ᯓ★ 𝐆𝐢𝐫𝐢ş.▪︎

227 18 114
                                    

....*Öksürme sesi.*

Hepinize yeniden selamlar beyler ve bayanlar!

Nasılsınız,nasıl gidiyor işleriniz?

Umuyorum ki iyisinizdir ya da iyi olmasanız da dahi,en yakın zaman içerisinde istediğinizden bile çok daha iyi olursunuz efendim.

Gördüğünüz üzere,yeni bir kitap ile karşınızdayım.

Ve bu kitap,sizinde tahmin edebiliyor olduğunuz üzere,eğer aklım beni yanıltmıyorsa 2022 yılında yazmış olduğum fosil sayılabilecek türden Headcanon kitabının bir tür remake versiyonudur.

Kurallarımız ise oldukça basit!

Bölümlerin yorumlarında istediğiniz ch karakteri ile rp yapabilirsiniz.

• Yazım ve noktalama işaretleri hataları oldukça bulunabilir.

Belirli headcanonlar belki hoşunuza gitmeyebilir fakat yinede bunu lütfen nazik bir dil ile belirtin.

Ve gelelim en önemli maddeye!

Yorumlara herhangi bir ülke,şehir, ilçe,siyasi parti,takım ya da bu saymış olduklarıma benzeyen ve gelecek bölümlerde kendileri ile alakalı headcanon ve bilgi görmek istediğiniz karakterleri yazın.

Az öncede demiş olduğum gibi ülke,ilçe,il,siyasi parti,takım ve aklınıza gelebilecek buna benzer her şey olabilir bu yazacağınız.

Ve istediğiniz kadarını da yazabilirsiniz.Ki hatta olabildiğince çok yazarsanız bu benim yararıma olur.

Fakat yinede,diğerki bölümlerde yine böyle bir istekte bulunacağımı
öngörerek yazıyorum bunu,eğer bir karakter daha önceki bölümlerde fazlasıyla yazılmışsa yani kendisine fazla fazla yer verilmişse,bir süreliğine o sözü geçen karaktere gelen istekleri kabul etmeyebilirim.

Söyleyeceklerim bu kadardı.

Diğerki bölümlerde görüşürüz,
kendinize iyi bakın!

---

Kitabın kapağındaki fotoğrafı bulduğu için Riashin_'e teşekkürlerimi iletiyorum.

▪︎ᴄᴏᴜɴᴛʀʏʜᴜᴍᴀɴꜱ ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴ▪︎ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin