Tijdskip 3 dagen
Pov Eva
Omgggg
Vandaag is het concert!!
Ik ben heel nerveus maar het gaat goed komen. Het is in de ziggodome en daar ben ik wel vaker geweest.Tijdskip tot concert
Ik ga naar de visgie en daar word m'n make-up en haar gedaan, het thema vanavond is galaxy dus ik heb een zwart rokje aan met een zwart shirtje en een doorzichtige kas met dan een galaxy gloed, ik weet niet of jullie het snappen maar dat maakt niet uit.
Ik heb een soort routine voor dat ik op stage ga, ik doe eerst even een peptalk met Lieke en dan doe ik even m'n stem opwarmen, ik doe met de dansers nog even de dansjes oefenen en dan weer een peptalk met Lieke, ik doe nog een iets wat geheim is en dan is het bijna tijd.
Ik doe m'n oortjes in en hoor niks meer dus ik weet ook niet wanneer ik op moet, daarom doet Lieke een seintje geven.
Ik kom te staan op een blok die omhoog komt dus ik ben benieuwd.
Enzo en Myron zouden er ook zijn bij de vip met wat andere artiesten uit Nederland.
De muziek begint en ik ga langzaam naar boven.Kijk bovenaan daar staat een liedje en zet die aan.
Ik heb geen zin om de tekst erbij te zetten dus moet je gewoon inbeelden.
Ik ga langzaam naar boven en er komt een trap tevoorschijn, ik loop er vanaf en als het refrein komt word ik opgetild. We hebben een heel circus show zo kan je het bijna noemen.Ik word in de lucht gegooid en al, ik heb een hand microfoon maar ook een die bij mijn mond zit.
Heyy einde van het nummer komt aan zicht en er wordt veel gejuicht.
Na een paar nummers gaan we even kletsen, er wordt een kruk neer gezet waar ik op kan zitten, ik zie heel veel borden en ga ze bekijken, op een staat zelfs of ik met iemand wil trouwen "Will you marry me of wat staat daar op? Ja ehm No thank you" zeg ik een beetje raar.
Hier wat chips staat er ook op een bord, ik loop er naartoe en pak de chips aan, ik ga terug op mijn stoel zitten en eet rustig de chips op,
"Wie gaat er naar de meet and greet?" Vraag ik
Ik zie wat handen omhoog en dan gaan we weer verderTijdskip einde van de show
Thank you! Ik hou van jullie! Doeii!
En ik loop van de stage.
Lieke, Myron en Enzo staan daar te wachten
"Echt super goed gedaan!" Zegt Myron.
" ik heb een mooi zusje en een zusje met veel talend" zegt Enzo "niet zo slijmen Slijmbal" zeg ik grappend.
Lieke geeft me een knuffel en heeft wat rozen voor me, m'n favoriete bloemen daar kan ik blij van worden.We lopen naar de ruimte voor de meet en Greet. Wat dus blijkbaar toch best veel mensen zijn, we doen wat vragen en dan vraagt een jongen " Zou deze jongen naast mij je nummer mogen hebben want hij durft het zelf niet" zegt een jongen die bijna kaal is.
Ik moet er wel om lachen en kijk de jongen aan, " nouu heeft hij geluk dat ik op gingers val" zeg ik lachend want hij is namelijk een ginger ( als je niet snapt wat dat betekent dan zoek het maar op want ga het niet uitleggen)Hij wordt rood en ik voel dat ik ook rood word ik kijk snel weg zodat niemand het ziet maar er schreeuwt iemand kei hard " IEMAND IS VERLIEFD" ik moet er wel om lachen.
" Maar, krijgt hij je nummer?" Vraagt de kale jongen. In reageer niet maar sta op en loop naar hem toe en vraag om z'n telefoon, hij pakt hem snel ik ik zet me bij hem in contacten als Eef❤️ en ik glimlach erbij,
ik zeg tegen de ginger " jij bent als enige aan wie ik hem geef" en geef hem een kus op zijn wang. "Ik heet Koen trouwens" zegt de ginger die dus Koen heet.
" mij ken je wel ofnie" zeg ik. Hij moet lachen en knikt.We lopen naar het hotel want het was minder dan 5 minuten lopen dus dat is fijn.
We slapen in een hotel wat best privé is dus ook vaak voor bekende mensen zodat paparazzi niet naar binnen kan of foto's kunnen maken.
Ik plof neer op bed, ik slaap samen met Lieke wat ik altijd wel gezellig vind, ik ga morgen wel douchen denk ik want nu heb ik er geen energie meer voor, ik loop naar de badkamer en haal m'n make-up er af en doe m'n skincare, ik doe m'n pyjama aan wat eigenlijk alleen een t-shirts is en een string.
Ik klets nog even met Lieke en dan val ik al snel in slaap.
Jeeej
817 woordjesss
Ik ben tot nu toe wel blij met het verhaal. Wat vinden jullie ervan?
Doeiii
JE LEEST
Een perfecte leven
ActionEva knol is een zangeres/ actrice 25 jaar Ze is het zusje van Milan en enzo knol En de zus van sjen knol Haar vrienden zijn,tice, Noël, Emma, Fleur, Roos, Lieke, Maya en Sophie Maar Lieke is haar allerbeste vriendin Smut!!! Het begint in 2019 en I...