İddeaya Var Mısın?<3

13 3 0
                                    

∆Gözlerime düşen ağırlıkla gelen ağır bir koku. Bu da neyin nesi böyle...∆
.
.
.
  Gözlerimi açtığımda karşımda bembeyaz bir duvar vardı. Burası neresi diye düşündüm. Biraz belleğimi zorladım. Evet en son ne oldu. Hmm. DUR.!! Lan .. sikt... En son bu panda göz beni çok pis ifşaladı. Sonrada garip bir koku ile buradayım. Beni bayılttı. Neden. Kira olmadığımı biliyor. Peki neden. Düşüncelerimi bölen mekanik bir ses oldu. Karşımda bir ekran olduğunu daha yeni fark ediyordum. Ekranda L yazısı vardı. Ekrandan gelen sese odaklandım.
- Bayan Hacker,öncelikle zincir için özür dilerim, sizi burada sorgu için tutuyor. Ayriyeten belki öyle düşünmesemde kira şüphelisi olabilirsin. Ayriyeten hakkımda bu kadar önemli bilgiler bilmen seni tehlikeli ve şüpheli Lütfen ben sizi sorgu için yanıma çağırana kadar burada durun. Bu süreç 2-3 veya 1-2 hafta sürer gerçi bu size ve bana bağlı.
Ne sorgu mu? Ben? Kira? Ne alaka ya. Benim amacım ne bu panda ne diyor. Neyse herhalde bir kaç hafta kalırım. Ama bu zincirler gerçekten sıkı. Neyse...
-Bayan Hacker lütfen bir onay yada ret ifadesi belirtin.
Ne bana mı diyor. ... Ne... Bi... Lanet ols... Sikt... Neden konuşamıyorum. Kelimeler ağzımdan çıkmıyor. Nede... Lan cevap veremiyorum. Her halde o lanet pis kokulu bayıltan şey yüzünden oldu.
- Hey bayan Hacker. Bana trip mı atıyorsun. Aha. Gerçekten çok tatl- yani garip bir kızsın. Ama trip yemek için bir şey yaptığımı sanmıyorum.
Ya trip falan yok. Sksj.. ağzımdan kelime çıkmıyor. Sesim... Tanrım benimle dalga geçti.. amacım trip değil. Lan ... Siktiğimin kelimeleri neden ağzımdan çıkmıyor. Yaa.
Siktir be. Bana güldü. Lanet olsun kendimi yerin dibine girmiş gibi hissettim.
- Şaka Maka ergen gibi trip atıyorsun. Neyse birazdan yemek veririm.O zaman kadar trip atmanın ne kadar saçma olduğunu düşün. Dndn.
Gülme lan. Trip atmıyorum ergen miyim ben..... Neden kelimeleri söyleyemiyorum. Neyse. Biraz uyuyayım bari. Gerçi kot pantalon ve üstümdeki oversize fermuarlı ve tabiki de elimdeki bu zincirle bu bir hayli zor olacak.
.
.
.
.
Uykumu bölen mekanik bir ses oldu.
- Günaydın  bayan Tripçi Hacker. Size mochi getirdim. Acıkmışsınızdır diye umuyorum.
Evet bir hayli acıkmıştım. Ama zincirli ellerimle nasıl yiyeceğim ben. Bunu ona da söylemeliyim. Hadi yapabilirsin... Bak.. ben valla... Ya sesime sokam. Neden .. Valla sinirden ağlıyacağım. Öfff. Ses tellerim bana ihanet ediyor. Neyse madem ses çıkmıyor bende ağzıma ne gelirse söylerim.
Bak yakışıklı müq dedektif. Ben trip atmıyorum sadece sesim yok. Anladın. Anladın bence. Ayriyeten ben bunu... Zincirle nasıl yemek yiyeceğim. Öfff. Bak işte ses yok. Yaaaa... Bağırınca da hiç bir etki yok. Öfff bak "PANDA GÖZLÜ YAKIŞIKLI DEDEKTİF!!!" Ne bir saniye. Hayır... Bu! SiKTİR! AMK.. Neden.!! En duymaması gereken şey buydu ya.
- Panda gözlü... Yakışıklı... Dedektif ben mi?
-Ne Hayır. Yani evet ama yani evet be sana söyledim işte. Yani... Baktım kelimeler ağzımdan çıkmıyor bende ağzıma gelen söyledim. Çıka çıka bu çıktı. Yani hakaret için değil. Vallahi. Hatta tatlı geliyor.... Ama yani şey yanlış anlama yani ... Yani he.. bu araç trip falan yok. Sadece kelimeleri söyleyemiyorum senin şu bayıltıcı madde yüzünden herhalde. Yani şeyy ben sana ne diye trip atayım ki..Bu arada ben nasıl yemek yiyeceğim bu zincirlerle.
-Gerçekten konuşmadığın onca dakikanın acısını çıkardın. Bu arada bu panda işini anlamdım. Neyse şuan sormayacağım. Ama bu konu burada bitmedi ayriyetten mochi yi tek elle de yiyebilirsin naz yapmayın lütfen.
- Tamam. Ama valla...
-Hadi yemeğini ye artık.
-Olur...
Mochi çok güzeldi. Ama uykum yoktu. Bu sebeple sıkıldım. Bir o yana bi bu yana bi bu yana döndüm. Zaman geçmek bilmiyor. Öfff.
Ben sıkım sıkım sıkılırken ekrandan yine bir ses geldi.
- Bayan  Saplantılı Hacker...
-Ben saplantılı Hacker değilim.
- İsterseniz gerçek adınızı söyleyin.
-Hayır. Neyse sadece Saplantılı kısmını çıkar.
-Tamam Bayan Hacker. Bakıyorum da baya sıkıldınız. İsterseniz size kapının ardından polisiye gönderebilirim.
- Olur bayılırım ben polisiye ye.
- Gerçi sen çözemezsin demi.
-Nee!! Senden bile hızlı çözerim ben.
- Ahah. Komiksin Hacker. İddeaya girelim.
-Olur ben kazanırsam sana panda makyajı yaparım.
-Ben kazanırsam ismini söyleyeceksin.
-İmm.. tamam.
-Ama sebepleri ile de katili bul.
-Tamam sen de.
- Al bakalım.
Gerçekten kilitli beyaz kapının altından atılan polisiye bulmacasını aldım.
Hmmm biraz zor gibi... NEE! MASTER seviye mı?!! Neyse yapabilirim. Hadi bakalım.
.
.
.
622 kelime
Merhaba canlar
👋👋
Bu bölüm Gözlerime düşen ağırlıkla gelen ağır bir koku. Bu da neyin nesi böyle...
. geldi. 🤞
Ama nedense çok zorlanmadım😯. Hayret valla normalde 400 kelimeyi zor yazarım.🙅🤧Neyse ama eğlenceli bir bölümdü😻Ama çok kararsızım L mı iddeayı kazansa yoksa x yn mı. N👁️👄👁️👣🧠Neyse ben karar vererim.🤙👀CANLAR PLEASE😿👐YORUM YAPIN BE🤏💨💓BANA  YORUM VERĞR BANA YORUM VERĞR🥴🥴😝🤪BİDE YILDIZA 🌟 BASMAK ÇOK ZOR DEĞİL BE. 💅♥️😇
BY KENDİNİZD İYİ BAKIN SAKIN ÖLMEYİN😁🙉💩🖖🦾🦾

 ~°~Aydaki Gün Işığı~°~{L Lawliet X Yn }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin