Selam ballarımm. Ben sanırım her koşulda Aslazı aile olarak görmek istiyorum. Bu bölümü 36. bölümden uyarladım. Hadi bölüme geçelim. KEYİFLİ OKUMALARR
Yakalaşık olarak 15 dakikadır barın tuvaletin deydİ Asi. Testin sonucunun çıkmasını bekliyordu.Çıkacak sonuçtan korkuyor muydu ?; EVET. Bu testi yapma kararını şöyle vermişti. 2-3 gündür mide bulantısı baş dönmesi gibi belirtileri vardı. Sürekli kusuyordu.İşte beklenen o an gelmişti. Sonuç POZİTİF...
Ne yapacaktı Asi ? Alaz'a söylemeli miydi ? Bir süre düşündü. Alaza söylemeye karar verdi Alazın da bunu bilmeye hakkı vardı.Ne de olsa o da babasıydı...
Asi nihayet tuvaletten çıkmıştı. Asi barın oradaki sandalyelerin birine oturdu. Yaman da Asinin yanındaydı. Diğer yanında ise Cesur vardı. Yaman anlamıştı bir sorun olduğunu. O anlardı o Yamandı.
"Asi iyi misin ? Güzelim hiç iyi gözükmüyorsun ?" diye sordu Yaman. " Daha iyi olduğum günler vardı.Yaman benim Alazı görmem lazım acil"diye cevapladı.Asi "Şimdi mi?" diye sordu Yaman " Evet" dedi Asi " Al buyur bu kıza Alaz atak geldi yine" Cesur yine her zaman ki gibi dalgasını geçmişti.Ama Asi onu hiç takmadan bardan çıkmıştı. hemen bir taksi çevirdi.
Ece o adam yüzünden kendini öldürdüğü günün üstünden 40 gün geçmişti.Herkes darmadağındı.Neslihan kızının öldüğünü kabullenemiyordu.Serhan yakalanmadan acısını yaşamayacağına yemin etmişti.Çağla 40 gündür konuşmuyordu. Neslihan kendine bir zarar vermesin diye Alazı odasına kilitlemişti.Alaz yemiyordu içmiyordu.Sadece Asi ile konuşuyordu.Asi her gün Alazı görmeye geliyordu.Her zamanki gibi Asi Alazın yanındaydı umarım Alaz da Asinin yanında olurdu...
Asi Soysalanların evine gelmişti.İçeriye girdi.Direk Alazın odasına çıktı. Kapının kilidini açtı ve içeriye girdi.Alaz koltukta oturuyordu.Alaz Asiyi görünce hemen kalktı ve Asi'ye sarıldı.
"Gelmeyeceksin sandım " dedi. Asi biraz duraksadı ve konuşmaya başladı. " Alaz ben sana bir söz verdim ne olursa olsun senin yanında olacağım 2 elim kanda olsa bile buraya geleceğim." Asi böyle bir durumdayken bile Alazı düşünüyordu.
" Alaz benim sana söylemem gereken çok önemli bir şey var" Asi cesaretini toplayıp başlamıştı. "Söyle güzelim dinliyorum" dedi Alaz Asi'ye.
Asi konuşmaya devam etti. " Alaz ben bugün bir şey öğrendim." Asi ağlamaya başlamıştı bile. "Bir kaç gündür mide bulantılarım baş dönmelerim oluyordu.Bende şüphelendim ve test yaptım.Sonuç...Pozitif"Asi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Alaz hiç bir şey demedi.Sadece Asi'ye sarıldı. "Asi güzelim ağlama artık bak bebeğimizde etkilenecek" Asi çok şaşırmıştı Alaz hemen kabullenmiş miydi? yoksa rol mü yapıyordu ?
"Asi senin düşüncelerini bilemem ama beni şu an da toparlayabilecek şey sen ve senden gelecek her şey..."Asi buraya gelirken çok düşünmüştü ama aklından Alazın bu bebeği isteyeceğini hiç düşünmemişti. " Nasıl yani sen bebeği istiyor musun ?" Asi çok şaşırmıştı. "Asi sence ben senden gelecek bir şeye hayır diyebilir miyim ?" Asi hiç bir şey demeden Alaza sarılmıştı." Ben Ece'nin olayından sonra...kabul edeceğini düşünmemiştim.Aslında...ben...buraya gelmeden direk hastaneye gidecektim" Asi böyle deyince Alaz şaşırmıştı."Neden ? " diyebildi sadece Asi'ye " Aldırmak için...istemezsin diye düşünmüştüm ama...anladım ki çok yanlış düşünmüşüm"daha da çok sarıldı Asi Alaza ve tabii ki Alaz da Asi'ye.
Asi ve Alaz anne baba olacaklarını öğrendiğinin üstünden 1 ay geçmişti.Asinin hamile olduğunu kimse bilmiyordu.Ama bugün söylemeyi planlıyorlardı.Evde huzur daha yeni sağlanmıştı çünkü Serhan daha yeni yakalanmıştı.Önceki suçları de ortaya çıkmıştı ve müebbet hapis cezasına çarptırılmıştı. Herkes huzurluydu.Ecenin yokluğu hissediliyordu.ama yavaş yavaş alışmışlardı.Alaz artık daha iyiydi.Çünkü hayata tutunmasını sağlayan bir kişi varken artık iki kişi vardı.
Hep birlikte salonda oturuyorlardı.Alaz ve Asi yan yana oturuyorlardı. Alaz'ın eli Asinin karnındaydı.Yamanın dikkatini çekmişti.
"oğlum iki saattir bakıyorum da senin elin sürekli Asi'nin karnında bir sorun mu var?" Yaman artık dayanamayıp sormuştu." Ne var abisi çocuğumu seviyorum" Alaz pat diye söylemişti Asi kafasını hemen öne eğmişti.Herkes anlamsızca Alaza bakıyordu.Asi hemen konuşmaya başladı."Aslında biz size daha önce söyleyecektik.Ama zamanı olduğunu düşünmedik sevgilim ben mi söyleyeyim sen mi söyleyeceksin?" Dedi Asi heyecanlı bir şekilde " Sen söyle güzelim " dedi Alaz da Asi'ye hayran hayran bakıyordu." HAMİLEYİM!!!" Asi çok mutluydu.
Sanki bu zamana kadar bu anı bekliyor gibiydi.Neslihan hemen kalkıp Önce Asi'ye sonra Alaz'a sarıldı.
Yaman önce Alaz'ın yanına gitti kardeşine koskocaman sarıldı." Vay be bende amca oldum yaşlanmışım" dedi yaman gülerek sonra Asi'ye sarıldı. " Güzelim benim sen bu dünyada anne olmayı en çok hakeden birisin sen çok güzel bir anne olacaksın yeğenim çok şanslı böyle bir annesi ve böyle bir babası olduğu için " Yaman çok duygusal konuşmuştu.Yaman konuştuktan sonra ikisine de aynanda sarıldı.Asi ağlıyordu.Çağla hemen Asi'nin yanına gitti.Sarıldı ikisi de birbirine sarılarak ağladılar. " Hadi benim sevgilim hormonlardan dolayı ağlıyor da sana noluyor fındık Çağla?" Dedi Alaz."Gerizekalı bende Hala oluyorum ya hani ayrıca bir şey dicem bu benim ikizim babamı oluyor şimdi ?" Dedi Çağla " Hemde dünyanın en güzel babası" Asi Alazla guru duyuyordu.Onu çok seviyordu. " Sen bu çocuğu bayağı seviyorsun "dedi Cesur Asi Alaz'a sarılarak "hemde çok" dedi.Alaz da Asinin saçlarını öptü." O zaman hazır sırası gelmişken söyleyeyim sevgilim ve bebeğimiz artık bu evde benim odamda kalacak." Dedi Alaz fırsatı kaçırmadan." Kalsınlar daha da bir şey yapamazsınız zaten yapmışsınız yapacağınızı" diyerek güldü Yaman. Alaz Yamana ters ters bakıp " Özel hayatımız sadece bizi ilgilendiriyor abisi" dedi.
Her şey çok güzeldi.Oturdular konuştular bebek haberini verdiler.En sonunda yukarıya çıktılar ve yattılar.Normalde hep Asi Alaz'a sarılıp uyuyordu ama devir değişmişti devir hanımcılık devriydi.Alaz Asinin karnını öpüp durdu sonra karnına satılarak uyudu. O yatakta birlikte ilk defa uyumuyorlardı.Ama öncesinde 2 kişilerdi.Artık 3 kişilik bir çekirdek aileydiler.
3 ay sonra
Büyük gün gelmişti.Bebeğin cinsiyetini öğreneceklerdi.Artık bebek 5 aylık olmuştu.Doktora gittiler.3 Ay içinde Asi ve Alaz sade bir nikah yaptılar.Evden heyecanlı bir şekilde çıktılar.Doktora gittiler Bebek kızdı. Kızları olacaktı.Asi adını düşünmüştü ama herkese aynanda söylemek istiyordu.Eve gelmişlerdi. Herkes salonda onları bekliyordu.
" Heh geldiler Öğrendiniz mi cinsiyetini" dedi Çağla
Asi de heyecanlı bir şekilde " öğrendik" dedi."hazırsanız söylüyorum KIZIMIZ olacak " dedi Alaz o da Asi ile aynı durumdaydı.Çok heyecanlıydı.Neslihan çocuklarını tebrik etti.Çağla da Asi'ye saıldı. Sonra " isim düşündünüz mü ?Aklınızda var mı bir isim". diye sordu Çağla."Asi'nin varmış ama bana da söylemedi."dedi Alaz." Ne var aklında güzelim ?" dedi Yaman da meraklı bir şekilde.
"Tabi ki ortak karar vereceğiğz ama ben kzımın adının..." Asi konuşmaya devam etti. gözleri dolmaya başlamıştı bile her an ağlayabilirdi. " Ece... olmasını istiyorum halası gibi...güzel kalpli tatlı şirin çook güzel bir kız olmasını istiyorum...tabii ki Alaz da isterse." Asi hamilelik sürecinde çok duygusal bir insan olmuştu.Bu söylediklerinden sonra Alaz hemen Asi'ye sarıldı.Ağlamaya başladı.Bir yandan da konuşmaya çalışıyordu." İyi ki sen sevgilim seni çok seviyorum." diyebildi sadece...
Evetttt biliyorum bana kızacaksınız ama bu kurguyu bitirmek istedim.Umarım beğenirsiniz Keyifli okumalar ballarımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda koydum adını...
Fiksi RemajaBizden çalınanlar yazılmayanlar yazılmayacaklar hayali sahneler