Selamm🌸.Bu ara çok konuşulan Asi'nin hamilelik teorisi hakkında yazmaya geldim.Asi'nin hamile olduğu nasıl öğrenilirdi ? Nasıl tepki alırdı ?Açıkçası ben hamile olmasından yanayım çünkü bence Asi bu dünyada anne olmayı en çok hakenlerden biri fazla uzatmadan geçiyorum.
Keyifli okumalar🩵🩵🩵
Asi
Sabah kalktığımdan beri midem çok bulanıyordu.Karnıma ağrılar giriyordu halsizdim. Grip oluyorum diye düşündüm.Aniden gelen bir mide bulantısı ile tuvalete gittim ve istifra etmeye başladım Cesur da kapıda boş boş gülüp boş boş konuşuyordu
Ne oldu Aasii kız hamile misin yoksa ?"
Diyip gülmeye devam etti.
"Mal mal konuşmak kırmıyım kafanı " dedim . "Grip oluyorumdur. Hastaneye gideceğim şimdi" diye de ekledim.
Üstümü değiştirip evden çıktım. Taksi çevirdim Soysalanlar Hastanesine gittim Cesur içime bir kurt düşürmüştü hamile olabilir miydim ?Hastaneye girdim doktorun odasına girdim.Kan testi istedi kan verdim sonuçlarının yarım saate çıkacağını söyledi bende bekledim.
Yarım saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım bile doktor hanım geldi:
"Tebrikler Asi hanım 6 haftalık hamilesiniz " şok olmuştum sevinsem mi üzülsem mi bilememiştim karışık duygular içerisindeydim." Ne hamilemiyim? "
Doktorun odasından çıktım hemen telefondan Alaz'ı aradım.
Alaz aranıyor...
Alaz: Efendim Asi kız
Asi: Alaz hastanenin çatısına gel acil.
Alaz: Asi hastane ne alaka iyi misin ?
Asi: Bilmiyorum Alaz gelmen lazım.
Alaz: Tamam geliyorum yakınım zaten 15 dakikaya oradayım.Alaz'ı hastanenin çatısına çağırmıştım her şeyin başladığı yere. Belki her şey devam edecekti. Belki de her şey bitecekti.Bu tamamen ikimizin kararı olacaktı. Ben oturup düşünürken Alaz geldi kalktım sarıldık.
" Asi iyi misin çok korktum birden arayınca"
endişelenmişti bu her halinden belliydi.
" Alaz ben bugün bir şey öğrendim."
devamını getirememiştim bu kadarında bile gözlerim dolmuştu.
" Ne öğrendin ?"
Alaz da merak etmişti.
" Sabah kalktığımdan beri midem bulanıyordu. Hastaneye geldim kan testi yaptılar.Sonuç..."
Ben bunları söylerken ağlıyordum mutluluktan mıydı yoksa hormonlar mıydı ? Hiç bir fikrim yoktu.
" Alaz...hamileyim."
Her şey durmuştu sanki zaman akmıyordu aslında üzülecek bir şey yoktu.Ama Alaz'ın tepkisinden korkuyordum ya ben bu çocuğu istemiyorum ayrılalım derse ? Ama hiç beklemediğim bir tepki verdi. Direkt sarıldı.
" Alaz. Sevindin mi gerçekten?"
" Sen sevinmedin mi bu dünyanın en güzel haberi ben BABA oluyorum. Hemde çocuğumun annesi sensin Asi senin kararın tabi ki ama... ben o çocuğu istiyorum."Alaza tekrar sarıldım
" Aslında bende çok mutlu oldum ama senin tepkinden korktum açıkçası "
"Aşk olsun Asi kız ben öyle bir insan mıyım ?"Alaz bunu dedikten sonra karnıma eğildi.Karnımı öptü dinledi.
" Şimdi benim oğlum burada mı ?"
" Orada da oğlum derken belki kız olacak ?"
"Sana benzeyecekse ben ona da razıyım kalk hemen bize gidiyoruz herkese duyuracağız"Alaz gerçekten çok mutluydu. Birden ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
" Soysalanların ilk torunu geliyor Alaz Soysalan baba oluyor!!!"
