daha da kötü hale getiriyordu.

İnleyerek gözlerini kapattı ve bir süre oturdu, gözlerinin arkasındaki zonklamaların sakinleşmesini bekledi. Sonunda etrafa bakacak kadar kendine geldiğinde, gözlerindeki pisliği ovuşturdu, bacaklarını yavaşça yatağın kenarından aşağı çekti.

Yatak odasına nasıl geri dönmüştü? Kanepede uyuyakaldığına yemin edebilirdi...

Reki.

Reki, annesinin böyle bir şeyi başarabileceğinden şüphe duyduğu için onu yatağına geri taşımış olmalıydı.

Langa derin derin nefes alıp vererek, beyni nihayet çalışmaya başlamadan önce, uykulu sisi dağıtmak için kendine birkaç dakika daha izin verdi.

Önceki gün biraz rüya gibiydi. Belki de hayal gücünün bir ürünüydü ve öyle olmaması onu inletti, öne eğildi ve ellerini yüzüne bastırdı.

Utanmıştı—hatta mahcup olmanın sınırındaydı—ve Reki ile yaptıklarını anlamakta zorlanıyordu. Aralarındaki seksin bu kadar şok edici olması gerektiği için değil, Langa'nın bunu nasıl başlattığı yüzünden. Korkunç bir kasırga olmuştu, hissettiği her şey—hala öyleydi, ama bir önceki gün olduğu kadar uçurumun kenarında değildi. Kontrolden çıkmıştı ve her şey—kalp kırıklığı, ihanet, panik, sevilmeyi hissetme çaresizliği—gelgitler gibi onu alt etmişti, sürekli bir bombardıman olmuştu.

O sabah hala... hissediyordu, ama boğulma dalgasından çok tüm vücudunda acı verici bir zonklamaydı. Onu aşağı çekmeye çalışsa bile, bunu aşabiliyordu.

Zavallıydı, küçüktü ve... incinmişti.

Her yerim ağrıyordu.

Başka bir şey hissetmeyi, "S"den önce Reki ile nasıl olduklarını hissetmeyi çok istemişti. Beyninin kızarmış girintilerinde bir yerlerde, Reki ile birlikte olmanın -kendini Reki'ye açmanın- her şeyin yok olmasını sağlayacağını düşünmüştü. Bunu başarmak için çok uğraşmıştı, o sabah kıçında hala o sızlayan ağrıyı hissedebileceği noktaya kadar. Sadece... Reki'ye daha önce olduğunu düşündüğü gibi yakın olmak istemişti...

Ama işe yaramamıştı ve şimdi bunun sonuçlarıyla da boğuşmak zorundaydı. Onları daha önce hiç deneyimlemedikleri bir şeyi yapmaya zorlamanın ve belki de Reki'nin yapmaya hazır olmadığı ve kendisinin de hazır olmayabileceği bir şeyin.

Reki onu bu halde görünce ne düşündü?

Bunu düşünmek bile onu mide bulandırıyordu.

Langa titrek bir nefes vererek ayağa kalktı, dolabına gitti ve yeni bir kıyafet aldı. Çok, çok sessizce yatak odasından çıkıp koridordan banyoya gitmeden önce. Kısa bir süreliğine Reki'nin nerede olduğunu merak etti - geceyi orada mı geçirmişti yoksa başka bir yere mi gitmişti - ama onu görmeyi düşünmek bile Langa'yı ürpertiyordu. Reki'yi görmek istiyordu ama aynı zamanda istemiyordu çünkü Reki... onu sevdiğini ve yaptığı şeyin bir hata olduğunu söylemiş olmasına rağmen Langa hala o korkunç, işkence edici ihanetle zonkluyordu. Acı sorularla körüklenen ihanet:

Only Practice Makes Perfect +18 - rengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin