Bazı kadınlar yara olarak gözükür,
İşte o kadından kork! Acısı büyük olanın cesareti de büyük olur.
🕊️...Sonra birden kapı çaldı henüz Koray gelmez annem de gelmez aslında ama ben kalktım kapıya bakmak için kapıyı açtım gördüklerim karşısında değnek elimden düştü kapıya zor tutundum.
" Bu da ne demek oluyor?"
Koray karşımda ve elini tuttuğu sarışın mini etek giymiş bir kadın ikisi de karşımda çeneleri dik bir şekilde bana bakıyorlar. Kadın alayla beni süzdü tiksinti içinde Koray'a dönerek "Bu mu senin karın?" Diye sordu.
Koray, "Bu haline ne? Noldu sana" dedi
Hâlâ üzerimden şaşkınlığı atamadım Koray hep kızlarla konuşur, yatar mesajlaşır ama ilk defa biri ile karşıma geldi doğal olarak şaşkınım"Asıl senin halin ne karşıma bunu çıkarmak da ne demek"
Daha ağzımı kapatmadan kadın atladı "Bu değil benim bir adım var!" Dedi sinirle
"Adın ne olursa olsun benim için 'Bu' sun" yüzüne bakmaya dâhi tenezzül etmedim. Bazı kadınlar vardır kendini aşağılamak için bir yola baş koyar ve o yolda hayvandan da aşağı olur.
Kadın sinirle Koray'a baktı "Sustur karını!" Dedi dişlerinin arasından
"Koray amacın ne?" Diye bir daha sordum. Bıkkınlıkla bir ona bir bana baktı daha sonra bana bakarak "Bir amaç yok evden bişey alıp çıkacağım oda benimle gelmek istedi" dedi.
"Yine de bu yaptığın hoş değildi yapmamalısın." Gerçekten karşımda bana iğrenç biriymişim gibi bakan kadın kötü hissettiriyor.
Koray içeri girdi kadında girmek için hamle yaptığında karşısında durdum elimi kaldırıp dur işareti yaptım "İşte burada duracaksın ahlaksızlığınız bu eve değmeyecek!"
Alayla güldü bana bir adım daha yaklaştı boyu benden beş cm kadar kısa 1.70 civarıdır. Alttan baktım ona bu sefer aşağılamak için. "Aldatılan kadın olmak nasıl hissediyor" yüzünü buruşturdu "Kötü olmalı" dedi tırnaklarında ki ojelere baktı inanılmaz bir ego vardı
Bende alaylı bir yüzle baktım yüzüne üzerine eğildim ve aradaki mesafe neredeyse sıfıra indi çenemi dik tuttum
"İkinci kadın olmak nasıl hissettiriyor? Ama zannediyorum ki sen zaten buna alışık olmalısın" dedim alayla suratına bakarak
Yüzü değişti sinir kapladı kaşları çatıldı bir hışımla ağzını açmıştı ki Koray arkadan "Hemen uzaklaşıyorsunuz birbirnizden" diye bağırdı "Sizin kıskançlık duygularınızla ilgilenecek zamanım yok" dedi.
Gülerek geri çekildim "Gerçekten seni kıskandığımı mı düşündün? Nesin sen bulunmaz hint kumaşı mı?" Dedim ve geri çekildim. Yürüyüp gidemedim değneğim yerde. Kaşlarını çattı "Kes sesini!" diye kükredi çok korktum bağırmasına kalbim deli gibi çarptı ama bunu dıştan belli etmemek için çenemi daha da dik tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VARIŞ BİR YOK OLUŞ
AcciónGüçlü her kadının ardında ona başka çare bırakmayan bir hikâye vardır. Herkes var olur sonra da yok olur. Hayat bundan ibarettir. Bir varış İki varış Üç yok oluş Kafanı kaldır ve bir yıldız seç kendin için gökyüzünden. Ve senin için Aralık bırakt...