H5🤍

2 0 0
                                    

Pov Eva

Ik heb vannacht heerlijk geslapen omdat ik een droom had over mij en Koen.
Ik zie dat het 10:30 is dus over een half uur komt Koen, meestal ben ik best vroeg wakker maar ik denk dat ik gewoon rust nodig had.

Ik douche even snel en dan doe ik een wijde broek aan en een witte crop top met een soort formule 1 jasje erbij aan.

Zoals dit:

Ik doe m'n skincare en m'n make up en maak snel een onbijtje, als ik doe op heb hoor ik de bel gaan, dat is Koen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe m'n skincare en m'n make up en maak snel een onbijtje, als ik doe op heb hoor ik de bel gaan, dat is Koen.

Heyy koenie! Hoe is t? Vraag ik en geef hem een knuffel.
Heyy Eva! Ja gaat goed met jou? Zegt Koen.
Ja met mij ook, nou gaan we? Ja isgoed.

" wacht Koen, ik moet zeggen dat er wel paparazzi kan zijn die foto's maken maar dat regel ik wel."oké, had ik wel verwacht moet ik zeggen. Zegt hij lachend.

"Laten we met jouw auto gaan want die kennen ze minder goed" "Ja dat kan wel en ik moet eigenlijk ook wel rijden want ik weet waar we heen moeten,"zegt Koen. "Oh ja dom van mij",zeg ik." Mooie meiden zijn niet dom" zegt Koen. Ik moet ervan blozen en kijk snel weg.
"Moet daar nou iemand blozen?" Zegt koen en hij pakt mijn kin en kijkt me recht in de ogen aan en laat mn kin weer los waardoor ik nog meer moet blozen.

We zitten in de auto en de paparazzi heeft ons nog niet gezien. De muziek staat keihard aan en ik zing gezellig mee, " WELL GOOD 4U YOU LOOK HAPPY AND HEALTHY." Ik zie koen me aankijken en glimlachen. Ik ding nog mee met wat liedjes en dan komt een nummer die ik niet ken maar koen wel, ik kijk hem vragend aan en hij zegt niks. Ik hoor een bekende stem en die lijkt verdacht veel op koen z'n stem, ben jij dat? vraag ik hem. Hij knikt en ik luister goed. Ik vind het wel een vibe en probeer mee te zingen," ik ben stapelgek op jou, vanaf day one zit jij vast in mijn hoofd, maar als jij langsloopt staat mijn hard stil en zijn alle bijtjes heel leven verdoofd".

We rijden nog verder en dan komen we aan bij een gezellig restaurantje, we krijgen een tafel en bestellen ons eten. Waneer er een fan aankomt van ongeveer 13/14 jaar vraagt hij aan Koen, is dat je nieuwe chickie, uhmm nou nog niet. Oh oké zegt de jongen en loopt weg zonder een foto te vragen ofzo wat ze meestal wel doen als ze een bekend persoon zien. "Nog niet hè" zeg ik flirtend maar ook grappend." Tja waar denk je dat ik je nummer voor vroeg"zegt hij ook grappend en flirtend. We kletsen nog wat en eten ons eten op dat we hadden gekregen.

We hebben nog wat rond gelopen en het werd al inmiddels avond maar we hadden geen honger dus aten we niet.

"Zullen we naar het strand?" Vraagt Koen.
" ja lijkt me wel gezellig, het strand is hier toch maar een paar minuten lopen vandaan" zeg ik.
We lopen naar het strand en zoeken een plekje waar niemand is. Als we een plekje met hoge rotsen hebben gevonden gaan we de zonsondergang bekijken. Koen pakt mijn hand vast en kijkt me aan, ik kijk hem aan en verdrink in zijn mooie bruine ogen, we kijken elkaar aan en ik sluit mijn ogen en voel zijn lippen op de mijne, en maar hopen dat niemand ons ziet. We laten los en kijken elkaar verliefd aan, toen ik hem voor het eerst zag kreeg ik gelijk vlinders in mijn buik. ik word uit mijn gedachten gehaald door Koen omdat hij wat vroeg, sorry wat zei je? Meende je het toen je zei dat je op gingers valt? Vraagt Koen." Ja dus jij hebt geluk, zeg ik. "En jij hebt geluk dat ik op jou val, zegt Koen. Ik bloos en glimlach, we kijken de zonsondergang e gaan naar mijn huis.

we kunnen een film kijken zeg ik tegen koen. Ja is goed welke? Mij maak het niks uit kies jij maar, hij kiest een film uit en zet hem op.  Na een tijdje wordt het best eng en kruip ik tegen Koen aan. "Is het eng? Zegt hij plagend. Kut Koen, zeg ik. " nou als je zo doet ga ik hè"zegt hij en staat op, "NEE KOEN HIER BLIJVEN" zeg ik een als een moeder. Oke oké sorry mama, zegt hij plagend.

Na een tijdje is het al best laat en Koen moet nog naar huis dus stel ik voor of hij niet hier wil blijven slapen. "Ja isg waar moet ik blijven slapen?" Vraagt hij. Uhmm je kan bij mij slapen of op de bank, zeg ik. "Het liefste bij jou" zegt hij flirtend. Is goed. We lopen naar de badkamer en ik pak een tandenborstel voor hem, we poetsen onze tanden en kleden ons om. " ik moet wel zeggen dat ik in alleen een string en een shirt slaap" zeg ik. "Oehh lekker sexy daar hou ik van, zegt hij met een raar stemmetje. " ik slaap alleen in een boxer"zegt Koen. "Oehh dat word een gezellige nacht" zeg ik grappend. Koen pakt me op en gooit me op bed, "Ohh wat ga je nu toch doen" zeg ik. Hij begint mij te kietelen wat ik niet verwachte en Koen moet alleen maar lachen. "KOEEEN NEE HAHA STOPP HAHA KOEEEEN" zeg ik lachend omdat hij me kieteld.

Na een tijdje stop hij en gaan we in bed liggen, wat is eigenlijk je hele naam? Vraag ik aan Koen. Nou ik zeg dat als jij de jouwe eerst zegt, zegt hij, oké omdat jij het bent, ik heet Evalie Johanna Marie Gertruda Knol. Zeg ik So dat zijn veel namen, nou dan laat ik mijne maar zeggen, ik heet Koen Sebastiaan Van Heest, zegt hij. Sebastiaan deftig hoor, zeg ik. Zeg jij met je JOHANNA trut , zegt Koen "boos".
Door hoe hij kijkt moet ik lachen en Koen probeert nog "bozer" te kijken waardoor ik nog harden moet lachen. Als ik klaar ben met lachen gaan we slapen.

slaap lekker schoonheid zegt Koen. Slaap lekker, lekker ding zeg ik en val in zijn armen inslaap.

Oké ik ben wat trotser maar het is niet het beste dus ja.
1057 woorden dus dat is wel wat.
Dag hoor groetjes Sinterklaas

Een perfecte levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu