ALAZ
Yaklaşık olarak yarım saattir Asi'ye ulaşmaya çalışıyordum.Arıyordum ama açmıyordu.Artık başka yapacak bir şey yoktu. Asi'lerin evine gidecektim .Üstümü değiştirip evden çıktım arabama bindim ve yola çıktım. Gelmiştim. Evde sadece Asi'nin olduğunu biliyordum.Abisi her zamanki gibi Rüya'nın yanındaydı. Cesur embesili ise Tolga'nın mekanından çıkmıyordu.Son zamanlarda evde sadece Asi duruyordu kapıyı çalıyordum ama boşuna gibiydi.İçeriden hiç ses gelmiyordu.O sırada Yaman aradı telefonu açtım.
ALAZ: Efendim Abisi
YAMAN: Asi'ye ulaşamıyorum yanında mı?
ALAZ: Bende ulaşamıyorum şu an sizin evin önündeyim kapıyı çalıyorum ama içeriden hiç ses gelmiyor dışarıya çıkmış olabilir mi?
YAMAN: ALAZ KIR O KAPIYI!
ALAZ: Ne saçmalıyorsun Yaman
YAMAN: Alaz Asi'nin başı dönüyordu bugün evden çıkmam dinlenirim diyordu.
ALAZ: Kapat abisi.
YAMAN : Tamam ara beni haber ver.
ALAZYaman da öyle söyleyince sanki içimde korku panik ikiye katlanmıştı. Kapıyı kırdım Kapıyı açtığımda yerde yatan Asi'yi gördüm beynimden vurulmuşa dönmüştüm ona bişey oldu diye aklım çıkmıştı.
ALAZ: Asi İyi Misin güzelim Asi ses ver Asi gözlerini aç!
ASİ
Sanki derin bir boşlukta gibiydim Alaz'ın sesini duyuyordum ama cevap veremiyordum.Gözlerimi açmak istiyordum ama açamıyordum çok garipti. Zar zor gözlerimi açtım ve sadece "A-Alaz" diyebildim.
ALAZ
Asi'yi kucağıma aldım ve arabaya götürdüm hemen hastaneye gittik. Sedye getirdiler Asi'yi yatırdım onlar gidiyordu bende onları takip ediyordum.
Yaman arıyordu.
YAMAN : Oğlum hani arıyordun?Ne oldu nerdesiniz?
ALAZ : Hastanedeyiz.
YAMAN:Ne kapat geliyoruz biz.ALAZ
Asi'yi bir odaya aldılar.Bir süre sonra içeriden bir doktor çıktı.
ALAZ: Doktor hanım iyi mi neyi var?
DOKTOR: Sakin olun sadece tansiyonu düşmüş o yüzden bayılmış.
ALAZ: Peki Görebilir miyim?
DOKTOR: Tabi ki kendisi uyanık zaten şu an geçmiş olsun.
ALAZ: TeşekkürlerASİ
Kapı açılmıştı ardından Alaz içeriye girdi Çok endişeli gözüküyordu. Korktuğu her halinden belliydi.
ALAZ :Girebilir miyim güzelim?
ASİ: Gir bakalım Alaz oğlan.
ALAZ: Ah be güzelim be madem başın dönüyordu neden beni aramadın gelirdim hemen çok korkuttun beni.Sana bir şey olacak diye ödüm koptu.
ASİ: Gördüğün gibi korkulacak hiçbir şey kalmadı . Ayrıca o kadar erken gitmeye de hiç niyetim yok Sonra sevgilimi başka kızlar kapar falan Allah korusun.
ALAZ: Sevgilim mi?
ASİ: Evet, Sevgilim değil misin?
ALAZ : Tabi ki de sevgilinim ama senden duymak çok daha güzel oluyormuş.ALAZ
Odaya doktor girdi
DOKTOR: Evet ne zaman isterseniz taburcu olabilirsiniz. Geçmiş olsun Tekrardan.
ALAZ: Teşekkür ederiz.
Doktor odadan çıktığı gibi Yaman ve Rüya içeriye girdi.
YAMAN: Nasılsın Asi daha iyi misin ?
ASİ: İyiyim Yaman.
RÜYA: Geçmiş olsun canım ne oldu?
ALAZ: Tansiyonu düşmüş öyle olunca da bayılmış.
YAMAN: Alaz sen Rüya'yı da al eve geçin Ben Asi'yi de alır bizim eve giderim.
ALAZ: Hayır abisi çünkü Asi de bizim eve geliyor bu halde onu yalnız bırakacağımı düşünüyorsanız beni hiç tanımamışsınız demek ki.
ASİ: Böyle bir şeye gerek var mıydı?
ALAZ: Vardı Vardı.ALAZ
Asi ile birlikte bizim eve gittik kapıyı çaldım ve Kapıyı annem açtı.
NESLİHAN: Asi hoşgeldin kızım
ASİ:Hoş buldum Neslihan teyze kusura bakma Alaz tuttu getirdi böyle emrivaki gibi oldu.
ALAZ: Sevgilim Ne emrivakisi burası seninde evin sayılır.
NESLİHAN: Evet Asiciğim Alaz doğru söylüyor. Asi çok yorgun görünüyorsun iyi misin? Bir sorun yok değil mi?ALAZ
O sıra da Çağla gelmişti
ÇAĞLA: Hoşgeldin Asi
ASİ:Hoş buldum canım
ALAZ : Artık otursak Asi yorgun çünkü. İyisin değil mi güzelim seni kucağıma almamı ister misin?
ASİ: Alaz saçmalama istersen iyiyim sevgilim merak etme.
NESLİHAN: Ne oluyor oğlum anlatacak mısın artık?
ALAZ: Hastaneden geliyoruz. Asi'nin tansiyonu çok düşmüş evinde baygın buldum. Hemen hastaneye götürdüm öyle olunca şimdi de oradan geliyoruz.
NESLİHAN: Geçmiş olsun Asiciğim
ASİ: Teşekkür ederim Neslihan teyze
ÇAĞLA: Geçmiş olsun canım benim
ASİ : Sağol canım
NESLİHAN: Ben sana bir oda hazırlatayım canım
ALAZ: Gerek yok anne çünkü Asi benim yanımda kalacak böyle bir durumda tek başına kalmasına izin veremem.
ÇAĞLA: Sen bayağı düşünceliymişsin ya
ALAZ : O sevgilime karşı olan tavrım İKİZİM.
NESLİHAN: Tamam oğlum siz bilirsiniz.
ALAZ : Asi sen çok oturdun hadi gel çıkalım sende biraz dinlen.
ASİ: PekiAlaz ve Asi yukarıya çıkarlar
NESLİHAN: Çağla sanırım Alaz Asi'ye çok aşık
ÇAĞLA: Sanırım mı ? Kesin ve net yani anneAsi ve Alaz'a dönelim
ALAZ: Gel güzelim geç yatağa
ASİ: Tamam Alaz geçiyorum.ALAZ
Asi yatağa yattıktan sonra bende yanına geçtim Asi'yi kollarımın arasına aldım öyle sohbet ederken ikimizde uyuya kalmışız.Umarım beğenmişsinizdir.🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda koydum adını...
Teen FictionBizden çalınanlar yazılmayanlar yazılmayacaklar hayali sahneler