𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 03 🔞

144 14 0
                                    

Deep husky voice එක්කින් " room number 33 " ට එන්න කියපු ජේකෙ සේර දිහා බලන්නෙත් නැතුවම liquor bottle එකත් අරගෙන ගියා

.
.
.
.
.
.

ජංකුක් කෙලින්ම තමන්ගේ private vvvip room එක හොයාගෙන ගිහින් fingerprint තියලා රූම් එකට ඇතුල් උනේ සේරත් ඒ පස්සෙන්ම ඇවිදන් එද්දී.....

ජංකුක් කෙලින්ම සේරගේ අතක් අල්ලගෙන බිත්තියට හේත්තු කලේ කකුලකින් දොර වහන ගමන්. කෙල්ලගේ බෙල්ල ඇතුලේ මූන හංගගත්තු ජේකේ වෙට් කිස් තියන ගමන් කෙල්ලගේ හැගීම් තවත් ඇවිස්සුවා...ජේකේ ස්පර්ශයත් එක්ක එහෙට මෙහෙට ඇබරෙමින් හිටපු සේරා ටිකෙන් ටික moans පිට කරන්න ගන්නවත් එක්කම ජේකේ කෙල්ලගෙන් ඈත් වෙලා පැත්තක තිබ්බ සෝෆා එකේ හාන්සි උනා.

සේරා මේ වෙලාවේ ජේකේගේ කකුල් අතරට යන්න හැදුවත් මේක දැකපු ජේකේ රලු කටහඩකින් " බෙඩ් එකට යනවා " කියලා සේරට උපදෙස් දුන්නා. ජේකේට තියෙන බය නිසාම බෙඩ් එකට ගියපු සේරා තමන්ව ජේකේට පේන විදිහට බෙඩ් එක උඩ ඉදගත්තා. හරියට ස්ලට් කෙනෙක් තමන්ගේ මාස්ටර් ඊලග ඕඩර් එක දෙනකල් බලන් ඉන්නව වගේ... 👀

Bottle එකෙන් ශොට් දෙක තුනක් දාගත්ත ජේකේ සේරා දිහා බලාගෙන කට කොනින් හිනා වෙලා කතා කරන්න ගත්තා...

Jk - උඹ මගේ පස්සෙන් මේ රූම් එක ඇතුලට ආවා නම් මන් කියන ඕන දෙයක් කරන්න බලාගෙන ඉන්න ඕන... මගේ කීමට පිටින් කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ.... තේරුනාද??

Sera - ඔ..ඔව් තේරුනා.

Jk - හ්ම්ම්... undergarments විතරයි තියෙන ඕන. අනිත් ඔක්කොම ගලවපන්.

මෙ විදිහට සේරට උපදෙස් දුන්න ජේකේ ගෙනාපු බෝතලේ බොන ගමන් වෙරි මතේ හිටියත් ආයෙම සේරට කතා කරලා Masturbation කරන්න කිව්ව... ( Masturbation කියන්නෙ මොකක්ද කියලා මේකේ ඉන්න අහිංසක ජනතාව දන්නවා ඇතී.... 😌🤭 )

සේරා ඒත් එක්කම බ්ලැක් ලේස් පෑන්ට් එක ගලවලා රූම් එකේ කොනකට විසි කරලා ඉස්සරහ සෝෆා එකේ හිටපු ජේකේට pussy එක හොදට පේන විදිහට කකුල් ඈත් කරලා ඇදේ හෙඩ්බෝඩ් එකට හේත්තු උනා. එක අතකින් boobs මසාජ් කරන්න ගත්ත සේරා අනිත් අතෙන් pussy lips රබ් කරන ගමන් moans පිට කරන්න ගත්තා. මසාජ් කරන ගමන්ම ඇගිලි දෙකක් කට තුලට දාගෙන උරන්න ගත්ත සේරා එය තමන් තුලට ඇතුලු කරගනිමින් හෙමින් හෙමින් in out කලත් ටික වෙලාවකින් ස්පීඩ් එක වැඩි කලේ හැගීම් තවත් ඇවිස්සුනු නිසා........

𝑫𝒆𝒗𝒊𝒍'𝒔 𝑩𝒂𝒃𝒚 𝑩𝒐𝒚 💜🖤Where stories live. Discover now