H12🤍

1 0 0
                                    

Pov Koen

Eva ligt in mijn armen. Het doet pijn om haar zo te zien. Opeens viel ik Eva moeilijker ademen, "Eva? Eva! EEF!" Roep ik. Ze stopt met ademen. "ohnee, nee nee nee, dit kan niet, BEL 112! ZE ADEMD NIET MEER!" Roep ik zo hard als ik kan. Ik zie raoul 112 bellen en Milo en Matt ehbo halen. Ze checken haar maar zeggen niks, mond op mond werkt niet. Shit shit shit dit kan toch niet. Na 5 minuten komt de ambulance eraan. De fans buiten zijn geshockeerd en beginnen te filmen, de ambulancemedewerkers pakken de brancar en leggen Eva daar op, " er mag 1 iemand mee" zegt de man. "Ga jij maar Koen" zegt Robbie. Ik kijk de andere aan en ze knikken.

We rennen naar buiten en ik zie de fans filmen, ik zie er niet uit en dadelijk gaat het nog door heel het land, daar heb ik geen zin in en eva en de andere ook niet. Ik probeer mijn hoofd niet te laten zien en stap snel de ambulance in, ze rijden al snel weg naar het ziekenhuis en na een tijdje zijn we er.

Ze brengen haar met spoed naar de intensive care en ik moet in de wachtkamer wachten, ik zit te trillen en het duurt lang voordat de jongens komen dus dat is ook niet fijn.

Na een tijdje zijn de jongens er en ik zit nog steeds te trillen, Raoul komt langs me zitten.
"Rustig jongen het komt goed" stelt Raoul me gerust, ik knik en een uur gaat voorbij.

"Van heest?" Zegt een verpleegster, ik sta gelijk op en ze maakt een gebaar dat ik mee moet komen, aan haar gezicht te zien ziet het er niet goed uit, dus ik kijk de jongens bezorgd aan maar loop snel mee. We lopen de kamer binnen en ik zie dat Eva wakker is, ik ren naar haar toe en geef haar een stevige knuffel.

"beloof me dat je me dit nooit meer zo laat schrikken Eef" zeg ik gerust " sorry, maar ik leef nog hè!" Zegt Eva. "Gelukkig wel" zeg ik. Ik geef een kus op haar lippen wat een zoen wordt. We knuffelen nog even en dan wordt er gezegd dat ze naar huis mag. "Wel opletten, als ze duizelig wordt ga even zitten en geef haar dan wat medicijn" zegt ze en ze geeft een potje met medicijn. We staan op en lopen uit de kamer. EVA roepen alle vier de jongens en rennen naar ons toe voor een groeps knuffel.

"Jullie concert!"zegt Eva. "Die is gecanceld" zegt Matthy. "Weten de fans het al?" Vraagt ze. "Nee" zegt Rob. "Nou vooruit, jullie kunnen nog!" Zegt Eef. "Nee dit gaan we niet doen Eefje" zegt Milo. "Jawel ik rij wel" zegt ze.
Ze loopt naar de auto zonder iets te zeggen en negeert ons. Ze stapt in en start de auto. We stappen maar in want we weten dat we er niks aan kunnen doen.

We zijn bij de ziggo dome en stappen backstage uit. We lopen naar binnen en iedereen spreekt Eva aan of het goed is, maar ze negeert het alleen maar. Ze loopt naar Robin, de persoon die het geregeld heeft. "De show kan verdergaan en geen vragen alsjeblieft" zegt Eva tegen Robin. Ze knikt, zegt niks en schrijft dingen op. "Zo doe je het" zegt Eva op een tuttige manier en loopt weg. We moeten allemaal lachen en gaan daarna naar de visagie.

Tijdskip

Nog een kwartier te gaan. We zijn heel nerveus en doen nog even een blijdschap dansje.
Ik zie in mijn ooghoek Eva op de bank laten vallen met haar handen op de leuning van de bank. " schat!" Zeg ik en ren naar haar toe.
"gaat het?" Vraag ik. Ze knikt en ik pak haar vitamines en wat water. Ze neemt ze in en staat weer op.

"JONGENS, JULLIE MOETEN OP GAAN" roept Robin. We lopen naar voren en eva gaat aan de zijkant zitten. We gaan op en beginnen met stapelgek. We hebben bijna alle liedjes gedaan, en doen nog 2 liedjes, we doen nog wat vragen. Na  elk liedje was ik even naar eva gegaan. Zij zou ook zingen met ons maar dat moet nog komen als ze dat wil. Ik vind het niet goed maar ze doet wat ze wil. Verder met de vragen.

We doen wat vragen en dan komt er 1 vraag.
"Waarom gaat Koen elke keer backstage en kijkt hij de hele tijd daar heen?" Vraagt een meisje.
Ik kijk de jongens aan en dan Eva, ze knikt ja van dat ik het moet vertellen.

Een perfecte levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu