H6🤍🔞

4 0 0
                                    


Pov Eva

Ik word wakker op de grond en heb een blauwe plekken op mijn heup, bil, been enzovoort. ik ga rechtop zitten en kijk naar mijn bed, daar ligt Koen met heel het bed bezit, ik besluit hem te laten schrikken dus pak een party popper van Enzo en loop stilletjes naar mijn kamer waar hij ligt te slapen, ik pak mijn camera en zet hem ergens neer, dan zeg ik "GOEDEMORGEN LEKKER DING" en ik steek de party popper af. Hij schrikt zich een hoedje en valt uit bed, "HAHA DIE KREEG JE TERUG" schreeuw ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Omdat je mij misschien uit bed hebt geduwd vannacht" zeg ik en laat m'n blauwe plek zien. "Oh sorry echt het spijt me" zegt hij een beetje bang. "Nee koen dat maakt niks uit joh hoezo ben je zo bang?" Zeg ik en ga met hem terug op bed liggen.

"Nou uhmm nou mijn ex die maakte het uit omdat ik haar vaker uit bed duwde en ik hield heel veel van haar maar toen zei ze ook nog dat ze mij gebruikte voor mijn geld"zegt hij snikkend. " Oh schat sorry dat dit is gebeurd en je moet weten dat ik daar niet boos van word" zeg ik en ik wil hem een kus op zijn wang geven maar hij draait zijn hoofd waardoor zijn lippen op de mijne komen en we zoenen, wat ik zeker niet erg vind.

We kleden ons snel aan in aparte kamers en lopen daarna naar de keuken we maken een ontbijtje en gaan op de bank zitten en kijken een film.

Tijdskip 2 maanden.

Het is nu al 2 maanden verder en Koen en ik hebben elke dag gebeld of we zijn be elkaar geweest. Ik heb een even een break genomen van mijn werk omdat ik er even geen energie voor had, dat heb ik ook tegen mijn fans gezegd en ik begon weer wanneer ik weer kon.

Koen en ik zijn best close geworden en hebben al 3x gezoend!! Zo ken ik mezelf echt niet want meestal ben ik niet zo snel, maar bij Koen voelt het anders, hij geeft me gewoon een warm gevoel.

Gister avond is Koen blijven slapen en elke keer heeft hij langs mij gelegen als hij bleef slapen, ik ben volgensmij echt smoorverliefd op hem.

Ik word wakker en zie dat Koen op zijn telefoon zit, hij heeft nog niet door dat ik wakker ben en ik laat hem schrikken, "JEZUS JIJ TYFUS HOND" zegt hij en ik lach me kapot.

Hij pakt mij vast en hij draait zich waardoor hij boven mij ligt, hij geeft mij een blik of dat ik het goed vind en dat hij verder moet gaan, " sorry maar ik vind het snel gaan" zeg ik. Hij knikt en zegt " ja sorry het ging een beetje ge snel ja". Nee maakt niet uit hoor en ook geef hem een kus op zijn lippen en sta op om me aan te kleden.

" oh ik ga wel even weg" zegt Koen en staat op en wilt zijn kleren pakken, "oh nee hoeft niet hoor dat maakt niks uit, wil je anders samen effe douchen?" Vraag ik. " als jij het goed vindt dan ja" zegt hij. Ik pak zijn hand en samen lopen we naar de badkamer.

Ik doe mijn shirt uit en mij string en zet de douche aan, Koen doet zijn boxer uit en komt erbij staan. "Moet hij warmer of kouder?" Vraag ik aan Koen. "Van mij mag hij een beetje warmer maar mij maakt het niks uit" zegt hij. "Ja denk dat hij ook een beetje warmer moet" zeg ik en zet hem warmer.

⚠️ seksuele dingen komen hier in voor dus als je er niet tegen kan moet je verder scrollen⚠️

⚠️dit laat zien wat het begin en einde is van de smut

⚠️
Ik kijk naar zijn dollo en ik zie dat hij naar mijn lichaam kijkt, ik loop naar hem toe.
" weetje, ik bedenk me ik ben er wel al klaar voor" zeg ik. Hij kijkt me aan. "Weet je het zeker?"vraagt hij. " ja, omdat jij er zo prachtig uit ziet" zeg ik. "En jij nog mooier" zegt Koen en hij zoen me, ik zoen hem terug en krijg gelijk vlinders in mijn buik. "in de douche of in bed" vraag ik hem. " in bed?" Zegt hij. "Jij bent de baas Koen". " Dat moest je niet zeggen, want nu word het wild" zegt Koen en hij tild me op. We waren nog niet nat dus hoeven we ons niet af te drogen. Hij duwt me tegen de muur en zoent me, zijn tong tikt mij lippen aan voor toestemming en ik laat het niet toe, hij laat los en zegt " dus je wilt het zo doen hè" zegt hij en hij loopt naar het bed toe en gooit mij er op. Hij begint me te kietelen en hij weet waar het het ergste is want ik kan best goed tegen kietelen behalve mijn buik, mijn zijkant van mijn buik en mijn rug, daar kan ik echt niet tegen en dat weet Koen wel. Na een tijdje stopt hij en begint hij me weer te zoenen en wilt zijn tong erbij doen, nu laat ik het wel toe en onderzoeken we elkaars mond. Na een tijdje stopt hij en vraagt of hij verder moet gaan, ik knik en hij zegt dat ik op mij knieën moet gaan zitten. Ik ga op mijn knieën zitten en begin hem te pijpen, hij pakt mijn hoofd en stopt hem dieper in mijn mond. Hij begint te kreunen en dan weet ik dat ik het goed doe. Ik stop met mijn mond en ga verder met mijn hand. " E..Eva..i-ik k-kom, ik stop gauw mijn mond er in en ik voel dat hij komt, na even komt hij klaar kn mijn mond en ik slik het door. "Sta op" zegt hij serieus en ik doe wat hij zegt. Hij pakt me op en legt me op bed. hij likt aan mijn buitenste schaamlippen en daarna stopt hij een vinger in me, ik laat een kreun los. "Stil" zegt hij nog steeds serieus en gaat verder, hij stopt nog een vinger in me en ik laat en kleine kreun los. Hij kijkt me aan en beweegt hard met zijn vingers, ik heb het moeilijk om niet te kreunen en Koen ziet het. "Laat het maar gaan" zegt hij. En gelijk laat ik een kreun los, hij vraagt met een blik of ik er klaar voor ben, ik knik. "Slik je de pil?" Vraagt hij. Ik knik want ik wil dat hij snel door gaat. Hij stopt hem voorzichtig in me en hij gaat steeds een beetje sneller, ik begin hard te kreunen en Koen ook.
Ik voel dat ik ga komen," Koen...i-ik k-k-kom.."
"I-ik ook" zeg hij.
⚠️

Na een tijdje komen we in elkaar en komt hij langs mij liggen.
"Dat voelde goed" zeg ik uitgeput. " ja, ik heb het dus goed gedaan" zegt hij hijgend.
"Laten we maar gaan douchen" zeg ik.
Ik sta op en loop naar de douche en zet hem aan, Koen komt langs me staan en we gaan samen douchen.

Als we klaar zijn drogen we ons en kleden we ons aan en ik doe mij. Make up nog en mijn skincare, Koen heeft alleen zijn kleding van gister dus moet hij dat aan.

We lopen naar de keuken om een ontbijt te maken en ik pak een yoghurt met choco cornflakes want ja dat is gewoon lekker.
" Wat pak jij nou? Doe jij oh cornflakes in je yoghurt?" Zegt Koen. Ja das gewoon lekker, hier probeer maar, en ik geef mijn bakje aan Koen, " wtf dit is echt lekker" zegt hij. Dat zei ik toch! Zeg ik. "Ja klopt ik moet naar je luisteren".

"Wil  je weer naar het strand ik vond het wel leuk," zegt Koen. Ja isgoed zeg ik.
We stappen in de auto en rijden naar het strand toe, we lopen weer naar het ene plekje en kijken elkaar aan.
Eva, ja? "We kennen elkaar na pas een paar dagen maar ik heb het gezellig met jou en sinds dat ik je ken heb ik gevoelens voor je, maar....

Oehh cliffhangerrrrr
Je weet vast wel wat er gaat gebeuren maar als je dat niet weet moet je naar het volgende hoofdstuk gaan.
1378 woorden.
Ik vind het best raar om smut te typen/ bedenken dus ik weet niet of ik het altijd zo uitgebreid ga uitleggen.
Dag dag

Een perfecte levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu