Saplantılı Hacker,

13 3 0
                                    

...
Tamam sakin ol. Tek yapman gereken onun dikkatini çekmek. Neden kendimi sakinleştirmeye çalıştığımı bilmiyorum. Sakin ol, sakın ol hadi ama...
Buraya bakıyor!!!!
Tamam! Tamam! Saki....
Aaaaaa....
Gözleri üzerimde. Neden aniden arkasına dönüp baktı ki? Acaba anladı mı?! Bana bakıyor. Gözleri bu kadar dikkatli bakarken... Tanrım onu bunu boşversene gözleri çok güzel. Gözleri hayatımda gördüğüm en güzel siyahın tonu... Saçları belki de düşünceleri ve zihni kadar karışık ama her iddea ya varım çilek kokulu ve yumuşacıktır kesin. Yüz hatları. Kemikli bir suratı var. O yakışıklı... Hem de çok...
-Merhaba takıntılı hacker.
NeEee!!!! Bana dedi. ben düşüncelere dalarken onun benim masama oturduğunu bile hissetmedim. Bana ne... Saplantılı hacker mı?! Siktir nereden öğrendi o hacker olduğumu. Ve onun ben olduğumu... Cevap vermeli miyim? Hayır... Evet!... Bilmiyorum...
Öfff... Her şeyi bok ettim... Neyse cevap vermeliyim... Ama ne diyeceği...
-Evet  Saplantılı hacker. Bir cevap verecek misin?
-Ben... Hack... Ben hacker falan değilim.
-Öyle mı bayan Saplantılı hacker. Yalan söylemek bedava zaten yanılıyor muyum?
Doğru ya... Tam bir aptalım. Dünyanın en iyi  dedektifine yalan söylemek biraz saçma. Hatta baya saçma... Neyse zaten en fazla ne bilebilir ki. Demi.
- Evet o benim ama saplantılı falan değilim.
- Öyledir kesin ama her gün bilgisayarıma girip çeşitli bilgilerimi almaya çalışan sen değilsindir demi. Yada ne bileyim numaramı bulmak için 3 farklı hesaptan giren. Öyle mi anladım.
Siktir. Her şeyi biliyormuş. Tanrım beni yanına al şuan tam zamanı cidden. Utançtan kırmızı bir domatese dönmüştüm. Neden her şeyi batırma gibi bir huyum var.
-Kusura bakmayın ama gönderdiğiniz e-postalar da benim gerçek adım yazıyor. Bu bilgiyle sizi bırakamam. Ayriyeten bu tip özel bilgilerimi nasıl bildiğinizi de öğrenmem lazım. Bu sebeple benimle gelmeniz lazım. Ve beni neden takip ettiğinizi. Kira şüphelisi bile olabilirsiniz.
-Nee...! Ben mi... Kira mı. Tamam biraz saplantılı olabilirim. Size karşı bir ilgim var. Hemde çok ama bu asla...ben kira değilim. Tamam bir kaç kod ve format ile bilgisayarına sızıp oradan kişisel verileri kendi yaptığım tamamen sizinle alakalı 308 veriden oluşan  dosyaya aktarmış olabilirim. Ama sadece bu veriler bide bazı fotoğraflarınızı aşırı beğendiğim için aldım. Ama tek amacım bu bilgiler di ve  dikkatinizi çekebilmek istedim bir de soruşturmaya katılmak istedim tabi ki. Ben kira değilim. Gerçekten... N'olur... Ben kira falan değilim neden olayım ki.
Cümlelerim bir gülme sesi ile kesildi. O neden sırıtıyor.  Siktir lan. Ses kayıt cihazı mı ? Lanet olsun. Her boku kendi ağzımla itiraf ettim. Lanet olsun bu panda ya benzeyen dedektif benim üzerime kira iftirası atarak her şeyi öğrendi... Sıçtım.
-Tamam artık eminim ki kira değilsin ama bir sapık olduğunu doğruladım. Hem de ilk defa bu kadar ileri giden bir sapık. İlk defa gördüm gerçekten takdire şayan hacker yeteneklerin var. Ama bu yine de öğrenmem en gereken bilgileri öğrendiğin gerçeğini değiştirmez. Benimle gelmeniz lazım bayan Saplantılı. Eğer sana güvenirsem seni  kira soruşturma ekibine alacağım. Bir kaç soru sormak şartıyla ama. Neyse benimle gel.
İhh. Şükürler olsun kira olmadığımı anladı. Ve kira soruşturma ekibine alacak. Bu iyi ama acaba ne soracak. Ve neden bu kadar çabuk bana güven... Gözlerime düşen ağırlıkla gelen ağır bir koku. Bu da neyin nesi böyle...
.
.
.
.
.
kelime: 504
Merhaba canlar👋. Neden L. Lawliet 🤷diye soracak olursanız👀. 1-En sevdiğim anime karakteri o.♥️💋👄💋💍  2- ) Bir iki tane hariç hiç L Lawlietx Yn kitabı yok.🙍😿 Benim de en sevdiğim anime karakteri olduğu için 💌bu konudaki eksikliği tamamlamak istedim🤙. Olabildiğince her gün bölüm atacağım🤞. Ama şunu kabul edebilirim L lawliet ile bir x yn kitabı 👨‍❤️‍💋‍👨yazmak zor .😯💨 Çünkü biraz asexsuel ( yönelimi yok. 🙅♥️)gibi bir havası var. Ama ne yapayım yanıyorum aşkımdan...❤️❤️❤️💍💋👄👨‍❤️‍💋‍👨 Yazacağım lan artık aklımda kurduğum bu senaryoları.🤷💨 Destek almam gereken yerlerde diğer animeci arklarımdan destek alırım 🤏belki. Neyse sizi baya tuttum😘. Ama son bir şey daha istiyorum. 🤧Please ŞU YILDIZA🌟 BAS KOCA GÖNÜLLÜ ŚAHIS.💓 YORUM DA YAPARSAN SEN💘 İNŞ SEVDİĞİN KARAKTERLER İLE EVLENİRSİ N AMİN.💍💍💍
By...👋👋👋👂👁️👅👁️👂

 ~°~Aydaki Gün Işığı~°~{L Lawliet X Yn }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin