H2🤍

4 0 0
                                    

Pov Eva

Ik word wakker met knallende koppijn. Had ik wel gedacht want volgensmij heb ik het meest gedronken, oepsie.

Ik loop naar m'n kast en pak een comfy broek en een Crop top.
Ik doe m'n skincare en ik doe een beetje make-up op en loop naar onder.

Niemand is nog wakker en ik zie dat het pas 09:34 is, meestal ben ik altijd wel vroeg wakker ook als ik laat naar bed ben gegaan ofz.

Ik pak wat water en paracetamol. Ik leg voor de andere meiden ze ook neer en maak ontbijt voor mezelf, zoals bijna altijd: yoghurt met choco cornflakes want dat is gwn lekker.

Ik eet m'n ontbijtje op en dan komt Lieke naar beneden. Ze pakt de paracetamol en het water en gaat op de bank zitten, ik zet m'n kommetje in de vaatwasser en ga terug op de bank zitten.

Ik vraag aan Lieke of we iets gaan kijken en ze zegt dat ik op YouTube moet opzoeken, ik geef haar de afstandsbediening gewoon aan haar en ze zoekt 'bankzitters' op.

Ik ken ze niet dus we gaan het gewoon proberen, ik kijk naar 1 van de jongens en ik herken hem ergens van, ik heb het idee dat ik hem heb gezien maar het zal wel.

Even later komen de andere meiden onder en pakken ze de paracetamol, behalve Fleur want die heeft niet gedronken.

Tijdskip naar vanavond 21:00

Ik heb eigenlijk nog niet verteld dat Lieke niet alleen m'n beste vriendin is maar ook m'n manager. We kennen elkaar als sinds dat we zijn geboren, onze moeders waren goede vrienden.

Lieke blijft weer slapen en dus gaan we stranger things kijken, we kijken die als we samen zijn, en als die serie is afgelopen kijken we weer een andere.

Het is ondertussen al best laat dus gaan we maar slapen, als ik me klaar heb gemaakt ga ik in bed liggen.

Omg over 3 dagen heb ik m'n concert, ik ben zo benieuwd, ook al heb ik al best vaak een optreden gegeven word ik toch wel vaak nerveus, het altijd zo ik weet niet waarom.
Er zijn 4 meiden die er altijd zijn en dat zijn: Madelief, Roxanna, Amy en Lianne, zij zijn echt lief en de eerste paar liedjes doe ik voor hun.

Ik moet nu echt gaan slapen want ik ben wel moe en het is echt laat

Echt een klein kut deel.
403 woorden.
Ik heb niet echt iets te vertellen maar.
LIKE FF EN COMMENT WANT ANDERS KRIJG JE EEN SLIPPER TEGEN JE HOOFD VAN MIJN OVERGROOT OMA

Een perfecte levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu