Çeliğin ağzından:
Sabah uyandığımda Edward'ın yatakta olmadığını gördüm. Nerede olduğunu anlamak için odadan çıkacakken odaya geldi uyanmış olduğumu görünce gülümsedi.
"Günaydın bende seni uyandırmak için gelmiştim elini yüzünü yıkadıktan sonra kahvaltı yapalım sığınağı gezeceğiz." "Tamam hemen geliyorum."
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra sesleri takip ederek mutfağı buldum ve içeri girdim. Edward kahvaltı için yumurta ve ekmek kızarmıştı ayrıca portakal suyu da vardı.
Fiona da Edward'ın ayağının dibine yatmış köpek maması yiyordu. Edward'ın karşısında olan sandalyeye oturup önüme uzattığı tabaktan kahvaltımı ettim. Kahvaltıdan sonra tabakları toplayıp ana binadan çıktık.
Sığınak çok büyüktü koca bir araziye kurulmuş ve devasa bir alana sahipti. Bu sığınak tam anlamıyla herşeyi vardı. Sığınakta gözetleme kuleleri sağlık çadırları binaları jeneratörler silah cephane depoları kuyular yeraltından su çeken makineler güneş panelleri... Edward güneşli havalarda elektrik ihtiyacını panel ile hava kapalı olunca ise jeneratörler ile sağladığını söylemişti. Kalmak ve yaşamak için birçok ufak ev ve bina vardı. Sığınağın içinde tavuk horoz gibi birkaç hayvan sebze meyve için sera ve meyve ağaçları da var.
Beni arka kısımda en az ana bina kadar büyük olan bir binaya götürdü. Binanın önünde Edward'ın elinde ki kumandanın düğmesine basmasıyla kapı açıldı.
Binadan içeri girince bizi zifiri karanlık karşıladı. Edward elini duvarda olan düğmeye uzattıp ışığı açınca yoğun ışık yüzünden gözlerim kamaştı. Gözlerim sonunda alışınca koca garaj boyunca uzanıp giden sıra sıra araçlar gördüm.
İlk araç koca lastiklere sahip bir arazi yarış arabası karışımı gibiydi. Film bana Tom Hardy'nin rol aldığı çöle dönmüş bir dünyada ki kıyamet filmi Mad Max filminde ki araçları hatırlatmıştı.
"Turbo Dizel olan bu araç karşına çıkan her türlü zombiyi ezebilir silahsız kaldığında bu araca sahipsen zombilerden korkmana gerek yok." Edward'ın açıklamasına kafamı olumlu anlamda salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEYİKLER
Science FictionYıl 2050 ilk olarak 1981'de keşfedilen zombi geyik virüsü mutasyona uğrayarak bir zombi salgınına sebep olur. Böyle bir dünya da hayatta kalma konusunda hiçbir bilgisi olmayan Çelik Kurt tanıştığı bir kişi sayesinde zombilerden kurtulur ama daha son...