Kosarak tuvalete gırmıstım hıckırarak aglamaya basladım VEN BEN AMCIK BU HALLERE DUSECEK INSAN MIYDIM kapı kapanma sesı ve ardından kıtı sesı geldı hemen arkamı dondum bu jakson du bana bakıp -o pıc uzdu senı dımıbana gekıp hızlıca sarıldı ben de ona sarıldım destege ıstıyacım vardı ve su an yanımda bır tek jakson vardı sarılarak bır sure agladım ona donup baktım -tesekkurler jakson dedım optum bı anda oldu omu opmeyı ozlemıstım bılıyorum omu kullanıyordum ama ben amcıktım benım onu opmem lutuftu ve bunu o da bılıyordu bana karsıkık verdı delıler gıbı opusuyorduk benı kucagına aldı ellerı benım mınıcık bedenımde gezıyordu bı anda kapı cok sert calmaya basladı ayrıldık hemen kapıya gıttım jakson saklandı kalıyı actım gelen jay dı benı gorunce hemen sarıldı _amcık amcık amcıgım cok korktum sneı kaybettım sandım gel benımle bahceye cıkalım derse gırmeyelım dedı ve kolumdab cekıstırerek goturdu pesınden gıttım cardaga oturduk ıkımızdw konusmuyorduk ve ben sessızlıgı bozdum _itiraf et sen de cok uzuldun beklemıyorudn degıl mı dedım o da bana dondu gzolerı dolmustu bı anda aglamaya baslamıstı ınanamıyorum jay ılk defa agaladken goruyordum ona hemen sarıldım _o kaybettı tamam ben burdayım merak etme dıyerek sakınlestırmeye calıstom gozumun kenarına bahcenın kosesınde tek basına oturmua kulaklıkla kıtap okuyan bırı takıldı bu gecen gun carptıgım felıx dı nasıl oldu da onu daha once hıc gormedım dıye dusunurkwn jay geri cekıldı_ ben hemen gelıcem dıyıp okulun ıcıne gırdı ben de yerımdwn kalkıo felıx e dogru yurudum yaklasmamla bana baktı yuzunde sasrıma ıfadesı vardı hemen kıtaba dondu dıbıne gırıp kulaklıgını cıkardım kendıme taktım yanına oturdum ve bekledım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psıkopat Sevgılım
Teen Fictionmurphy belalı bır mafyaydı ve sub ını arıyordu .Bulana kadar siki kalkmamaya baslamıstı ta kı onu gorene kadar amcıgı gördugu yerde küçük murphy pegasus gibi ucmaya başlamıştı . Bakalım bu ikilinin aşkı nasıl baslayacaktı............