Bir bedende iki kalp 🫶🏻part 4

538 19 11
                                    



Sahilde biraz daha oturduktan sonra kalktık arabaya geçtik.

Asi: Alaz
Alaz:Efendim güzelim ?
Asi:Ay ben aşermeye başladım sanırım
Alaz: Tabi ki de aşereceksin 5 aylık oldular bu zamana kadar aşermemen bir tuhaftı zaten.
Asi:Alaz erik alacağımız bir yer bulalım
Alaz: Hay hay hemen

Arabayla biraz daha gittikten sonra bir manavın önünde durduk.Alaz arabadan indi erikleri aldı ben az alır diye düşünmüştüm ama 3 kilo erik almış .

Asi:Çok teşekkür ederim de Alaz sanki biraz fazla değil mi?
Alaz:Sen unuttun galiba Asi kız tek kişi değilsin 3 kişisiniz kişi başına 1 kilo işte
Asi:Alaz gerçekten iyi ki varsın seni çok seviyorum yani daha doğrusu seni çok seviyoruz
Alaz: Sen de iyi ki varsın güzelim ben de sizi çok seviyorum

Çok mutluydum çok güzel bir aile olmuştuk. Tek bir sorun vardı. Ağrılarım karnım büyümeye başlamıştı hatta bayağı büyümüştü .Karnım büyüdükçe ağrılarım artıyordu.

......................................................................................

(1 ay Sonra)

Sabah saat 08:00

Gözümü açtığımda karnımda değişik bir sancı vardı. Korkmuştum.Bebeklerime bir şey olmasından korkmuştum.Alaz'ı uyandırmak istemedim çünkü bütün hece uyumadığına emindim.Ama yataktan kalkarken acıyla biraz bağırdım.Alaz da hemen uyandı zaten.

Alaz: Sevgilim iyi misin ?
Asi: Bilmiyorum Alaz karnımda değişik bir sancı var.
Alaz:Tamam sevgilim kalk hastaneye gidelim. Zaten bu ayki rutin kontrol yarındı. Yarın yerine bugün gideriz.
Asi:Tamam.

Kalktık hazırlandık hastaneye doğru yola çıktık.İçimde değişik bir his vardı.Korkuyordum ya bebeklerime bişey olursa ?Hastaneye gittik doktorun odasına girdik. Ultrasonla karnıma baktı yüzünden anlaşıldığı kadarıyla bir sorun vardı.

Doktor : Şimdi Asi hanım yaşınıza göre ve hamile bir kadına göre çok zayıfsınız. Bebekleriniz de ikiz olduğu için bu durum sizi zorlar.Kilo almanız gerekiyor ben size bir diyet programı oluşturacağım. Yani eğer ki kilo almazsanız hamileliğiniz riskli ve zorlu bir süreç olacak.
Alaz:Tamam bizim almamız gereken vitaminler var mı ? Ne gerekiyorsa yapalım
Doktor: Yani başka bir şeye gerek yok verdiğim beslenmeye uymanız yeterli.

Hastaneden çıktığımız gibi eve gittik kahvaltı ettik sonra salona geçtik hep birlikte oturduk.

Neslihan:Oğlum siz sabah neredeydiniz ?
Alaz:Hastaneye gittik Asinin sancıları vardı.
Neslihan: Bir sorun var mı ? Asiciğim Daha iyi misin?
Asi: İyiyim Neslihan Anne
Alaz:Yani aslına bakarsan bir sorun var
Yaman: Yeğenlerim iyi mi ?
Alaz: Şöyle, Asi hamile birine göre çok zayıf kalıyormuş bir de bebekler ikiz olunca ağrıları sancıları artarmış ve böyle devam ederse hamilelik riskli bir hal alacakmış.
Rüya: Asi daha iyisin değil mi ? Kendine dikkat et bak.
Asi : İyiyim Rüya dikkat edeceğim teşekkür ederim.Size ayıp olmazsa ben çıkıp dinleneyim.
Alaz:Yok güzelim kimseye ayıp olmaz hatta bende geliyorum.

Asi ve Alaz yukarıya odalarına çıkarlar

Çağla:Ben Asi'yi hiç iyi görmedim
Rüya:Ben de,morali bozuk gibi
Yaman:Kolay değil tabi ki kız tam sevindi anne olacak sevdiği adamla birlikte yaşayacak başına gelenlere bak
Neslihan:Neyse çocuklar bizim Asinin moralini yüksek tutmamız gerekiyor
Çağla:Ben eminim Alaz çok iyi bakacak Asi'ye ama bende elimden geldiği kadar yardımcı olurum.

Biraz da Asi ve Alaz'a bakalım

Odaya çıktığımdan beri ağlıyordum.Moralim bozuktu.Riskli bir hamilelik süreci geçiriyordum.Alaz da geldi yanıma oturdu beni kollarının arasına aldı.
Alaz:Güzelim tamam ağlama artık lütfen
Asi: Alaz ya bir şey olursa
Alaz: Şşşş tamam güzelim hiç bir şey olmayacak sen sakin ol
Asi:Alaz iyi ki varsın seni çok seviyorum
Alaz:Ah güzelim benim bende seni çok seviyorum

Alaz

Asiyi teselli ediyordum.Ama ben iyi miydim ? Emin değilim.Ama ben kötü bile olsam o iyi olacak ona ve bebeklerimize hiç bir şey olmasına izin vermeyeceğim.İyi olacaksın sevgilim...

Asi uyumuştu ben düşünürken gözlerim dolmuş.Hatta ağlamaya başlamıştım.Ya Asi'ye bir şey olursa ? Ya bebeklerimize bir şey olursa ? Kendimi Asla ama asla affetmem.Kapı yavaşça açıldı gelen Yamandı.

Yaman:Alaz iyi gözükmüyorsun biraz konuşalım mı ?
Alaz: Sen geç balkona ben geliyorum.

Yaman:Abim bak böyle yapma Asi'ye de çocuklara da hiç bir şey olmayacak.
Alaz:Korkuyorum...Ben daha küçücüktüm abimi kaybettim onunla birlikte annemi ben o gün o depoda Asi'yi kaybediyordum.Sevdiğim kadın kollarımda can veriyordu neredeyse ben bir daha kimseyi kaybetmek istemiyorum Abi...
Yaman:Bana bak ne olursa olsun ben senin yanındayım kardeşim sen yalnız değilsin
Alaz:İyi ki varsın Yaman
Yaman:Asıl sen iyi ki varsın

Evettt bu bölümü de bitirdik büyük ihtimalle bir sonraki bölüm son olacak sizleri 🫶🏻

Sevda koydum adını...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin