Merhaba, Yabani de ASLAZ açısından bir çok sahneyi atladıklarını düşünüyorum. Bunlardan biri de 28. Bölüm de Asi bıçaklandıktan sonrası. Daha fazla uzatmadan hikayeye geçiyorum keyifli okumalar🩵🌸🍯
ALAZ
Asi'nin bilinci kapalıydı. Gözünü açması için elimden gelen her şeyi yaptım ama gözünü hiçbir şekilde açmıyordu derken kulübenin kapısı kırıldı.Kapıyı kıran Yamandı evet Yamandı Abimdi. O an neye sevineceğimi bilemedim.Buradan kurtulmuştuk, Asi'yi hastaneye götürecektik, ama içlerinden en önemlisi ABİM yaşıyordu ben onu öldürmemiştim kanlı canlı karşımdaydı.Önce Yaman'a sarıldım. Evet ona ilk defa sarılmıştım oda şaşırmıştı bende. Sonra kapıda ambulans vardı Asi'yi ambulansla hastaneye götürdük. Yaman ve Cesur arkada bizi takip ediyordu. Hastanenin önüne geldiğimizde ambulansın kapısı açıldı . Kapının önünde Annem, Güven doktor, Rüya, Abim, Cesur, Çağla, Ece ve bir de maalesef ki Babam denen o şerefsiz vardı. Başımıza gelen bu olaylar da Zaferin ne kadar suçu varsa benim için babamın da o kadar suçu vardı.Beni gördüğünde bana sarılmaya çalıştı ben onu itip Asi'nin peşinden gittim şu anda benim için Asi den daha önemli hiç bir şey yoktu. Gerçi bundan öncede Asiden önemlisi yoktu bundan sonrada olmayacaktı.Asi'yi ameliyata aldılar ameliyatı annem yapacaktı ona güveniyordum.
YAMAN
Alaz çok bitikti. Gözleri kıpkırmızıydı. Gözlerini zor açık tuttuğu her halinden belliydi. Kolay şeyler yaşamamıştı. Abisini öldürdü sanıyordu.Sevdiği kadın kollarında can veriyordu. Dışarıdan görünen bir yarası yoktu ama psikolojik olarak o da iyi değildi.
ÇAĞLA
Neredeyse 4 saat olmuştu içeriden kimse çıkmamıştı. Herkes çok kötü durumdaydı. Başta Alaz bitikti ayakta zor duruyordu yüzü bembeyaz olmuştu. Yaman'ın da çok iyi olduğu söylenemezdi. Ama onun yanında Rüyası vardı. Onun tesellisi de Rüyaydı.
RÜYA
Hepimiz İçeriden çıkacak Neslihan teyzeyi bekliyorduk. Herkes çok kötü durumdaydı hepimizin yanında birisi vardı teselli bulabileceği Yaman'ın yanında ben Cesur'un yanında Çağla Ece de çok kötüydü bu kadar olaydan sonra kız zor ayakta duruyordu. Onun yanında da ne olur ne olmaz diye Güven Abi duruyordu. Tek bir kişi yalnızdı onunda teselli bulabileceği tek insan içeride canıyla uğraşıyordu ALAZ. Çok kötü durumdaydı.
ALAZ
5 saatin sonunda içeriden annem çıktı. Çok yorgun duruyordu. Hepimiz annemin başında toplandık.Ondan gelecek tek bir iyi haberi bekliyorduk hepimiz.
ALAZ: Anne Asi nasıl ?nolur iyi olduğunu söyle lütfen.
YAMAN: Anne kardeşim iyi mi?
NESLİHAN:İyi çocuklar merak etmeyin çok zor bir ameliyat geçirdi ama tam zamanında getirmişsiniz biraz daha geç kalsaydınız...ALAZ
Nefes alışlarım düzensizleşmişti. Bir sendeledim en son başımın döndüğünü ve yere düştüğümü hatırlıyorum.
YAMAN
Alaz gözümüzün önünde yere yığıldı hemen alıp müdahale ettiler tansiyonu düşmüş. Yarım saate uyandı zaten.
ALAZ
Uyandığımda başım çok dönüyordu.Başımda Yaman vardı. Direk ayaklandım ve Asi'yi sordum.
ALAZ: Yaman Asi uyandı mı?
YAMAN: Hayır daha uyuyor.
ALAZ: Tamam ben yanına gidiyorum içeriye gireceğim.
YAMAN: Alaz dur sende iyi değilsin Alazzz!!!YAMAN
Boşuna sesleniyordum Dik kafalı Alaz Soysalan tabikide beni dinlemeyecekti dinlemedi de zaten konu Asi olunca akan sular duruyordu onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda koydum adını...
Teen FictionBizden çalınanlar yazılmayanlar yazılmayacaklar hayali sahneler