2. bölüm- Müdürün odasında

15 2 0
                                    

Sözlüden kalmamızın şerefine Feride ile tost yemek icin kantine geldik.Iste oyle tostlarimizi almis yiyorduk. Bir anda ustumde bir islaklik hissettim.sevgili setefsiz sira arkadsim ustume visme suyu dokmustu. "Seni var ya! Napiosun be?!" Bana yine o piç smile'ı ile bakarken alayci sekilde agzini eliyle kapatti. "Ayy cok pardon elim kaymis." Ben bunu sikerim. "Jimin bu mu yeni kiz?" Arkafaslarindan biri sordu. "Ta kendisi." Berbaer gulustuler. Jimin mi bu nr boyle gavur ismi. "Gavur musun sen ne bu isim?" Feride bana saskinlikla bakti. "Ne dedin sen?" Bana bir hayli kizmisti sanirim. Kantinin icinde yankilanan sesim ile herkes fisildamaya baslamisyi. Feride bir hişimla kolumdan tuttu. "Cok ozur dileriz!" Ozur filemesi ile kaslarimi cattim. Feride beni kantinden cikardi.

Feride beni spor salonuna getirdi boylece bana kendi eşorfmanlarini verebilirdi. Üstümü degistirdim. Tam çikacakttıkki karsimiza beden hocasi cikti. "Aha simdi yandik. Tugkan hoca."

"Ne oldu ki?"

"Şimdi gorursün."

Tuğkan hoca dedigi kisi bize yaklasti. "Aman aman yeni ogrenci mi?" Feride sahte bir sekilde gulumsedi. "Evet hocam arkadasim sümeyye."

"Memnun oldum sumeyye."

"Ben de hocam."

Feride kolumdan tuttu. "Hocam biz artik gitsek." Tugkan hoca gulumsedi. Ben bir anda lafa girdim. "Hocam çok fit duruyorsunuz maşallah." Tugkan hoca daha da gulumsedi. "Oyledir oyledir. Askerdeyken cok calismistim. A durun bir animi anlatim."

"Simdi sictik." Feride kulagima fisildadi. Tugkan hoca askerlik anilaarini anlatmaya basladi. Her seu en basta guzeldi ama 1 ders saati boyunca anilari anlatmasaydi daha hos olabilirdi. Bizi kurtaran nobetci ogrenciydi. Mudurun beni cagirdigini soylemisti. Tugkan hocada maalesef bu yuzden birakti bizi ama bir dahaki sefere cay esliginde anlatmayi teklif etti. Feride ile oradan hemen tüydük. "Ucuz atlattik."

"Evet. Senin salak kafan olmasaydi erken kacabilirdik.Yokta yaazildik zaten."

"Onu bosver feride. Mudur beni niye cagirdi?"

"Ne bilim kizim gidince ogrencez."

Mudurun odasına dogru yuruduk. Sıddık jin. "Bu ne bicim isim olum?" Feride kahkaha atti. "Siddik hoca imam. Benden duymus olma ama adamin cinli olduğuyla ilgili dedikodular var. Hatta sana daha sok olacagin bilgiyi verim. Siddik jin yani mudur bey Jimin'in babasi."
Gozlerim saskinlikla buyudu. "Neee oha?!Ben mudurn oğluna mi bulasmisim?! Belliydi onun piçliginden bu egoist pezevengin arkasinda  biri olmaliki bu kadar rahat okulda."

Kapiyi calmqk icin elimi kaldirdim ama heen geri indirdim. "Noldu niye calmiyon kapiyi?"diye sordu feride. "Cok gerildim ya. Sen cal ben konusayim" dedim. Feride beni bogazlayqvakis gibi bakiyodu. Sonra da kapiyi caldi benim yerime. "Gel" sesini duyunca iceri girdik.

"Selamınaleyküm hocam beni cagirmissiniz"

"Aleykumselam kizim gec otur soyle. Sen niye kupe takoyon he? Ne kadar haram haberin var mi senin?! Cehenemde yaninca napicaksin ha!?" Diye saydirmaya baslado. Neye ugradigimi sairdim. Deli bu amina koyum.

Adam sinirden kizarmaya baslayinca napicagimi sasirdim. Onu sakinlestirmek icin subhaneke okumaya karar verdim.

"Hocam durun! Ben subhaneke biliyorum. Subhaneke allahumme vebihamdik vetebatekesmuk vetealacedduk vela ilahe gayruk." Ben okumayi bitirince gizlerinin doldugunu gordum. Ayaga kalkip beni alkislamaya basladi.

"Allahim iste aradigim gelin!" Dedi gozyaslarini silerken. Gelin lafini duyunca kan beunime sicradi. Ne kadar 'ne gelini yarram' diye ustune atlamak istesemde atlamadim. Okuldan atilma ihtimalim vardi. Ama ona kara buyu yapmayi aklimin bir kosesine yazdim.

Mudurun zoruyla kurani bastan sona okuduktan sonra sinifa geri donmustum. Orospunun sictigi gavur herif sirada oturuyordu. Masaya elimi vurdum. "Kelimeyi sahbet getir olum! Ilk once anani sikicem sonra seni oldurucem! Benim kollarimin nereye gitogini bilmiyosun!"

Sinifta herkes susmus bizi izliyodu. Ettigim laflardan sonda jiminin agzi acik kalmisti. Iste adami boyle got ederler. Jiminin gozleri arkama kaydiginda yavasca arkama dondum. Hademe nermin ablanin elindeki cop poseti yere dusmustu. Arkasinda da memeli dürrük Nurettin vardi.

Boku yemistim.

Ve kendimi rehberlikci pelin hocanin odasinda budum.

Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin