A/n geen haat naar roxy dekker love haar mr dit moest even voor de storyline
Koen's pov:
Ik word wakker in mijn grote bed, ik heb meteen al weer kut gedachtes. Hier lag ik altijd met Rox in. Maarja dat is verleden tijd. Ze wilde alleen samen met mij zijn om dichter bij de bankzitters te komen, omdat ze een collab wilde doen, voor meer publiek. 3 maanden, 3 maanden deed ze alsof ze smoorverliefd op me was, ze maakte tiktoks in mijn trui, gaf wat hints naar dat ze me leuk vond. Uiteindelijk bleek het allemaal nep, voor de views, ze heeft me gewoon gebruikt voor fame.Het is nu al zo'n maandje uit, maar ik mis gewoon iemand naast mijn zeide. Vandaag gaan we de videoclip opnemen van 'stille verlangens' ons eerste nummer na huisfeestje. Het gaat over hoe kan het ook anders, wij die alle vijf dezelfde chick leuk vinden, maar we weten het niet van elkaar. Zo is het idee dat we allemaal wat bars hebben waarin we over onze crush vertellen, en op het einde zeggen we allemaal tegelijk d'r naam, blijkt het dezelfde te zijn. Goed idee al zeg ik het zelf, rob heeft het bedacht.
Het enige kutte is dat ik eigenlijk niet alleen op vrouwen val, maar ook op mannen. Laatst zag ik in de club een erg knappe man, en ben ik met hem mee naar huis gegaan, toen kwam ik er achter dat ik ook wel met een man samen zou kunnen zijn. Niemand weet het nog, nouja behalve die one night stand van die avond. Eigenlijk mijn bi awakening.
Ik ben zoals normaal weet veel te laat opgestaan, en mijn auto staat ook nog eens bij de garage, dus moet ik met het OV, ik haat het OV. Daarom probeer ik het zo ver mogelijk uit te stellen, ik wil echt niet gaan eigenlijk. Op het moment dat ik mijn schoenen aan aan het doen ben krijg ik een fijn appje binnen, ik denk dat ik toch niet met het OV moet.
8:34
Milo
Hey koen, de weg waar ik overheen moest is afgesloten dus ik moet een omweg nemen, ik kom vlak langs je huis, zal ik je anders even oppikken?8:34
U
Dat zou erg fijn zijn milo, dan zie ik je zo!8:42
Milo
Ik sta nu voor je huis! Kom je naar buiten, dan kunnen we gaan.8:42
U
Ja! Ik kom er nu aan.Ik stap bij milo in de auto en zeg hem gedach, "hoi miel! Heb je een beetje zin in de clipshoot vandaag?" "Jaa, dit gaat een hele leuke worden denk ik" zo kletsen we nog een beetje verder en binnen no time komen we aan bij de locatie. Het is een soort van mannenavondje wat we na proberen te maken, een grote bank met een mega tv, een dartbord en een grote stapel pizza dozen. Een beetje te dik erbovenop misschien maarja.
Omdat milo en ik als eerst zijn aangekomen gaan we alvast zitten op de bank. We kletsen nog een beetje wanneer raoul ook binnenkomt en op de bank gaat zitten, Matt en Rob zijn samen gekomen en stappen ook binnen. De productie geeft ons allemaal een outfit die we moeten aandoen. We kleden ons gewoon bij elkaar om, want we hebben er allemaal geen moeite bij. Behalve milo, hij loopt zonder iets te zeggen naar de wc's. We hebben allemaal het zelfde bloesje gekregen, ik denk ook allemaal dezelfde maat. Hij valt best groot bij mij.
Milo loopt ook weer de wc's uit, hij ziet er erg oncomfortabele uit z'n handen heeft hij voor z'n buik gevouwen en hij ziet er uit alsof hij net gehuild heeft. Ik heb het zo met m te doen, en ik weet niet eens wat er aan de hand is. Lang kan ik er niet over nadenken want we beginnen al met opnemen.
-na het opnemen-
We hebben net het laatste shot gefilmd en zijn nu klaar met opnemen. Milo loopt meteen naar de wc's en ik volg hem. Zodra we binnen zijn vraag ik hem "miel, wat is er aan de hand," "Koen ik voel me zo dik in deze blouse," awh, is dat waar hij de hele tijd mee zat. Ik heb zo veel medelijden met hem. Hij ziet er totaal niet dik uit in de blouse, verre van. Juist wel een beetje aantrekkelijk. Eigenlijk mag ik dat niet denken over een van mijn beste vrienden. Maar ik kan niet anders dan zeggen dat hij er zo sexy uit ziet in die blouse. "Mieltje toch, je bent zo prachtig, je bent totaal niet dik. En die blouse staat je zo fucking goed." Vertel ik hem, ik hoop dat hij door heeft dat ik het meen, want dat doe ik. "Milo, zo kan je niet naar huis. Jij blijft vanacht bij mij slapen, en ik rijd."
Eenmaal thuis zeggen we niet veel tot milo begint, "Koen, ik- vind je- vind je me echt niet dik. Ik voel me zo verschrikkelijk dik in al mijn kleding. Iedereen zegt het altijd 'haaha milo is dik en kaal' dus waarom zouden ze liegen. Ik haat mijn lichaam zo erg, ik haat mezelf" waarna hij in tranen uitbarst. "Miel, die mensen weten niet wat ze zeggen. Je ziet er zo fucking goed uit. Ik kan niet anders zeggen," ik neem hem in mijn armen en geef een kusje op zijn voorhoofd. Hij giechelt komt omhoog en begint me te zoenen, ik zoen hem terug. Na een minuut of twee breng ik ons rustig uit de zoen. "Koen, als jij me niet dik vind, dan vind ik het goed," zegt miel heel schattig. "Dat is fijn schatje." Zeg ik nog voordat ik hem weer zoen. "Als je je weer onzeker voelt moet je naar mij toe komen hé liefje," zeg ik tegen hem, ik hoop dat hij dat doet en dat we er dan samen doorheen komen.
Die avond lagen we samen in bed. "slaaplekker lieffie," "slaapwel schatje" hij met zijn hoofd op mijn borst. Ik met mijn vingers kroelend in zijn haren, hier kan ik wel aan wennen.
_____________________
1015 woordenIk vond het echt grappig hie ze zichzelf miloen noemde, sorry voor twee keer koen en milo achterelkaar xx Ruub
JE LEEST
bankzitters one/two/threeshots
Fanfictionwaarschijnlijk lekker oneshots maar als ik zin heb misschien een part twee van een oneshot Tw Eetstoornissen, waarschijnlijk alle hoofdstukken