Camiye varınca çok tatlis teyzeler ile arkadaş oldum. Uh peki ben namaz nasıl kılıcam? Etrafıma bakındım namaz birazdan başlayacaktı. Yanımdaki kızın benimle yaşıt olabileceğini farkettim. Artik ondan bakar kılardım namazı. Haydi Bismillah!namaza basladık. Yanimdaki kizla ayni hareketleri yapmaya calisiyordum. Namazı kılmaya devam ediyoruz ama bir sorun var sürekli secde edip duruyordu. Bir süre sonra. "Ya bu ne kadar süre devam edicek?" Diye fisildadim. O da bana bakti. "Bilmiyorum ki ne zaman bitecek." Kaslarimi cattim. "Ben bilmiyorum kilmayi sana bakiom." Bana masumca bakti. "Ben de bilmiyorum ki ben de sana bakiyordum." Öylece birbirimize bakakaldık. Kahkahamı tutmaya çalışarak yanimdaki teyzeye bakarak kılmaya çalistim. Cok şükür sorunsuz sekilde namazi kilmayi bitirdim. Allah'ım inşallah kabul edersin bu gunahsız kulunun namazini.
Namazdan sonra imam vaaz vermeye basladi. Aradan yarım saat gecti. Sıkılmaya başlamıştim. Teyzelere bakiyorum onlar hâlâ can kulagiyla dinliyorlar deve sabrı var arkadaş bunlarda. Yanimdaki yaşıt kiza bakarken kafasini aşagi egmis gülmemeye calisiyordu. Kafami onume cevirdigimde bir teyzenin kafasini saga sola cevirerek bir seyler mırıldandığıni farkettim. Tövbe estağfurullah teyzeye noluyor? Teyzeye tam elimi atacakken baska bir teyze elimi tuttu. "Aaa kizim ayip oynasma bak imam efendiyi dikkatle dinle bir seyler ogren."
"P...peki teyze." Imami dinlemeye devam ettim.
...
Ne kadar süredir buradayim bilmiyorum ama birinin birden bagirdigini duyduguma eminim. "DESTURR SULTAN SULEYMAN HAZRETLERI!" üstümdeki seccadeyi bir hışımla firlattip ayaga kalktim. Karsimda cemili gorunce sasirdim.
"Ya kizim napisoun sen o seccadenin altında?! Altima ettim."
Gozlerimi ovusturdum esnerken. "Imam bitirdi mi konusmayi?" Alnimin ortasina bir fiske atti. "Yarram napion?!"
"Enayi!Imam vaazi bitirileri 1 saat oldu! Seni ne kadar aradim haberin var mi?! gece oldu gece! Cami kapandi!"
"Cami kapanır mi?"
"Tek sorun bu mu?!"
"Evet?yani sonucta cami kapanmaz-"
"Yeter sumeyye! Hadi gidiyoruz."
Kadın yerinden çıkıp cami avlusuna doğru yurumeye basladik. Kapiya yaklasirken durdum ve mindere bakmaya basladim.
"Cemil ben bu mindere oturabilir miyim?"
"Minder mi? Minber o salak."
"Offf aman sende ne uzattin ha minder ha minber. Oturuom ben buraya."
Koşarak minde- aman minbere oturdum. "Ayy biliyon mu hep hayalimdi buraya oturmak. Ben büyuyunce imam olucam!" Ellerimi sevincle çirptim. Cemil bana yaklasti. "Of ben ne yapacağım seninle." Gülüyordu...Çok güzel gülüyor...Kendine gel Sumeyye! O bir erkek!
"Hadi Sumeyye gidicez." Minberden inmeye calisirken ayağım takildi. Şeytan işi iste birden bire asagi dustum "ayh!" Gozlerimi korkudan kapamistim actigimda ise bir cift kirmizu goz bana bakiyordu. O kirmizi gozler...
Jiminin eli belime yerlesmisti. Yuzu yuzume cok yakindi. Nefesjni dudaklarjmda hissedeyirdum. Aman Allah'ım napiyoruz biz? Camiideyiz. Hemen ondan uzaklastim.
"Ne tutuyon belki super kahraman inisi yapicaktjm?"
"Aynen o yuzden anime kizi gibi bagirdin dimi"
"Anime kizi senin an- ahem hadi gidelim"
Kapiyi ararken yukari cikan merdivenler gosrmustum. Hemen oraya dogru kistum. Cemil de pesimden geliyodu. Merdivenleri done done ciktigim icin basim donmustu ama sonunda balkona ulasmistik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldum
Novela JuvenilSümeyye yeni nakil oldugu Istanbul mansure kolejinde hic beklemedigi anda mayfa,ceo,vampir,kurtadam olan müdürun oglu jimine aşık olur. (TAMAMEN IRONIDIR. BIR BEDEN DERSINDE YAZILMAYA BAŞLANMISTIR.)