גיא-
כולם כבר התחילו להגיע, האלכוהול בתוך הבית הגדול שלי, הבריכה גדולה מספיק וכמובן שהבדיחה של לבוא בעירום לא באמת תקרה. והבקבוק מוכן בצד, שיגיע הרגע בו נשחק אמת או חובה כמו רוב המסיבות שלנו. הכנסתי את הסיגריה לפי ושאפתי. אני עומד בצד עם רועי ומעשן, בעוד אני מחזיר נפנוף שלום לנועה שנכנסה. רוב האנשים כבר בבריכה, חלק עוד עם המשקאות וחלק מעשנים כמונו. אה, כמובן. ובנוסף, דיברתי עם יעל לפני שעתיים לפחות, והיא הכריחה אותי להזמין את ים.
לא התנצלתי, אבל כתבתי לה ׳את מוזמנת למסיבה, גבאי. אל תקחי את זה כהתנצלות. תוציאי את הראש שלך מהעבודה המטופשת ותבואי אם את רוצה׳.
היא לא השיבה, אבל לא באמת אכפת לי אם תבוא או לא. או שכן, כי אם כמה שאני מנסה להראות לה שהיא הבעיה, יצאתי חמור מזדיין שהלך לאיבוד מתי שאלוהים חילק את השכל.
״איפה יעל?״ שאלתי את רועי.
״אתה חושב שהיא עם ליאם כבר?״ הוספתי בשאלה.
הוא שאף מהסיגריה באנחה ונד בראשו בתהייה.
״יש סיכוי שהיא נוזפת בו אחרי שעדכנת אותה במה שקרה. היא התעצבנה ממש. ירדה לי אבן מהלב, אחי.״
״ברור שהיא תהיה בצד שלך, זה לא שקר, הוא התחיל.״ זעפתי. ״הטמבל הזה..״
״עזוב,״ הוא גיחך. ״חשוב לו לשמור על התואר של הבריון.״
צחקתי וטלטלתי את ראשי בייאוש.חברי הטוב ביותר רועי, היה בעל שיער בלונדיני, שיער קצרצר שכמה חלקים קטנים ממנו גולשים על מצחו. עיניו כחולות ואפו בינוני, שפתיו נורמאליות לצורת שפתיים של גבר וגופו היה חטוב.
אולי מהסיבה שאני והוא חורשים על המכון.
היה לו קעקוע אחד לעומתי, קעקוע קטן בכתף שרשום שם משהו שהוא לא היה מוכן לגלות לי מהו. וזה לא בדיוק היה מובן. ״הינה המלאך,״ רועי נאנח לפתע והבטתי ביעל שהגיעה עם ביקיני לבן שיושב עליה מושלם כרגיל, ונראית קצת זעופה, ולשמחתי, בלי ליאם. כלומר, ליאם הגיע אחריה אבל הלך לכיוון אחר מבלי להביט בה בכלל.
״המלאך האישי שלי.״ רועי סיים כשיעל התקדמה אלינו.
״רועי.״ היא חייכה וקפצה עליו בחיבוק מפתיע, הוא זרק את הסיגריה לצד ודרך עליה לפני שהניח את זרועותיו על מותניה וחיבק אותה בחזרה בלי לדעת מה הסיבה של החיבוק. רק אחרי כמה שניות, הם התנתקו. ״גאיוס.״ היא הביטה בי ונשקה ללחיי. חייכתי אליה. ״אני לא מאמינה על ליאם.״ היא הניחה את שני ידיה על מותניה. ״הוא.. הוא גונב מילדים, מתעלל בהם, הפתרון שלו להכל זה אלימות. אני.. אני לא עומדת בזה.״ היא רקעה ברגליה.״תיפרדי ממנו כבר, קטנה.״ רועי נאנח בכבדות.
״אני לא מנסה להתערב,״ הוא הרים את ידיו כחף מפשע. ״אבל אם את כזו מאוכזבת תמצאי בן זוג שיעריך אותך, ואלוהים יודע כמה את שווה. כאילו, כמה הערך שלך שווה.״
הנהנתי והחוויתי עם ראשי אל רועי כאות הסכמה.
״אני לא מסוגלת.״ היא משכה בכתפיה. ״אני אוהבת אותו.״ זרקתי גם אני את הסיגריה ודרכתי עליה, מביט בפניו המאוכזבות של רועי. ״בסדר. כל מה שעושה לך טוב, קטנטונת.״ רועי חייך אליה את החיוך שידעתי שהיה מזויף.
״תודה שאתם מבינים.״ היא נאנחה וחייכה חזרה.
״היי, גאיוס, הזמנת את ים?״ יעל החליפה נושא בתקווה. ״הזמנתי.״ גלגלתי עיניים.
״אבל לא התנצלתי.״
״יופי!״ היא חייכה וקפצה גם עליי בחיבוק, ומבלי להסס החזרתי לה בחזרה עד שהתנתקנו.
״אליה בטח באה איתה, כי היא עדכנה אותי שהיא אוספת מישהי ובאה.״ יעל אמרה.
״יאללה, בואו נחגוג, לא?״ רועי הזדקף ובחן את המקום.
״היי, תשומת לב בבקשה!״ רועי ששתה מעט אלכוהול אמר וקירב אותי אליו כשכולם הביטו בנו.
״זה החבר הכי טוב שלי, ראבק! גיא פאקינג פרץ!״ הוא טפח על כתפיי והריע. ״הוא קפטן קבוצת הכדורגל, הילד הכי פופולרי בבית הספר והחתיך ביותר! בנות נופלות לרגליו! תנו כפיים לילד שבזכותו אתם מחייכים!״
גלגלתי עיניים בחיוך כשמחיאות כפיים נשמעו.
״עכשיו, בתור חברו הטוב ביותר, אני אעשה את תפקידי ואתחיל את החגיגה.״ הוא גיחך ועזב אותי, ובשנייה גופי נפל למים. ״פאק!״ מלמלתי בצחוק וצללתי בעוד רוב האנשים קפצו אחריי לבריכה. רועי הרים את יעל בתנוחת כלה וקפץ איתה לבריכה. ״היידה!״ צחקתי והחזרתי ליעל ורועי שפריץ מים אחרי שהתיזו עליי. ״אלך לקחת לי כוס אלכוהול.״ עדכנתי את רועי שהרים את יעל שוב וזרק אותה למים. יצאתי מהבריכה עם שיערי וגופי הרטוב. התקדמתי לכיוון הבית ונישקתי את נועה שחיכתה לי בכניסה. ״רועי יודע לתת נאום.״ היא צחקה וריסקה את שפתיה על שלי שוב. ״והוא לא טעה.״
״אני יודע.״ גיחכתי ועזבתי אותה, מתקדם לשולחן האוכל ומוזג לעצמי כוס ויסקי. מסיים את הכל במכה ומניח את זה על השולחן. ״היי גאיוס!״ איתן צעק מרחוק והתקדם החוצה. ״היי אחי.״ צעקתי חזרה ומזגתי לעצמי עוד כוס.
YOU ARE READING
הגברים שלהן- אהבה חדשה#1
רומנטיקהמה יקרה כשהילד הפופולרי והטחון שחושבים שחיו מושלמים יפגוש בילדה חדשה וביישנית שאוהבת ללמוד ולקבל ציונים טובים, ולאן זה ימשיך משם? סיפורם של גיא וים. מבטיחה שתתאהבו. טריגרים: אונס אלכוהול/סמים מילים גסות מכות דם טראומות הספר הראשון בסדרת ״הגברים שלהן...