Mutlu Yıllar

450 13 0
                                    

Evettt ben geldim uzun bir zaman sonra da olsa geldim.Şimdi bu ficde O depoda Asi Değilde Alaz bıçaklansaydı Ne olurdu ? Hep beraber okuyup görelim.Keyifli okumalar.

O lanet depoya kapatıldığımızdan beri hiç bir şey iyi gitmiyordu.Ama nereden bilebilirdim ki başımıza gelenlerin hiç bir şey olmadığını bilemezdim keşke bilebilseydim.

Depoya ilk ben kapatılmıştım Alaz'ı sonradan getirmişlerdi.Daha doğrusu Alaz kendini getirttirmişti.Alaz depoya geldiğinden beri kapıyı tekmeliyordu."Çıkarın bizi burdan!!!"Ben hiç sesimi çıkartmıyordum ben bu depoya kapatılalı 1 gün olmuştu çok denememe rağmen hiç kimse beni çıkartmadı.O yüzden boşa kürek çekmeye gerek yoktu.

"Ya çıkarın bizi burdan" Alaz artık durmadan bağırıyordu.Adamlardan biri kapıyı açtı bende hemen ayağa kalktım."Eee yeter be sen çok oldun " diyip Alaz'a bıçağı batırdı.Ben o an ne olduğumu şaşırdım.Alaz biraz sallana sallana ayakta durdu sonra yere düştü ben hemen yanına gittim.

"Alaz kalk Alaz nolur Kalk iyi misin ?" Ben bir yandan ağlıyordum bir yandan Alaz'ın yarasına ceketimi bastırıyordum."Ağ...la...ma Asi be...nim içim değ...mez nolur s...eni böy...le görme...ye dayanamıyorum "Dedi Alaz." Tamam Alaz ağlamayacağım sana bir şey söyleyeceğim" artık vakti gelmişti.Söylemem için kafasını salladı Elini yanağıma koydu." Seni çok ama çok seviyorum Sevgilim bunu hiç bir zaman unutma..." Günlerdir içimdeydi artık rahatlamıştım."B.end...e seni
ç..ok sev...iyor" Hayır Hayır şimdi olamazdı gözleri kapanmıştı. " Alazzzzz aç gözlerini nolur Alazzzz " dışarıdan sesler geldi tam o sırada kapı açıldı Yaman Cesur ve Leyla içeri girdi.Hemen Alaz'ı ambulansa götürdük.Hastaneye gittik

Leyla'nı aslında Leyla değil de çocukluk arkadaşım Elif olduğunu öğrendim ona bile sevinemedim hayatımda en çok sevdiğim insanlardan biri içerde canıyla cebelleşiyordu.Dayan Alaz Dayan birtanem lütfen bizim için dayan ikimiz için...

"Güzelim Alaz iyileşecek merak etme güçlüdür o seni bırakmaz". Yüzünden belliydi Yaman'ım kendi bile kardeşinin yaşayacağını düşünmüyordu." Umarım Yaman..." İçimde hiç umut yoktu.

Artık koskoca 3 gün olmuştu Alaz yoğun bakımdaydı.Daha çıkmamıştı.Gözünü bile açmıyordu.Bu durum beni çok korkutuyordu.Ya hiç uyanmazsa Ben onsuz yaşayamam ki geri dönsün kavga edelim bağıralım çağıralım ama hep yan yana olalım "Ben seni çok sevdim sevgilim..."

Çağla'da yaşayan bir ölüydü."Asi ikizler birbirlerinin acılarını hissedermiş biliyor musun?Hiç inanmazdım ama artık inanıyorum.Asi benim canım çok yanıyor..."Çağla ağlamadan duramıyor ki.Gerçi sanki benim durumum farklı gece kendimi görsem ödüm kopar." Çağla bizim Alaz'a destek olmamız lazım toparlanmamız gerekiyor onun bize çok ihtiyacı var şu an "

Ben bunları söylüyordum ama Toparlanabileceğimi hiç sanmıyorum...Not almaya başladım günlük tutuyorum artık.

Buraya güzel şeyler yazmak isterdim ama maalesef ki bu aralar pek güzel şeyler olmuyor.Alazım hayatımın anlamı canıyla cebelleşiyor ama ben hiç bir şey yapamıyorum elimden hiç bir şey gelmiyor. Ona bir şey olursa kendimi asla affetmem çünkü o lanet depoya Alaz benim yüzümde gelmişti.Her şey benim suçumdu.İyileşeceksin sevgilim iyi olacaksın hep birlikte olacağız hiç ayrılmayacağız kavga edeceğiz ama asla kopmayacağız.
              Çünkü bizim rutinimiz bu Alaz Oğlan

Bu beklemenin bir sonu olmayacak mıydı? Alazım artık iyileşmeyecek miydi ? İçimde küçükte olsa bir umut vardı ama o da uçup gitmişti.
"Çıldırıcam artık niye çıkmadı hala yoğun bakımdan" delirmek üzereydim artık."Tamam Asi sakin çıkacak inşallah " Yaman sakinleştirmeye çalışıyordu ama sakinleşmeyeceğim kesindi.

Son üç saattir kimse konuşmuyordu.Birden Yoğun bakıma bir sürü doktor girmeye başladı.Hayır Allahım Hayır şimdi değil şimdi değil olmaz olamaz hayır " Alaz ? Abi Alaz'a ne oluyor?!!" Çağla hem ağlıyordu hemde soruyordu."Bilmiyorum abim güçlüdür o toparlar Asi'yi seni bizi bırakmaz o" Alaz hadi sevgilim hadi nolur.

Yirmi dakika sonra içerden bir doktor çıktı.Hepimiz başına toplandık.

"Maalesef elimizden gelen her şeyi yaptık ama Alaz beyi kurtaramadık başınız sağ olsun " Hayır Şakaydı değil mi bu böyle bir şey olamaz Alaz beni bırakmaz hayır ya o çıkar gelir şimdi olamaz böyle bir şey "Alazzzzzz Hayır olamaz bu " " Nasıl ya Hayır şakadır o Alaz çıkarki şimdi benim ikizim şakacıdır."Çağla inanmak istemiyordu.Ben hiç bir şey demiyordum o an beynim durmuştu Alazla birlikte aklımı da kaybettim...

Cenaze günü

Yaman

Kardeşim geç kavuştuk erken ayrılıyoruz reva mı lan bu ? Asi perişan oldu kızcağız o na yapılır mı bu oğlum nereye gittin çok erken herkes perişan oldu.

Asi

Canım sevgilim hani birlikte ölecektik öyle demiştin bana o depoda oldu mu şimdi böyle ama hiç merak etme sevgilim elbet birgün kavuşacağız.

Çağla

Hadi ikizim kalk nolur benim nefesimi paylaşırız sen olmadan ben yaşayamam ki ben sensiz nefes alamam ben sensiz bir hayat düşünemiyorum ben seninle doğdum seninlede ölmek istiyorum.

Ece

Abim canım abim niye gittin ki? Sen benimle annem ve babamdan daha çok ilgilendin ben seninle büyüdüm seninle büyümek istiyorum sen olmadan ben yapamam ki

Cesur

Lan Alaz perişan ettin oğlum hepimizi. kabul seninle çok iyi bir başlangıç yapmadık ama iyi çocuksın sen Asimin yüzü senin sayende gülmeye başladı kalk be oğlum gel geri

Neslihan

Oğlum sana hiç sevgimi göstermedim senden çok özür dilerim beni affedebilecek misin?

Serhan

Alaz umarım senin benim yüzümden öldüğün ortaya çıkmaz

Serhan,Serhan işte kendi çıkarı için her şeyi yapacak bir orospu çocuğu.

Bir sene sonra Alaz'ın doğum günü

Asi

Sevgilim bugün çok güzel bir gün olacaktı eğer ki sen burda olsaydın.Seni çok özledim Çağla hala çok kötü doğum gününü kutlamak istemiyor.Ben senin odanda kalıyorum.Senin yatağında yatıyorum Çağla'nın odasını temizlemek için girdiklerinde.Çağla'yı kafasına silah tutmuş bir şekilde buldular.Neyse Sevgilim kötü konuşmayalım seni çok seviyorum Mutlu Yıllar Sevgilim

Asi oradan şarkı söyleyerek uzaklaşıyordu.

Mutlu Yıllar
Mutlu Yıllar Sevgilim
Sensiz kutlar bu gece tüm aşıklar
Çok yalnızlar,Ellerinde yıldızlar
Bekliyorlar,Bizim için bir şarkı çal...

Mutlu Yıllar Sevgilim....💔

💔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevda koydum adını...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin