Pov Milo
Het is 9:00 in de ochtend en ik heb een geweldig idee, ik zie dat Raoul wakker is dus vertel ik hem het idee, " ik wil dus Koen en Eva laten schrikken om te kijken wat ze doen" zeg ik tegen raoul en hij vind het een leuk idee dus gaan we naar Matthy en Robbie en hun vinden het ook een leuk idee.
We zijn opzoek naar een party popper maar kunnen ze nergens vinden, "kom op ze is het zusje van enzo knol natuurlijk liggen er party poppers" zegt Matt. We zoeken nog verder en hebben ze gevonden. We zijn verbaasd van hoeveel het er zijn, want het zijn er echt veel.
We lopen naar de kamer van Eva en Koen en hebben een grote box voor muziek en zetten dan dat liedje : Guten morgen Sonnenschein.
Echt een kut nummer. We lopen stilletjes naar hun kamer en dan doen we de deur open."GUTEN MORGEN GUTEN MORGEN GUTEN MORGEN SONNENSCHEIN,
DIESE NACHT BLIEB DIR VERBORGEN,
DOCH DU DAFST NICHT TRAURIG SEIN"We hebben een pan met een lepel en trommelen daar mee en we steken de party popper af.
Ze schrikken zich wakker en kruipen onder de dekens. We trekken de dekens van hun af en Eva kruipt helemaal tegen Koen aan maar we pakken haar op en rennen met haar weg.
Koen zegt slaperig "oh nee Eva" en hij staat op uit bed, we zijn naar de keuken gerend en hebben Eva op het aanrecht gezet. het duurt lang totdat Koen komt, als hij eindelijk komt, komt hij aan in een superheldenpak... "Jezus Koen echtwaar" zegt Rob. "Belle femme, ik kom u redden" zegt hij en rent naar de keuken toe, ik zie Robbie zijn telefoon pakken en hem filmen. Koen springt op het aanrecht en pakt Eva ervan, hij springt van het aanrecht.
Hij doet nog wat domme dingen en dan gaan we allemaal aankleden.Pov Eva
Na al het gebeuren gaan we ons aankleden, het wordt warm weer dus doe ik een blauw met witte corset top aan met een zwarte skort. Ik doe daar mijn blauwe converse onderaan. Ik ga naar mijn makeup hoekje een doe daar mijn make up ofc.
Make up routine ———>
Primer
Foundation
Concealer
Contour
Blush
Highlighter
Setting spray ( of fixing spray idk ik draag niet echt make up)
Wimperkruller
Mascara
Ik doe mijn haren in een slickback en dan in een haarklip. Ik doe nog wat deo en parfum op en ga dan naar onder. "Ahhh daar is ze dan eindelijk" zegt Milo " haha heel grappig Milo" zeg ik sarcastisch. Ik loop naar de keuken en zeg wat we willen eten, "zullen we naar een Cafe gaan ofz" zegt roelie we knikken, " maar waar?" Vraagt Matt " beakers and reakers? Vraag ik. Ze knikken en we lopen naar de bus.Tijdskip
Het is nu al 17:00.
De jongens zijn om 15:00 weggegaan dus Koen en ik zijn alleen. " wat zullen we eten?" Vraag ik aan Koen, "pasta?" Zegt hij en ik knik. " we moeten dan wel even naar de winkel" zeg ik. " ja is goed, gaan we nu?" Vraagt hij en ik knik. Koen pakt de autosleutels en we gaan de deur uit.We zijn bij de winkel aangekomen en lopen naar binnen, " zullen we met zalm maken?" Vraag ik aan Koen, " ja lekker" zegt koen en we pakken alle spullen. We pakken nog wat lekkers en een ijsje. We lopen naar de zelfscan en rekenen alles af en lopen terug naar de auto. We zijn weer thuis en beginnen gelijk met koken.
Na dat we het eten hebben gemaakt dekt Koen de tafel terwijl ik een wijntje pak. Ik mocht kiezen dus heb ik lekker een rode wijn gepakt. Ik ga nog snel naar de wc en kom dan weer terug. Koen heeft wat kaarsjes aangestoken wat ik heel schattig vind. Hij pakt de stoel en wijst er naar, "ga maar zitten jonge dame" zeg hij en ik ga zitten, hij schuift de stoel aan en gaat dan zelf ook zitten.
"Eetsmakelijk" "eetsmakelijk". Ik neem een hap en het is zooooo lekker echt waar. We praten wat en dan is het eten al weer op. Ik ruim alles in de vaatwasser en dan voel ik opeens twee armen om me heen, "heb jij ook zo veel zin in een ijsje?" Vraagt Koen. "Nu je het zegt wel ja" zeg ik, "maar wat dan?" Vraagt Koen, "kies jij maar" zeg ik. "Nou, ik heb wel zin in jou" zegt hij. En hij tilt me op. Hij zet me op het aanrecht en begint me te zoenen. Hij pakt me weer op en loopt nog steeds zoenend naar de slaapkamer. Hij gooit me op mijn bed en ja... je weet wel wat die avond is gebeurd.
Hey heyy.
Ik heb een tijdje niet gepost en dat komt omdat ik gewoon geen inspiratie had.
Maar hier weer een nieuw deel!
Dag dag!
JE LEEST
Een perfecte leven
ActionEva knol is een zangeres/ actrice 25 jaar Ze is het zusje van Milan en enzo knol En de zus van sjen knol Haar vrienden zijn,tice, Noël, Emma, Fleur, Roos, Lieke, Maya en Sophie Maar Lieke is haar allerbeste vriendin Smut!!! Het begint in 2019 en I...