Yorumlarınızı okudum iyi ki varsınız.Keyifli okumalarrrr
Asi
uyanmıştım.daha iyiydim biraz ağrılarım vardı.kalktım aşağıya indim herkes salondaydı.Yaman ve Alaz hariç.
Neslihan:Günaydın güzel kızım nasılsın ?
Asi:Daha iyiyim Neslihan teyze.Bu arada Alaz nerede yukarıda yoktu. Çağla:Yamanla birlikte çıktı onlar kuşumBir işler çeviriyorlardı. Alaz ve Yaman önemli bir şey olmadığı zaman ikisi birlikte dışarıya çıkmazlardı.Ama bu önemli şey kötü olmak zorunda mıydı ? Hayır.Ayrıca benim sinir ve stresten uzak durmam lazımdı.İyi şeyler düşünecektim Çocuklarım için.Sakin kalacaktım kendim ve çocuklarım için.
Neslihan:Kızlar hadi gelin biz yemek yiyelim Alazlar geç gelecekmiş. Asi:Neslihan teyze bir sorun yok değil mi ? Neslihan:Benim bildiğim yok ama sen merak etme kızım gel oturalım sofraya
Neslihan Teyze Çağla ve ben sofraya oturmuştuk.Yemeğimizi yedik.Salona geçtik normalde bu saatlerde uykum geliyordu ama bütün gün uyuduğum için uyku namına hiç bir şey kalmamıştı. Bir süre bekledik saat 22:00 olmuştu artık daha fazla bekleyemedim.Kalktım Neslihan Teyze ve Çağla'nın sorularına aldırış etmeden kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığımda şaşırmıştım çünkü kapını önünde bir sürü kutular ve paketler vardı kutuların arkasından sesler geliyordu ama görüntü yoktu.
Arkamdan Neslihan teyze ve Çağla da geldi. Ne olduğunu sordular bende kapıyı gösterdim.Onlarda şaşırdı sonra kutuların arkasından Anneee!!! Diye bir ses yükseldi.Kim olabilirdi ? Tabii ki de ALAZ .
Biz ne olduğunu anlamlandırmadan "kutuların önünden çekilin "dedi Alaz. Çekildik bizde Alaz ve Yaman da arkadan kutuları ittirdiler kutuların hepsi önümüze düştü. Yaman bir yandan söyleniyordu Bir yandan kutuları salona taşıyordu.Ben artık daha fazla dayanamadım ve sordum . " Alaz nerdesin sen! Kaç kere aradım öldüm meraktan ayrıca bu kutular ne ?" Alaz kutuları bırakıp karşıma geçti. " Tamam güzelim merak edilecek bir şey yok Abisiyle alışverişe gittik" Koskoca Alaz Soysalan alışverişe gitmişti . " Ne alışverişi ?" Diye sordum " Ada Poyraz ve senin için " Daha çocuklar doğmamıştı ne alışverişiydi bu ? " Sevgilim sen delirdin mi ? Bu saatte ne alışverişi ? " diye sordum. " Yoo sevgilim delirmedim.Fındık Çağla gel yardım et taşıyalım şunları "dedi Alaz." Bu kadar eşyayı alırken düşünseydin sevgili ikizim " Alaz Çağlaya ters ters baktı.Elindekileri salona götürmeye devam etti.
"Sevgilim Ada ve Poyraz daha doğmadı ki biraz erken oldu sanki "
" Sevgilim öyle diyorsun ama 6,5 aylık oldular 2,5 ay kaldı. Sen yorulma istedim "
"Asi benim bu ikizim sana çok aşık haberin olsun normalde böyle ince düşünceli değildir ." Diye hayıflandı Çağla ." Hiç de bir kere benim sevgilim çok ince düşüncelidir."diye hemen savunmaya geçmiştim.
Akşam biraz daha oturduk sonra çıkıp yattık.2,5 Ay Sonra
"Aaaaa!!! Alazzzz çok sancım var!"
"Güzelim tamam sakin ol çok az kaldı geldik hastaneye"Doğum başlamıştı dayanılmayacak derecede bir ağrıydı bu.Ben özellikle normal doğum istemiştim bilseydim böyle olacağını aklımı... neyse
" Alaz hadi çocuklarımı yolda doğurmak istemiyorum "
" Geldik güzelim"Alaz
Arabadan indim hemen bir sedye istedim.Sedyeyi getirdiler hemen içeriye geçtik arkamızdan Çağla Cesur Elif Annem Güven abi Yaman Rüya herkes gelmişti.Asi'yi doğuma aldılar.Bizde kapının önünde bekliyorduk.
Yarım saat sonra
"Asi bunlar çok güzel "
" Çok güzeller "Asi doğurmuştu.Ada ve Poyraz gayet sağlıklıydı.Herkes çok mutluydu Alaz çocuklarına bak bak dayanıyordu.Haklıydı ikiside çok tatlıydı.
3 sene sonra
"Babacım yavaş düşeceksiniz."
"Alaz çocuk onlar düşe düşe büyüyecekler "Herkes çok mutluydu.Ada ve Poyraz bugün 3 yaşına gireceklerdi.Asi çok heyecanlıydı.Bu sırada Yaman ve Rüya evlenmişti.Çağla ve Cesur nişanlıydı.Herşey çok güzel ilerliyordu.Ve öyle de devam edecekti...
~SON.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda koydum adını...
Teen FictionBizden çalınanlar yazılmayanlar yazılmayacaklar hayali sahneler