"Alaz delirdin mi ne yapıyorsun?"
" Ne demek ne yapıyorsun yapacağım tabii ben Baba oluyorum ALAZ SOYSALAN baba oluyor"Hastaneden çıktık ve Soysalanların evine geçtik. Yaman, Rüya,Güven abi, Neslihan Teyze, Çağla,Cesur normalde herkesi orada bulamazdık ama Alaz yolda herkesi aramıştı ve eve toplamıştı Cesurla bile sakin sakin konuşmuştu.
Neslihan: Oğlum neden topladın bizi buraya ?
Yaman: Hakkaten Alaz neden buradayız?
Alaz: O zaman Asi ben direk konuya geçiyorum.
Asi: Geç Alaz yoksa stresten gebericem.
Alaz: Stres mi? Yok olmaz o stresten uzak durman lazım senin.
Çağla: O niye ?
Alaz:Anlatıyorum. Bizim acilen evlenmemiz gerekiyor.Alaz böyle diyince bütün gözler ikimize çevrilmişti herkes şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.
Asi: Oha Alaz öküz müsün ya ?
Yaman: Ne saçmalıyorsun oğlum sen ne evlenmesi?
Rüya : Yaman sanane evlenmek istiyorsa evlensinler de. Ben neden aceleniz var onu anlamadım.
Asi: 9 ay kadar bir vaktimiz var...
Çağla:Bir dakika bir dakika ay ben doğru mu anladım?
Neslihan: Ne anladın Çağla ben hiç bir şey anlamadım?Rüya ve Çağla aynanda
Hamile misin??!!
Asi : Evetttt
Çağla: Aaa ben hala oluyorum!!!
Çağla kalkıp bana sarıldı.Rüyada aynı şekilde Yaman Alaz'a kilitlenmiş bir şekilde bakıyordu Cesurda aynı şekilde.Neslihan teyzede gelip bana sarıldı ve karnımı okşadı.
Alaz:Ne oldu abisi sen sevinmedin mi?
Cesur: O değilde siz ne ara yaptınız?
Çağla: Cesur şuursuz musun ya?
Yaman: Asi bebek Alazdan mı?
Alaz: Yok artık tabi ki benden,başka kimden olacak ne oldu zoruna mı gitti?
Yaman: Yok anne ben bu çocuğu öldürürüm.
Alaz: Şşş abisi o çocuk dediğin seni amca yaptı kıymetimi bil.
Yaman: Doğru söylüyor bende amca oluyorum.Herkes çok sevinmişti en başta da ben ve Alaz. Tabi ki beni akşam eve göndermemişti. Alazla birlikte uyumuştuk yine ve çok huzurluydum daha öncede birlikte uyumuştuk ama o zaman daha sevgili olduğumuz bile belli değildi ve 2 kişiydik. Şu anda biz bir aileyiz ve 3 kişiyiz.Sabah kalktığımda Alaz beni izliyordu.
ALAZ: Günaydın
ASİ: Günaydın da sen çok mu erken kalktın saat daha 09:00
ALAZ: Hiç uyumadım ki
ASİ: Ne demek hiç uyumadım neden?
ALAZ: Sancın olursa diye korktum.
ASİ: Ohooo senle işimiz var Alaz oğlan daha 7,5 ayımız var.
ALAZ: Ama ne yapıyım ben böyle bir babayım.
ASİ: Baba olmak sana çok yakışacak.
ALAZ: Öyle mi diyorsun Anne olmak da sana çok yakışacak güzelim.Çok mutluydum. Büyümüştüm Anne oluyordum Büyümüştü baba oluyordu. Büyümüştük biz bir aile oluyorduk.3 kişilik bir aile...🥹
Evettttt bence çok güzel oldu umarım sizde beğenirsiniz sizleri seviyorum 🫶🏻Bu arada beğenilirse part 2 gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda koydum adını...
Teen FictionBizden çalınanlar yazılmayanlar yazılmayacaklar hayali sahneler