Babasıyım

155 17 21
                                    

Yazardan

Hastanede geçirdikleri 3. Günün ardından Minhonun ısrarları üzerine dayanamayan doktorlar Minhoyu taburcu ettiler.

Hyunjin hastanenin hesabını ödemek için vezneye geldiği zaman şöyle bir cevapla karşılaştı.

"Babası hesabı ödedi"

Hyunjin bu cevap karşısında şok oldu. Çünkü Minhonun babasının öldüğünü sanıyordu. Bunu Minhoya söylediğinde Minho kaşlarını çattı

-Hyunjin hesabı kim ödemiş olabilir? Benim babam öldü.  Bu bir şakaysa hoş değil. Hemşireyle tekrar konuşalım.

İkisi tekrar gittiler. Hemşire ikisine de dikkatle baktıktan sonra konuşmaya başladı

-Bakın ben de kim olduğunu bilmiyorum. Genç birisiydi zaten. Babanız olmak için fazla gençti.

Minho:
-Tabi ya! Nasıl aklıma gelmez? Hemşire hanım hesabı ödeyen şu kişi miydi?

Telefonunu açarak şu resmi gösterdi Minho:

Hemşire:-Ah evet! Ta kendisi! Önce hesabı ödemek istedi sonra neyisiniz diye sorunca babasıyım dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemşire:
-Ah evet! Ta kendisi! Önce hesabı ödemek istedi sonra neyisiniz diye sorunca babasıyım dedi.

Minho:
-Ah patron ya! Yine yaptı yapacağını..

Sesinin duygusal çıkmasına engel olamadı Minho.. Bunu fark eden Hyunjin kollarını ona sardı.

-Aranızın bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum

-13 yaşımdayken tanıştık Jay Hyungla. Yine bir sokak kavgasına karışmış kenarda elimi yüzümü temizliyordum. Beni görünce 'gel sana yiyecek bir şeyler ısmarlıyım' diyip kafeye götürdü. Sohbet ederken hayat hikayemi öğrendi. Ve bana yanında çalışmayı teklif etti. Üniye başlayana kadar da bırakmadım çalışmayı. 12. Sınıf boyunca ders çalıştığım için orada çalışmıyor olmama rağmen bana maaş ödemeye devam etti. Bazı geceler senin hakkında onunla dertleşmeye gittim kafede beraber içtik.. Tabi ki ondan başka kim babasıyım diyebilirdi ki...

Hyunjin:
-Minho ne güzel bir ilişkiniz varmış aslında. Sen uyurken de bir tek o uyumadı. Herkese yiyecek ve içecek bir şeyler getirdi.

-Öyledir. Sen bana Jay Hyung uyudu desen şaşırırdım zaten ben

Bu olayı öğrenen Minho, Jaye teşekkür etmek için Hyunjinle kafeye gitmeye başladılar.

Kapıdan girdikleri an Jay kendilerine doğru gelmeye başladı

-Oğlum hastaneden yeni çıktın. Bi kendine gelseydin ya!

-Patron hesabı ödemişsin..

-Ben ödemeliydim çünkü.

Hyunjin:
-Benim param var ben ödeyebilirdim. Ama bu iyiliğinizi asla unutmayacağız

Minho:
-Öderken babasıyım demişsin..

Be Quiet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin