Ik ben net wakker en ik stap m'n bed uit. We gaan vanmiddag een video bij het zwembad opnemen dus ik doe m'n zwembroek aan, zonder shirt er op.
We gaan opnemen om een uur en het is nu kwart over twaalf. Moet kunnen toch? M'n buik rammelt van de honger dus ik snel naar benenden voor een lekker ontbijtje.
Ik eet eigenlijk elke dag hetzelfde maar de worst is op. Jammer weer, dan maar Nutella. Ik smeer 3 broodjes want ik heb echt trek.
Ik ga aan tafel zitten en begin te eten. Milo komt binnen, "zou je dat nou wel doen matt?" Ook koen is inmiddels binnen, hij grijpt naar m'n buik, "hoeveel maanden ben je nu, 8?" Hij lacht er zelfs heel hard bij, ook Rob is nu van de partij, hij wijst naar z'n eigen buik, "daar zit bij jou al wel genoeg he, dikzak!"
Ik kijk naar beneden en ik zie inderdaad wel een klein buikje. Ik doe alsof het me niet boeit en eet gewoon door, na elke hap check ik m'n buikje even.
En ja hoor, elke hap die ik neem word hij als maar dikker. Het lijkt wel alsof de woorden van de jongens m'n buik doen groeien, ik weet zeker dat toen ik wakker werd ik er nog niet zo uit zag.
Ik scheur uit m'n zwembroek en hoor "HAHAH DIE DIKZAK IS UIT ZN BROEK GESCHEURD," Raoul. Alle jongens hebben nu al een opmerking over mijn uiterlijk gemaakt, nouja eigenlijk mijn gewicht. Niet heel chill ofzo.
Ik was nooit echt onzeker maar na vandaag is dat mijn waarheid niet meer. Ik voel me fucking slecht.
Pov robbie
Matt licht onrustig naast me te slapen, soms hoor ik wat woordjes die hij uitspreekt in z'n droom, maar ik kan er niks van maken.Tot ik hoor "ben ik echt zo dik dan?" Een hele zin komt er uit. Daarna barst hij in tranen uit en word wakker.
"Ach liefje toch, had je een nachtmerrie?" Vraag ik hem op m'n liefst. "Rob, vind jij me te dik?" "Tuurlijk niet schatje, je bent letterlijk perfect, ik hou van je he. Nooit denken dat je te dik bent want dat ben je echt niet."
______________________________________
Ik twijfel om even een break te nemen van het schrijven van boeken/oneshots, want ze gaan allemaal over het zelfde: eetproblemen en onzekerheid. Omdat ik daar zelf ook mee struggel is het makkelijk om te schrijven, maar het word best saai als er heel veel van het zelfde is, misschien neem ik ook wel geen break. Nouja dan weet je dat xx Ruub
JE LEEST
bankzitters one/two/threeshots
Fanficwaarschijnlijk lekker oneshots maar als ik zin heb misschien een part twee van een oneshot Tw Eetstoornissen, waarschijnlijk alle hoofdstukken