Küçük Canavarlar-Yeni Vurucu

51 7 50
                                    

Lily boş olan Ortak Salona sanki bir hazine bulmuş gibi baktı. Dışarıdaki yağmur camları dövüyordu. Şöminede devasa bir ateş yanıyordu. Oda arkadaşlarından Marlene ve Lydia Quidditch antrenmanına gitmişlerdi, Alix de bir süredir ortalarda görünmüyordu. Arkadaşlarını seviyordu ama bazen sosyalleşmek tam bir yük oluyordu. Şimdi ise çok rahattı.

Şöminenin önündeki koltuğa oturdu. Hep orada olan battaniyeyi dizlerine örttü, sıcak çikolatasından bir yudum aldı ve kitabını açtı. Sessizlik ona huzur veriyordu.

Daha tam ilk sayfanın yarısına gelmişti ki büyük bir gürültü ile huzurlu okuma anı bölündü. Hemen arkasına döndü ve merdivenlerin önünde yerde boylu boyunca uzanan Peter'ın yanına düştü. "Pettigrew ne yapıyorsun?"

Peter sesli bir şekilde burnunu çekti ve onu kaldırmaya çalışan Lily'e ağırlığını verdi. "Düştüm." Gözleri hızla merdivenlerden gelen var mı diye kontrol etti. "Bana yardım et Evans oraya geri dönmek istemiyorum. Orası çok... Korkunç!"

Lily ona cevap veremeden üst kattan Sirius'un sesi yankılandı. "Peter hemen buraya gel seni fare! Onlara kötü örnek oluyorsun."

Lily daha cevap veremeden Sirius'un kendisi de göründü. Lily'i görünce sahte bir gülümseme takındı. "Selam Evans. Onu bulmuşsun." Peter'ı bir kolundan tutup çekiştirdi. Peter Lily'e yalvaran gözlerle baktı. Lily de diğer kolundan tuttu. "Onu zorla hiçbir yere götüremezsin."

Sirius biraz daha çekti. "Bizim aramızdakiler seni ilgilendirmez." Lily de çekti. "Ona üst katta her ne yapıyorsanız ya da yaptırıyorsanız bunu istemiyor."

Sirius ona 'ciddi misin bakışı attı. "Peki bundan sana ne Evans? Hem Peter benimle gelmek istiyor. Değil mi Pete?" Peter başını olumsuzca iki yana salladı. Lily 'ben demiştim' bakışını attı. "Eğer gelmek istemiyorsa onu zorlayamazsın."

Sirius gözlerini devirdi. "Remus! Yardım!" Üst kata doğru seslendi ama gelen olmadı. Hala bir kolu Sirius'ta öbür kolu Lily'de olan Peter korkuyla yutkundu. "Belki de o şeyler onu yemiştir."

Lily'nin gözleri büyüdü. "Yukarıda ne tutuyorsunuz siz? Kesinlikle okul kurallarına aykırı hatta yaşadışı bir şey!" Peter'ı sarstı. "Öyle, değil mi?"

Sirius sanki kendisine ruhemici denmiş gibi tepki verdi. "Benim bebeklerim kimseye zarar vermez! Onlar senden çok daha iyiler. En azından kafa şişirmiyorlar Evans!"

Lily'nin Peter'ı Sirius'a doğru itip ikisinin de yere düşmesine sebep olması ve üst kata doğru koşması yalnızca saniyeler içinde gerçekleşti. Sirius, Peter'ın altından kalkıp onu durdurmayı gerçekten denedi ama başaramadı ve o daha gelemeden Lily yatakhanelere doğru koşup Çapulcular'ınkinin kapısını açmıştı.

Lily bu yatakhnede canlı bir ejderha görmeyi bile beklerdi. Ama kesinlikle görmeyi beklemediği şey yere oturmuş, bacaklarını kendisine çekmiş ve kollarını da bacaklarına dolamış bir vaziyette ileri geri sallanan bir Remus Lupin ve odanın her yerine saçılmış düzinelerce adamotu değildi.

Remus'un kulaklıkları vardı. Peter ve Sirius da yatakhaneye yaklaşınca kulaklarını takmışlardı ama Lily hazırlıksızdı ve saniyeler içinde bayılıp yere düştü.

***

James'in gözleri tek tek tüm oyuncularda gezindi. Hepsinin performanslarını tek tek izledi. Takım kaptanı olarak oyuncularının güçlü ve zayıf yönlerini bilmeli, güçlü yönlerini geliştirmeleri ve zayıf yönlerini azaltmaları için ona yardımcı olmalıydı.

Takım genel itibariyle iyiydi. Çok iyi oyuncuları vardı, biri hariç. Vurucu Hutton Golding, onun zayıf yönleri güçlü yönlerinden çok çok daha fazlaydı. James çocukla birebir antrenmanlar yapmış, ona özel stratejiler için saatlerini harcamıştı ama bazen sadece olmazdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marauders Version of FriendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin